nieuwe midibike

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

nieuwe midibike

Bericht door Gast »

hoi ik wil een midibike gaan kopen. ik ben totaal onbekend met deze dingen en dit word dan ook mijn eerste. ik heb een budget tot 250 euro. wat raden jullie mij aan? foto's site advertenties'..............
stefano

Bericht door stefano »

Je had al een topic lopen voor dit onderwerp toch?

Beetje onzin dat je nog 1 opent
Gast

Bericht door Gast »

nee dat ging over een specifieke minibike.....
Gast

Bericht door Gast »

FF een vraagje hep jij wel eens van Google gehoort of van Zoeken?
Gast

Bericht door Gast »

uhm nee. maaar ik wil gwn f wat advies wat jullie (kenners) mij aanraden
Gast

Bericht door Gast »

Oke. Ik dacht al die weet ook nix :)

Maar ja Midi?...Zou ut nie weten...

GreetZ...
Gast

Bericht door Gast »

ik moet even zeker weten dat degene die ik wil kopen een midibike is en dat hij opo te voeren is..... maar hoe set ik hier een foto op?
Gast

Bericht door Gast »

en dit ios zeker helemaal niks he? Afbeelding
Neluhz

Bericht door Neluhz »

tsja..das het nadeel van zulke minibikes...het is niks..maar ze kosten ook niks.
ik denk dat je gewoon de goedkoopste moet nemen..er zit echt niet veel verschil in..
of als je beter kwaliteit wil moet je gaan kijken naar een sendai, v-racer of lucky 7, die kosten rond de 350/400 euro..
Gast

Bericht door Gast »

ow oke dankje , ik heb een mooi oip het oog , weet aleen niet of het een midi bike is ? en of dees makkelijk op te voren is.. kan je mij misschien vertellen hoe ik hier ff ene foto opzet?
Gast

Bericht door Gast »

Je doet gewoon [img]Hier%20het%20adres%20van%20de%20foto%20bij%20''eigenschappen''[/img]
en zo staat de foto erop. :)
Gast

Bericht door Gast »

ow jah maar de foto staat op marktplaats dus die link is gwn hetselfde als de startpagina , haha misschien sou je even willene kijken voor me of het wat is? typ in bij zoeken rechts boven miDibike en dan d 6e
Gast

Bericht door Gast »

Ken wel wat zijn maar zo op Marktplaats weet je niet of er iets mis mee is omdat het niet nieuw uit de Fabriek komt. Want je zal net zien dat je hem net hept en er is gelijk iets mee, maar kan ook niet. :) Je kan het ook gewoon proberen.Ligt er ook aan hoevaak en hoeveel je ermee rijdt.
Gast

Bericht door Gast »

ik ga eerst kijekn voor ik hem koop en ik ga er denk 2 dagne in de week ff tjes mee rijdne , in begin wel meer denk ik maarjah, is hij beetje makkelijk op te voeren? eant rijd nu 50
Gast

Bericht door Gast »

Opvoeren weet ik nix van want me eigen bike is er morgen pas. :) Maar als je niet weet welk merk het is kan je ook geen onderdelen kopen :lol:
Maar bijna alles kan je opvoeren.
Plaats reactie