sendai Tai Chi

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

sendai Tai Chi

Bericht door Gast »

is een sendai Tai Chi wat? kloppen de specificaties zoals ze op internet staan?
bv 100 km/h enzo en 6,7 pk
Gast

Bericht door Gast »

is het een goede keus?
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

100 kilometer niet
die 6.7 pk ook niet maar wel in die buurt
Gast

Bericht door Gast »

Ja, sendai tai chi is wel goede bike, maar je kan er niet zomaar wedstrijden mee gaan rijden, dan moet je eerst nogal wat gaan aanpassen aan de bike. En de tai chi zal standaard ook nooit de 100 halen.
Gast

Bericht door Gast »

ik ben niet van plan om er wedstrijden mee te gaan rijden, gewoon af en toe op een parkeerplaats ofzo
Maar ik wil geen flutding, ik wil wel een ding wat goed is en ook hard gaat.
Wat is de topsnelheid? en trekt ie ook hard op?
Gast

Bericht door Gast »

Als je voor de fun gaat rijden zou je ook naar een goedkoper model kunnen kijken. Maar hoe hard de tai chi loopt kan ik niet precies zeggen, hangt sterk van je eigen gewicht af. Ik heb hier al wel op het forum gelezen dat ze standaard rond de 70 liepen, maar dat hangt dus erg van je gewicht af. En hij zal wel lekker optrekken hoor :)
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Tim. B schreef:Als je voor de fun gaat rijden zou je ook naar een goedkoper model kunnen kijken.
Hij zei .. dat hij geen FLUTding wilde..

De goedkoperen zijn dus wel flut.

de Tai chi is prima te rijden en best betrouwbaar voor fun-use..

Succes
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

Untiej Mini Racing schreef:
Tim. B schreef:Als je voor de fun gaat rijden zou je ook naar een goedkoper model kunnen kijken.
Hij zei .. dat hij geen FLUTding wilde..

De goedkoperen zijn dus wel flut.

de Tai chi is prima te rijden en best betrouwbaar voor fun-use..

Succes
dankje :)
Gast

Bericht door Gast »

zijn er misschien nog mensen die ervaring met een tai chi hebben? :?:
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

hint hint!

gebruik de search!

Wedden dat je wat vind!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

B. Hightown schreef:zijn er misschien nog mensen die ervaring met een tai chi hebben? :?:
neen ma ik ga er ook eentje kopen ook een tai chi want heb ook gelezen dat de aikido presies meer problemen hebben. en de mensen die tai chi hebben klagen niet. dus volgens mij een goede keus enkel wat duur.
ma voor wat hoort wat.
normaal prijs 899euro ma bij ons ergens ma 549euro.
cool! volgende week kopen sa. als mijn kleur in vooraad is, anders onderhalf week wachten, eventjes met rijden en daarna poly mallen maken, voor in het geval ik stukken heb, en dan maak ik dat supper dik die poly, zodat als ik schade heb het nioet stuk is, enkel moet bijwerken.
en denk er ook over om dan eens te tunen, dus ander kappen maken en lichtjes enz...
Gast

Bericht door Gast »

crazypocket schreef:
B. Hightown schreef:zijn er misschien nog mensen die ervaring met een tai chi hebben? :?:
neen ma ik ga er ook eentje kopen ook een tai chi want heb ook gelezen dat de aikido presies meer problemen hebben. en de mensen die tai chi hebben klagen niet. dus volgens mij een goede keus enkel wat duur.
ma voor wat hoort wat.
normaal prijs 899euro ma bij ons ergens ma 549euro.
cool! volgende week kopen sa. als mijn kleur in vooraad is, anders onderhalf week wachten, eventjes met rijden en daarna poly mallen maken, voor in het geval ik stukken heb, en dan maak ik dat supper dik die poly, zodat als ik schade heb het nioet stuk is, enkel moet bijwerken.
en denk er ook over om dan eens te tunen, dus ander kappen maken en lichtjes enz...
voor die zelfde prijs heb je een polini 911 repl. watergekoeld... die is volgens mij nog zelf "ietsjes beter" denk ik...
Gast

Bericht door Gast »

voor die zelfde prijs heb je een polini 911 repl. watergekoeld... die is volgens mij nog zelf "ietsjes beter" denk ik...[/quote]

ah en hoe hard gaan die ongeveer?
en wat is die prijs ongeveer?
want ik zeg het he, ik ken er niks van
Gast

Bericht door Gast »

hoe komen jullie toch allemaal aan die belachelijke prijzen

hier in dongen verkopen ze watergekoelde v racers voor 525 euro nieuw
en ik kan het weten want ik heb er zelf 1tje gekocht
en ik denk dat ze ook heel wat betrouwbaarder zijn dan de tai chi, tip koop een v racer watergekoeld

mvg remco
Gast

Bericht door Gast »

remcomvpp schreef:hoe komen jullie toch allemaal aan die belachelijke prijzen

hier in dongen verkopen ze watergekoelde v racers voor 525 euro nieuw
en ik kan het weten want ik heb er zelf 1tje gekocht
en ik denk dat ze ook heel wat betrouwbaarder zijn dan de tai chi, tip koop een v racer watergekoeld

mvg remco
merci.

nu begin ik wat te twijfelen, wat ik moet kopen.
ik ga toch het risico nemen om de tai chi te kopen.
ik ben enkel nog aan het twijfelen tussen een zwarte, gele, grijze of wit rode. ma mijn voorkeur gaat voorlopig naar de zwarte. maar heb ze nog niet in het echt gezien, enkel de rode, maar daar ben ik niet zo voor.
zwart vind ik er zwaarer uitziend.
Gesloten