ZELFBOUW NK 2005 verslagen / uitslagen

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

De wedstrijd tijden op MYLAPS.COM van de zelfbouw

bekijk ik altijd omdat ik wil wat voor tijden er gereden zijn.
19
46%
bekijk ik altijd wegens leuke intresse.
9
22%
bekijk ik wel eens voor de fun.
7
17%
bekijk ik nooit.
6
15%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

het zal wel niet door je talent komen maar door je mooie pakkie joost :lol: Nee man mooi dat je er op staat opzich ook een hele mooie foot van je joost :)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
stefano

Bericht door stefano »

ruud schreef:het zal wel niet door je talent komen maar door je mooie pakkie joost :lol: Nee man mooi dat je er op staat opzich ook een hele mooie foot van je joost :)
Verliefd? :wink:
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

stefano schreef:
ruud schreef:het zal wel niet door je talent komen maar door je mooie pakkie joost :lol: Nee man mooi dat je er op staat opzich ook een hele mooie foot van je joost :)
Verliefd? :wink:
Ik hoorde ook al zoiets ja...
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
jesse-13

Bericht door jesse-13 »

ja precies..zoiets stond in zijn MSN naam... :lol:
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Ik ben gisterenmiddag naar de SOBW races wezen kijken in Oss. Ex NK-zelfbouw minibiker Henk de Ruiter reed in de formuleklasse een geweldige race.

Henk had de tweede trainingstijd op zijn naam geschreven. Bij het doorkomen van de eerste bocht lag hij aan kop. Na enige bochten kwam hij ten val en moest als een-na-laatste aansluiten. Hierna volgde een spannende race, waarbij Henk elke ronde andere rijders inhaalde (> 15) en dichterbij het groepje koplopers kwam.

Na vele ronden vond hij aansluiting bij de kopgroep, het gevecht om de 3de plaats was nu begonnen. Inmiddels waren er al wat ronden verstreken, het bord laatste ronde ging omhoog, helaas lukte het Henk niet meer om de derde plaats te veroveren. Deze ex-minibiker heeft een geweldige inhaal race gereden.

Op de tribune, tussen de rijders van andere klasses, werd met vol lof over deze ex-minibiker gesproken.

Voor de wedstrijd heb ik met Henk gesproken. Hij was erg tevreden over de afgelopen wedstrijden. Toch leuk om een ex-minibiker te zien groeien in het iets grotere race-circus.
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Zeker tof!
Echt knap van Henk.. ga zo door 8)
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

11 JUNI 5e CUP STADSKANAAL

Bericht door *HANK* »

Hallo allemaal

Zaterdag 11 Juni 5e cub wedstrijd te Stadskanaal inschrijving vanaf 9.00 uur & keuring, traning vanaf 9.45 uur, inschrijfgeld 35 Euro.

Er zullen deze keer 2 Pole traningen zijn en 3 wedstrijd manches.

Het adres is Aviaweg 2 te Vledderveen.

Hierbij de website http://www.kcnn.nl/
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

JES>. weer 3 manches.. gaaf. 8)

iedereen tot zaterdag, en hopen op een mooie, droge dag
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Back home 8)
Was mooi! Na de eerste training was de baan droog, en de rest van de dag bleef dat zo :)
Leuk gereden, motor weer verder leren kennen :)
Het aantal midden/achtervelders viel tegen; de kop was er grotendeels wel.
Ben 14e, 13e en 11e geworden, en supertof met Jeroen gestreden! 8)
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Jvdw#59 schreef:Back home 8)
Was mooi! Na de eerste training was de baan droog, en de rest van de dag bleef dat zo :)
Leuk gereden, motor weer verder leren kennen :)
Het aantal midden/achtervelders viel tegen; de kop was er grotendeels wel.
Ben 14e, 13e en 11e geworden, en supertof met Jeroen gestreden! 8)
Inderdaad.. was een zeer gaaf dagje

De 1e tijdtraining was het nog nat, maar ging tog op de slicks ( simpele reden: de regenbanden sparen voor eventuele verassingen )

Dus met slicks gereden, en 1 keer lekker op m`n plaat gegaan.. geen schade aan mezelf of motor..

2e tijdtraining was het helemaal mooi droog en ging het een stuk beter..
Reed een tijd die goed was voor de 10e startplek ( de 2e snelste Luchtgekoelde, achter Roel Loos... wat ik tog wel netjes van mezelf vondt :oops: )

Dus beloofde wel wat te worden.. ging met een goed gevoel de wedstrijden in

1e manche: redelijke start..maar aantal plekjes ingeleverd... lekker wezen knokken en tog nog 12e geworden

2e manche: goeie start, niet veel verloren, niet veel gewonnen... na lange strijd met meerdere rijders kwam ik uit bij Fokko vd Velden... 2 rondes voor het einde ging ik hem langszij in een kort recht stukje na een snelle bocht. gefinished als 11e !..

3e manche: Aangezien ik me had voorgenomen een plek bij de eerste 10 te behalen ging ik er met dat gevoel in.. en keek wel wat het zou worden..

Begon goed, zelfde verhaal.. nie veel verloren, nie veel gewonnen en reed rondom de 11/12e plek.. Kon nog wel een lastig worden om een 10e plek te behalen !..

Na een mooi gevecht met Joost vd Woude #59 ( die trouwens een erg snelle Puch had... de oude Puch van Bert, z`n broer)... verremde ik mij na het rechte eind en knalde ik de grasbak door.... veel tijd verloren en ongeveer 1/3 baanlengte achterstand op Joost vd Woude..
IK reed door, maar had me neergelegd bij een 11e plek.. aangezien er niemand meer bij me in de buurt was... totdat !! Ik meneer Joost vd Woude op het asfalt zag liggen.. ook hij had schijnbaar een foutje gemaakt.. Dus ik kon weer net achter Joost aansluiten en een opnieuw gevecht was het gevolg !..

Ik voerde de druk op bij Joost, waarna hij z`n concentratie en kracht begon te verliezen ( zo hij achteraf zei ).. en ook Joost ging na het rechte stuk de fout in.. en de brommert van meneer vd Woude begon hevig te schudden met beide wielen, waardoor hij van z`n ideale lijn afkwam en ik geen moment aarzelde..

Een 10 plek voor mij , en een mooie 11e voor J vd W..

tot over 2 weken.. opnieuw in stadskanaal !..

Een uitgebreid verslag zien jullie deze week wel verschijnen met mooie fotos en een mooi verhaal :wink:

Jeroen #21
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
stefano

Bericht door stefano »

Ik was er gister ook aan het kijken.

Er waren mooie gevechten bij.


Stefan
minibike#46
forum gebruiker
Berichten: 167
Lid geworden op: do 10 feb 2005, 02:17
Locatie: Hoogeveen

wedstrijd stadskanaal

Bericht door minibike#46 »

Het was een mooie en super goede dag voor mij voor de nk punten...
De eerste trainingstijd reed ik op regenbanden een aantal ronden op de baan...,na een paar ronden begon ik eigenlijk pas te beseffen dat het een tijdtraining was!!!ik was het helemaal vergeten omdat dat normaal een vrije training was...maar ik geloof nog een 8ste tijd behaald....

De 2 training was zwaar klote,ik had 1 ronde gereden en toen was m'n achteras krom geworden,ik had waarschijnlijk de as niet goed aangedraaid dus is het hele zaakje gaan zakken waardoor m'n ketting eraf vloog en dus niet meer verder kon gaan rijden om een tijd neer te zetten....

Een zeer slechte startplek had ik zeker in de eerste manche ik startte als 15e,toen de lamp uitging kon ik er gelukkig nog een heleboel voorbij komen en bleef achter kevin van tienen #35 met de watergekoelde machine hangen die ik later uit het oog verloor door z'n enorme topsnelheid op het rechte stuk,dus was ik 9e geworden...

De 2e manche ging perfect!
Ik was de hele week nog effe bezig geweest met m'n minibike om hem nog sneller te laten trekken,en dat bleek flink z'n vruchten af te werpen want bij de start schoot ik er als een speer vandoor en zat ik direct achter de waterkoelers ik zat achter Ed luiten volgens mij lag,...ik lag een 2 ronden op de 5e of 6e plek wat ik later niet meer vol hield omdat het echt verschrikkelijk hard ging en Roel Loos nog vlak achter mij zat,maar toch
behaalde ik nog een mooie 8ste plek....

De 3e manche ging nog beter dan de 2e manche,bij de start schoot ik er weer als een pijl vandoor en zat ik met m'n luchtegekoelde poeg gelijk weer achter de kopgroep,ik schoot Roel Loos en Hank Kok nog voorbij,Hank Kok en Roel Loos liet ik er niet langs en ik liet alle gaten dicht tot ik op het rechte stuk kwam en Hank mij met een bloedgang voorbij raastte en Roel dus nog achter mij zat....,de volgende ronde haalde roel mij in waar hij nog flink voor moest knokken omdat ik weer alle gaatjes dicht hield maar het was maar even en roel kwam me voorbij en ik kon hem dus ook niet meer volgen maar toen we nog 1 ronde moesten rijden zag ik Roel met een lekke band en dat was dus mijn kans om hem nog voorbij de komen en nog een plaatsje naar voren te kunnen komen het ging niet echt gemakkelijk want hij probeerde natuurlijk ook zijn gaatjes ook dicht te houden,...maar net een paar honderd meter voor de finish kon ik m'n schouder net een stukkie intrekken en hem voorbij te steken waarbij ik dus eindigde om een verrekt mooie 7e plaats!!!
De tijd zal het leren maar ooit rij en blijf ik van het begin af aan bij de start ook in die kopgroep...
Ik kan niet wachten tot over 2 weken op dezelfde baan....

Mvg Ferdi Beeuwkes
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Uitslag 5e cub

Bericht door *HANK* »

Hallo allemaal.

Hier zijn ze dan de uitslagen van de 5e cub wedstrijd te Stadskanaal.

1e POLE 1e pole

2e POLE 2e pole


1e Manche 1e manche

2e Manche 2e manche

3e Manche 3e manche

Tip: op de lijsten van MYLaps. com kun je ook nog op de naam van iedere rijder klikken en kun je de afzonderlijke ronde tijden per rijder bekijken


Dag uitslag 5e cub wedstrijd Stadskanaal.

1e Marty Linders
2e Denny v/d Boogaard
3e Ed Luiten
4e Sjoerd v/d Weide
5e Roel Loos
6e Hank Kok
7e Fedie Beeuwkens
8e Pascal Nijdam
9e Teunis Kroes
10e Kevin van Tienen

Hierbij de stand van het kampioenschap.


Afbeelding

Het was weer een leuke wedstrijd dag in Stadskanaal, en op Marty Linders na, toch weer andere mensen op het podium.
Ook wordt het in de stand van het kampioenschap op de 1e plaats na dan, heel erg spannend want voor plaats 2 en 3 is er nog van alles mogelijk, met Ed Luiten als opkomde man.

Ook staan nu de schrap resultaten er bij, dus dit is de rieele punten verdeling.
Je kan nu zien hoeveel punten er bij elke rijder nog geschrapt worden.

Het verslag zal binnen kort volgen.

Op zondag 26 juni rijden we weer op stadskanaal, en dit is dan de laatste wedstrijd voor de zomerstop.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Verslag

Bericht door *HANK* »

Verslag komt nog.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

6e CUB WEDSTRIJD STADSKANAAL

Bericht door *HANK* »

Hallo allemaal

Zondagdag 26 Juni 6e cub wedstrijd te Stadskanaal inschrijving vanaf 9.00 uur & keuring, traning vanaf 9.45 uur, inschrijfgeld 35 Euro.

Er zullen deze keer 2 Pole traningen zijn en 3 wedstrijd manches.

Het adres is Aviaweg 2 te Vledderveen.

Hierbij de website http://www.kcnn.nl/
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Plaats reactie