Ruud,s polini gp2 update pag 24 kappen

Fabrieks bikes (BEHALVE chinese bikes) - Factory bikes (except chinese bikes)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Ja maar mocht je dan ooit een regen wedstrijd hebben untiej dan lopen ze uit dus das ook niet alles. :)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

Jep leuk ding!

Succes in de senioren a!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

heey ruud, deze bike komt mij bekend voor. Ik heb hem tekoop zien staan bij Vacirca. Maar nu had van de boor um jaar terug gekocht van hem, maar als ik vragen mag wat heb je er voor betaald. want ik ging altijd samen met van de boor traine en heeft me ook vaak gevraagd die bike te kopen.

mzzls jeroen
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Untiej Mini Racing schreef:wat je ook kunt doen

Stikkerpapier kopen en op de PC ( bijvoorbeeld met fotoshop) je naam met mooie letters maken en dan op dat stikkerpapier printen en uitknippen
ruud schreef:Ja maar mocht je dan ooit een regen wedstrijd hebben untiej dan lopen ze uit dus das ook niet alles. :)
Sitckerpapier @ voorbordje:

Afbeelding

Eigen ontwerpje.. Ook onze aanhanger mee bestickerd. Loopt niet uit, ook niet met Emsburen-regen! Moet wel met een laserprinter :wink:
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

Heb je er al mee gereden Ruud, ben benieuwd hoe deze bike je bevalt
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Checi

Bericht door Checi »

Leuke bike ruud, eindelijk heb je een beslissing genomen.

Maar ga je met een 4,2 PK blok rijden bij de senioren A ?
Vreemd ?
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

hij zecht tog dat hij race uiltaat koopt en dan rond de 6pk heeft ;)
Gast

Bericht door Gast »

eey ruud, jouw bike is de gp1 ik heb ook zoon machientje voor in de regen.

mzzls jeroen
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

heb jij 2 bike's :shock: heb je goede sponsors ofzow?? enu jij reed toch ook mee in yzendijke met een polini pak??? sorry ruud van oftopic :oops:
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Hey over de prijs ga ik hier niks vertellen waar ik hem voor heb gekocht dat is een deal tussen van de boor en mij.Het klopt idd dat de minibike nu nog 4,2 pk aan boord heeft dit omdat een 6,2 pk minibike voor mij te gek duur werdt en ik ook nog een hoop andere spullen nodig heb.Toen hebben we de overweging genomen om deze polini te kopen en er al hij ingereden is een race uitlaat onder te hangen.Dan zal hij rond de 6,2 pk zitten.En dat vindt ik genoeg om mijn eerste jaar mee te gaan racen.Ook heb ik het voordeel dat ik niet al te zwaar ben dus dan kan wel eens een voordeel voor me gaan wezen. :)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gast

Bericht door Gast »

heey steurtje dat klopt maar ruud dat zal nog vies tegen vallen met alleen een andere uitlaten vraag maar aan wilco die rijd op stamas. Ik heb het zelf ook geprobeerd of je moet heel goed kunnen sturen zoals jarno ofzo.

mzzls jeroen
Ducati

Bericht door Ducati »

Sommige mensen rijden ook gewoon voor hun plezier races en die maken het niet zoveel uit waar ze nou eindigen.


Het is geen schande om achteraan of laatste te finishen...

Ik denk dat Ruud op deze manier veel ervaringen op kan doen.

Dan zou die in de toekomst altijd nog kunnen overstappen naar een snellere bike als hij competetiever (is dat wel goed NL?) wil worden.
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Ducati schreef:Sommige mensen rijden ook gewoon voor hun plezier races en die maken het niet zoveel uit waar ze nou eindigen.
Dat klopt !... maarrr... zo ging ik ook mijn eerste seizoen, dit seizoen, in de zelfbouwklasse van start..

Maar na de 12e plek te behalen op Zwolle, van de 25, werd het plezier ondersteund door een gevoel van NOG hoger en beter eindigen !!.. Je rijdt 100% voor je plezier, maar als je lekker mee kunt komen in de middenmoot in je eerste jaar... dan wil je steeds meer.. en dan loopt het uit de hand ! (positief gezien :wink: , je gaat tunen, wilt harder ! sneller !, gaat meer trainen en naar echt snelle jongens kijken ).. van zulke dingen leer je enorm..

En als je altijd achteraan eindigd.. is echt geen schande.. maar op een gegeven moment wil je meer dan de laatste plek..

Ruud, succes... ga veel trainen met de snelle jongens, ... en 1 ding... toon op de baan wel respect voor de snellen... (bv, met ingehaald worden, en duels).. anders kan je er wel op afgestraft worden..
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Ducati

Bericht door Ducati »

Dat is natuurlijk wel zo,als je eenmaal lekker gaat en de smaak te pakken hebt dan wil je meer :lol:.
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Idd ik val wel een beetje te vergelijken met jarno ja.Ik wil natuurlijk heel veel ervaring op gaan doen en ik denk dat ik dat met 6,2 pk heel fijn kan gaan doen in mijn eerste jaar.Ik wil vooral het sturen zo goed mogelijk onder de knie krijgen het lijnen rijden en zelf mijn bike kunnen afstellen.Ik denk niet dat ik in mijn eerste jaar helemaal als laatste zal ridjen.Schat me zo in me eerste jaar met de 2 laatste mannen in gevecht.Maar wie weet wat ik nog kan gaan bereiken met een 6,2 blok als ik over 1 jaa rof 2 goed kan sturen :!:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Plaats reactie