race membraam

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

hondaxtreme

race membraam

Bericht door hondaxtreme »

yo ik wil mn minibike tunen met un racemembraam maar waar moet dat dan zitten in de carb ofzoow zorry voor de domme vraag :oops: ik heb al gezogt met de zoekfunctie niet egt wijzer van geworden
:twisted: :X
Gast

Bericht door Gast »

ol ga ook een race mambraam er op zetten! :lol:

maar dat zit ergens in de cilinder (verbeter me als het fout is)

je moet eerst de carb er af halen en dan zie je vanzelf wel in de cilinder waar het membraam zit :D
Gast

Bericht door Gast »

Een racemembraam zit tussen je carburateur en je motorblok aan de achterkant, niet op de cilinder die zit aan de voorkant :wink:. Maar als je de carburateur eraf haalt dan zit je bij je spruitstuk die moet je er ook afhalen, wel even uitkijken voor je pakkingen, en dan zit daar je oude membraam die moet je vervangen en alles er weer op zetten.
Gast

Bericht door Gast »

o dusde cilinder is de voorkant?
weer wat geleerd :P
maar dat bedoel ik wel 8)
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

he lucasB ik heb net zo,n minibike
Gast

Bericht door Gast »

wat de zelfde chinees?
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

ja precies dezelfde
:D
Gast

Bericht door Gast »

o cool man.
ik ga er een power filter op zetten en een racemembraam :P
maar wil mischien een polini blok erop zetten in plaats van een hele andere minibike te kopen(merk)

maar oke we gaan dus allebij een racemembraam er op zetten KIJKEN of het werkt!!! :o
Gast

Bericht door Gast »

Een racemembraam met powerfilter heb ik er op zitten maar het verschil is niet echt voelbaar, met een digitale teller scheelde het 3 km per uur en het trekt iets beter op.
Gast

Bericht door Gast »

ja en dat wil ik ook :D :D

maar mischien later een rocketkey er op zetten lijkt me wel een goede combinatie :D :D
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

okee afgesproke we gaan het allebei proberen lucasB :D :D
Gast

Bericht door Gast »

ja resultaten komen (mischien) dames en(maar wel ) HEREN :D :D
Gast

Bericht door Gast »

powerfilter doet niks (zoals je wel weet) maar je bent wel dat hele schelle geluid kwijt, vond ik persoonlijk best iritant namelijk
Gast

Bericht door Gast »

schelle?
wat een woord dat betekent?
P.S.jij weer he :P :P
Gast

Bericht door Gast »

als je hem op je bokje hebt staan bijvoorbeeld.. en je geeft dan goed gas krijg je zo;n HOOG, HARD geluid, met een powerfilter word je geluid wat lager. (getunede atuo's hebben dat ook)
Gesloten