ZELFBOUW NK 2005 verslagen / uitslagen

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

De wedstrijd tijden op MYLAPS.COM van de zelfbouw

bekijk ik altijd omdat ik wil wat voor tijden er gereden zijn.
19
46%
bekijk ik altijd wegens leuke intresse.
9
22%
bekijk ik wel eens voor de fun.
7
17%
bekijk ik nooit.
6
15%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Mooi verslag !

De stand ziet er nog altijd leuk uit..

Een verslag van Joost vd Woude #59 en mij, Jeroen Wildeman #21, komt morgen denkik.. met fotos en al..

te zien op het forum en op minibike.nl

Greetz
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
racertje

Bericht door racertje »

ja heren dat waren weer mooie verslagen 8)
en wat een vreemde 1e manche..........maar wel een erg gezellig weekend.
Onwijs veel zin in Eefde alweer, hopelijk wordt het weer net zo spannend!
groetjes en tot ziens

rolph #11
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo allemaal

Vandaag was de wedstrijd op de ban van efden.
Door de strengen geluids normen waren er hier en daar wat problemen, maar uiteindelijk heeft idereen gelukkig kunnen rijden met wat aanpassingen.
iIn de zelfbouw zat idereen op het randje van de 97 Db behalve ik kwam bij de eerste training aan de 104 db te veel dus.
Ik was er al bang voor omdat de bike nogal wat inlaat geluid heeft door de airbox, dus het lucht filter rechtstreeks op de carberateur gezet en dat hielp 97 db, allen wwas de afstelling van de carberateur helamaal van slag en wilde op top niet meer goed doorlopen.
Na wat wisselen van de sproeier het nog aardig goed kunnen krijgen.
En de dag kunnen afsluiten met een 3e plaats dus zeker niet verkeerd.

Het is een gave baan om te rijden zeker voor herhaling vatbaar maar dan met andere geluids normen.

1e Marty Linders
2e Teunis Kroes
3e Hank Kok.

Het verslag en tijden en stand zullen snel volgen.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Afbeelding
:o 8)

Uitslagen staan op MyLaps.com!
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo allemaal.

Hier zijn ze dan de uitslagen van de 4e cub wedstrijd te EFDEN.

1e POLE 1e pole

2e POLE 2e pole

3e POLE 3e pole

1e Manche 1e manche

2e Manche 2e manche

3e Manche is niet verreden wegens tijdgebrek deze dag.

Tip: op de lijsten van MYLaps. com kun je ook nog op de naam van iedere rijder klikken en kun je de afzonderlijke ronde tijden per rijder bekijken

rondetijden per rijder

Dag uitslag 4e cub wedstrijd EFDEN.

1e Marty Linders
2e Teunis Kroes
3e Hank Kok
4e Henry Bosman
5e Sjoerd v/d Weide
6e Roel Loos
7e Ed Luiten
8e Fedie Beeuwkens
9e Kevin v Tienen
10e Erik Ritser (reed voor de eerste keer mee in het NK)

Hierbij de stand van het kampioenschap.


Afbeelding

We hadden vandaag 3 pole trainingen dit van wege tijd gebrek en het late aanvangen van de race dag, dit vanwege de geluids normen op deze kartbaan.
Ook waren er maar 2 wedstrijd manches.

Het verslag laat nog even op zich wachten, maar dat gaat echt nog komen en hoe!!
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Rossifumi
forum gebruiker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
Locatie: Ijsselstein (UT)

Bericht door Rossifumi »

Wow :o

die Marty Linders is wel opper m8ig zeg.

Alle races die die heeft uitgereden eerste! 8)

Doetie toch knap.

Joost en Jeroen zitten er ook best lekker bij :D

Zet em op jongens!

Grt.
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Marty is inderdaad (bijna) oppermachtig..

Altijd opletten op mannen zoals Teunis Kroes, danny vd Boogaart en onze Hank Kok is ook mooi voorin te vinden ! Leuke strijd daar

Joost en ik zitten er aardig bij ja.. wel jammer dat ik 2 wedstrijden heb gemist (lelystad en Eefde ) ivm m`n tentamens, en nu dus m`n examens !..

Maargoed.. de overige wedstrijden kan ik hopelijk weer punten pakken :wink:
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

We zullen proberen om vanavond de bijgewerkte stand in het kampioenschap op internet te zetten.

Wie wil er voor mij een poll maken om te zien wie er gaat kijken op mylaps.com naar de standen...........ben benieuwd.

Groet Andre Brouwers
minibike#46
forum gebruiker
Berichten: 167
Lid geworden op: do 10 feb 2005, 02:17
Locatie: Hoogeveen

Wedstrijd Eefde

Bericht door minibike#46 »

De wedstrijd in Eefde was weer supergaaf!
Het was wel jammer dat we geen 3 manche's konden rijden,maar daartegen hadden we wel 3 kwalificatie ronden en dat was ook gaaf,dus voor mijn gevoel en ook voor anderen zoals ik had gehoord,hadden we toch wel veel gereden,het is wel jammer dat de regels daar zo streng waren maar daar kon de eigenaar van de kartbaan ook niks aan doen,het is een verrekte mooie baan alleen op het rechte stuk konden de puch blokkie's de rest niet zo makkelijk meer bijhouden en moest je voor je tandwiel verhouding een goeie keuze maken omdat er een flink recht stuk in zat,maar ook donders mooie bochten in zaten voor mij mijn mooiste baan waar ik op gereden had....

Woensdag nacht omstreeks 00:00 s'nacht's had ik nog een nieuwe 65cc Polini cilinder op m'n minibike gemonteerd en snel nog effe de frees erdoor gehaald om het vermogen nog iets op te peppen en het blok nog gereviceerd,om donderdagavond in te rijden op de baan in Eefde met wat haasten enzo kon ik daar nog mooi m'n ontsteking afstellen en een avond trainen met Roel Loos en Erik de Wit om me een beetje voor te bereiden voor de zaterdag...

De 3 tijdtrainingen gingen goed en tot mijn verbazing zag ik op de lijst dat er 3 nieuwelingen bij waren gekomen de broers Ritzer en 1 van die 2 had een goede tijd neer gezet,en er was een meisje bijgekomen Jaqueline in't veld die op een 4 takt reed en die best goed reed voor de eerste keer ...
De eerste tijdtraining had ik een 9e starttijd met een tijd van 40.099 de tweede tijdtraining had ik 10e plek met een tijd van 39.445 en de 3e tijdtraining had ik weer een 10 startplek met een tijd van 39.553...

De eerste manche ging goed,ik zat eerst goed in de strijd met Fokko v/d velden die alle gaatjes dicht hield en waar ik op het laatst door een kamikaze rem actie net voorbij kon komen waarop ik daarna vlak achter de waterkoeler zat van #35 Kevin van tienen,elke keer bij dezelfde bocht zat ik ernaast en later voorbij gestoken maar de acties bleken tevergeefs omdat ik op het rechte stuk veelste weinig vermogen had ten opzichte van het water gekoelde blok van Kevin van Tienen,bij elke ronde nam ik meer risico's door veel vroeger op het gas te gaan maar ik kon het tot aan de helft van het rechte stuk volhouden en daarna liep kevin flink op mij uit ,Erik Ritzer zat trouwens ook vlak achter mij en kon mij niet voorbij komen omdat ik gelukkig alle gaatjes goed dicht kon houden en lekker vroeg op het gas kon gaan de eerste manche eindigde ik op een 10e plek...

De 2 manche was voor mij best spannend omdat ik zeer goed weg was bij de start en vlak achter de kopgroep zat,de eerste bocht was het dringen geblazen ik zat in de binnenkant en Ed Luiten zat met z'n schouders tegen mij aan en ik verloor effe de controle over de minibike waarna ik toch snel de kopgroep nog kon volgen,en ik weer vlak achter Kevin van Tienen #35 zat, ik bleef hem goed volgen tot we weer op het rechte stuk kwamen en weer wat vermogen tekort kwam,maar na een paar ronden kwam kevin aan het einde van het rechte stuk ten val en kon ik een mooi groot gat slaan...,Fokko v/d velden zat ruim achter mij en was met de nieuwe Erik Ritzer in gevecht dus kon ik alleen maar uitlopen en een mooie wedstrijd uitrijden door Andre v/d Pol nog op een ronde te zetten en Rolph Vader bijna op een ronde te zetten wat me net niet gelukt was,net voor de finish zette Marty Linders mij nog op een ronde door mij voorbij te gaan,door op zijn minibike te gaan staan en ook nog met een wheelie de finish over kwam ,ik moet zeggen dat Rolph wel erg pech had die dag want Rolph was flink op z'n bek gegaan omdat hij een klapband kreeg....
Het was al met al een Top dag,een super baan en superweer!
Tot de volgende wedstrijd in stadskanaal!

Ferdi Beeuwkes
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Erik en Marcel Ritzer uit Doetinchem zijn niet bepaald nieuw in de minibike sport. Erik reed niet voor het eerst een wedstrijd..
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Koen gaan we je nog ooit in aktie zien op een bike :cry: :)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Verrek!

Afbeelding

Zie RAP Holland site.. Ik word nog beroemd 8) :oops:
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Jvdw#59 schreef:Verrek!

[img]Plaatje%20van%20Joost%20#59[/img]

Zie RAP Holland site.. Ik word nog beroemd 8) :oops:
Ik dacht dat RAP holland wou promoten met goeie rijders ??


:wink:
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Precies. Doen ze goed! 8)
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

#-o
ook geen slimme mensen he daar :lol:
neej hoor grapje is toch leuk dat ze jouw daar voor gebruiken... :?: :twisted:
Plaats reactie