is dit een goeie midibike?

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

nee dat vink helemaal niks. maar die bike die ik had gesien is dat voor de fun nou niks of wel? paar dagen in de week fftjes mee rijden. niet te vaak dus. gwn kleine stukjes. want het is wel een heel mooi ding
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Is veel te groot.
Voor door de straat rijden is het goed genoeg, maar als je dat gaat doen zou ik me niet meer op dit forum vertonen.

En op kartbanen mag je er niet mee dus heb je er niks aan.

Niels
Groots en Meeslepend!!

Officieel minibike polo drager.
Gast

Bericht door Gast »

is het anders gratis om op kartbanen te rijden? maar ik weet nu egt niej meer wat ik moet nemen......
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Gratis is niks in Nerdeland :( .

Koop gewoon een echte minibike of midibike, maar geen maxibike. Dan kan je voor ongeveer €20,- 2 a 3 uur rijden op kartbanen.

Ik zou zelf voor een zelfbouwer gaan, omdat je voor €250 geen goede "fabrieks" kan kopen, enkel chinezen en die zijn gewoon niet van zo'n degelijke kwalititeit.

Niels
Groots en Meeslepend!!

Officieel minibike polo drager.
Gast

Bericht door Gast »

en hij is 80 cm hoog dan is ut tog een midi bike??: want mini is 60 cm hoog.
Gast

Bericht door Gast »

ik ben niet so goed in die zelfbouw shit, heb dara geen verstand van dus... maar dat vin ik lelijk ook. het is gwn om mee te rijden voor de fun en misschien een keer op een kartbaan.. maar hoe hoog is ene midibike?
Gast

Bericht door Gast »

welke midibike raad jij me aan dan, ik wil een midibike dan als degene op de foto geen midibike is.
Gast

Bericht door Gast »

Een midibike is 80 cm hoog.
Kijk anders op www.minibrommer.nl hebben ze ook midibikes.

Btw hoe lang ben jij dan?

Mzzl
Gast

Bericht door Gast »

ik ben 1.70 dus. maar op die site sijn se beetje te duur . majah
Gast

Bericht door Gast »

Dat is ook alleen maar op die site. Die ene MINIbike met halve kuip van €350,-. Kwam ik ook ergens anders tegen voor €200,-. :lol:

GrEetZ
Gast

Bericht door Gast »

maar wat vinden jullie van deze mini midi of maxi bike? ik volgens mij is het een midi? om niet mee te racen .. voor de fun ziet hij er beetje stevig uit? en kan ik hem wat harder laten lopen???
Gast

Bericht door Gast »

Ja, harder laten lopen kan altijd moet je alleen weten waar ze die onderdelen verkopen.
Gast

Bericht door Gast »

ik weet niej waar dus majah. is hij wel goed of niet? en hoe set ik er een foto bij?
Plaats reactie