ontsteking

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

ontsteking

Bericht door Gast »

ik zit nog in het dubio, ik kies tussen een DYNA of een HPI ontsteking,naar horen zeggen was de hpi beter vanwege de de vervroeging en de verlating alleen deze had meer gewicht.ivm de binnen rotor. Wie heeft er ervaring met een van deze ontstekingen?
de DYNA was mooi ligt.maar had als nadeel een accu.Nu de vraag wat is jullie voorkeur en waarom?
ik kijk niet naar de prijs,die is het zelfde,
ik hoop dat je een optie hebt bvd groet job middendorp uit raalte
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

ik zou voor de hpi gaan

redenen:

geen accu nodig(neemt ook gewicht in beslag)
hpi is bekender dus meer info over te vinden enz.
hpi is stukkie beter naar mijn mening
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

als je toch gebruik van een accu gaat maken, en een zeeeer licht vliegwiel wilt hebben, kun je gewoon je contactpunt onsteking ombouwen. gebruik alleen het exentriek van je vliegwiel en een accu voor de stroomvorziening, en kijk hier, een onsteking met een zeer snelle gasreactie.....................
Gesloten