foto's vergelijken aub?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

foto's vergelijken aub?

Bericht door Gast »

hallo
ik twijfel om een van deze twee te kopen,maar ik zie subtiele verschillen,welk van de twee is het laatste bouwjaar ,of het beste


http://users.skynet.be/pocketfun/images/blauwpagina.htm
of deze
http://users.skynet.be/pocketfun/images ... etbike.htm

bedankt alvast
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Enigste verschil is kleur de kwaliteit is het zelfde, allebei niet zo goed want het zijn chinezen, maar leuk voor beginner.

Niels
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

2 is beter met name door het dikkere frame en beter gelast en kijk goed naar de voorvork dat zegt genoeg :)
Gast

Bericht door Gast »

TnTnelis schreef:Enigste verschil is kleur de kwaliteit is het zelfde, allebei niet zo goed want het zijn chinezen, maar leuk voor beginner.

Niels
Kap daar nou eens mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat nou, chinezen zijn niet goed. Mag ik aub wat bewijzen van je zien dat die dingen niet goed zijn. Heb er nu al zeker 200km mee gereden en hij rijdt nog steeds perfect.

Ik word wel zo moe van mensen die een Blata of iets dergelijks rijden en alleen maar verkondigen dat die chineze bikes niet goed zijn. Een Peugeot 205 is ook een goeie auto, maar als ik er een BMW X5 naast zet, dan is het ineens niet meer een goede auto. Wat een logica zeg.

Mijn chinese bike start goed, rijdt goed, remt goed, zuipt niet, lekt niet, zit goed en slijt niet zo hard als ik dacht. Vertel me aub waarom hij dan niet goed zou zijn? Omdat hij goedkoper is?
Gebruikersavatar
Rossifumi
forum gebruiker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
Locatie: Ijsselstein (UT)

Bericht door Rossifumi »

Yzord schreef:
TnTnelis schreef:Enigste verschil is kleur de kwaliteit is het zelfde, allebei niet zo goed want het zijn chinezen, maar leuk voor beginner.

Niels
Kap daar nou eens mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat nou, chinezen zijn niet goed. Mag ik aub wat bewijzen van je zien dat die dingen niet goed zijn.
Uuuuuhm?

bewijzen? Wil je het halve chinese minibikes onderdeel in een PB'tje hebben?

Die dingen gaan voor 80 % na een paar kilometer kapot...

Grt.
Gebruikersavatar
Stenley
forum gebruiker
Berichten: 257
Lid geworden op: zo 01 feb 2004, 16:45
Locatie: Eindhoven

Bericht door Stenley »

Rossifumi schreef:
Yzord schreef: Kap daar nou eens mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat nou, chinezen zijn niet goed. Mag ik aub wat bewijzen van je zien dat die dingen niet goed zijn.
Uuuuuhm?

bewijzen? Wil je het halve chinese minibikes onderdeel in een PB'tje hebben?

Die dingen gaan voor 80 % na een paar kilometer kapot...

Grt.
Het zijn grappige dingen, maar ik moet inderdaad ook zeggen dat het niet kopen en wegrijden is. Je moet er wel iets verstand van hebben omdat er het een en ander aangepast moet worden.
Ze zijn gewoon niet netjes afgewerkt, zijn niet altijd 100% recht etc etc.
Voor het geld is het leuk, maar zoals rossifumi zegt je haalt je er wel het een en ander aan problemen mee op de hals.
En zoals jij zegt dat je 200 km zonder problemen gereden hebt, dat ligt ook heel erg aan hoeveel je er van vraagt.
Laatst gewijzigd door Stenley op vr 03 jun 2005, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Chinezen zijn gewoon veel minder betrouwbaar, ik wil wel eens een uithoudings race organizeren. Of een 8uurs race, ik weet zeker dat de blata's polini's en stamassen het wel een uur of 8 uithouden, en dat de chinezen na 2 uur al dood vallen.

Allemaal standaard uit de doos dan.

Niels
Gast

Bericht door Gast »

ik heb er 4 uur achter elkaar gereden en er is niks mee aan de hand :D
Gast

Bericht door Gast »

ik denk gewoon dat het er maar net aan ligt waarvoor je hem gebruikt.

als je gewoon met je chineesje af en toe voor de fun rijdt een half uurtje, heb rustig warm laat worden, en rustig uit laat rijden is er niet veel mee aan de hand.
Gesloten