Welke zouden jullie nemen

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Nicolaas-racing schreef:ja je hebt maar een beperkt aantal onderdelen voor die minibike
een vriend van me had ook die minibike ..hij ziet er stoer uit ..dat wel maar dit ding is nog veel slechter dan een gemiddelde chinees ..
en je kan er nix mee ..hij is gewoon te groot ..alleen een parkeerplaatsje is leuk erme .. 8)
je bedoeld een midibike of snap ik er nu heelemaal niets meer van :?: :wink:

rik
Gast

Bericht door Gast »

de winter schreef:
Nicolaas-racing schreef:ja je hebt maar een beperkt aantal onderdelen voor die minibike
een vriend van me had ook die minibike ..hij ziet er stoer uit ..dat wel maar dit ding is nog veel slechter dan een gemiddelde chinees ..
en je kan er nix mee ..hij is gewoon te groot ..alleen een parkeerplaatsje is leuk erme .. 8)
je bedoeld een midibike of snap ik er nu heelemaal niets meer van :?: :wink:

rik
Ja volgens mij wel want er staat 'Hij is gewoon te groot' en dat is geen mini :P
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Ga voor de zelfbouwer van Jelle !!

Ik ken Jelle best goed.. en heb paar keer op z`n bike gereden.. ding loopt heel erg netjes, ziet er strak uit en is betrouwbaar !

Super ding

succes
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

JA sorry ik bedoelde ook minibike
ik raak er zelf ook in de war van ... :P
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

haha huh...
Gast

Bericht door Gast »

Zelfbouwer kopen. Daar ga je meer plezier van hebben dan van zo een chinees prul.
Plaats reactie