Mijn nieuwe minibike!!! [CH]

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Mijn nieuwe minibike!!! [CH]

Bericht door Gast »

Ik ben Bob en nieuw op dit forum. Ik heb een chinees van minibikebrothers waarmee ik zeer tevreden ben tot nu toe.
Ik heb ongeveer een halve tank ermee gereden en werd aangestoken met het minibike virus nadat mijn broer er één had gekocht.

Dan nu de foto's:

Afbeelding

Er komen ook nog Yamaha stickers op, die haal ik eind van de week op.



fietscomputer erop gezet, toch leuk om te weten hoe hard zo'n ding kan, ik ben zelf nog niet harder dan 48 gegaan, eerst nog even de bike inrijden.

Afbeelding

Afbeelding

Dat waren de foto's dan. Ik ben alleen nog op zoek naar een goedkope nieuwe helm, misschien weet iemand hier nog een adresje voor.

Zodra er nieuwe stickers op zitten en een andere uitlaat zal ik de foto's hier plaatsen. 8)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Gast op wo 22 jun 2005, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

Dit is wat makkelijker :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Leuke minibike!, zorg er voor dat je alles goed inrijdt, en je zult er weinig last mee krijgen.
Gast

Bericht door Gast »

Dankjewel!! wat deed ik nu verkeerd?
Gast

Bericht door Gast »

Er staat geen bestands extensie achter je links :)

Mooie bike btw, ik vind de bovenste op de site (rode met shell stickers) ook vet eruit zien.

Eigenlijk vind ik deze zwarte het coolste maar daarvan weet ik niet of de kwaliteit goed is (de andere zijn Lucky7 bikes):

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

hmm ze kosten hetzelfde, dan kun je voor dat geld toch beter een volle kuip nemen dan een halve?
Gast

Bericht door Gast »

bobbike schreef:hmm ze kosten hetzelfde, dan kun je voor dat geld toch beter een volle kuip nemen dan een halve?
Die zwarte is iets goedkoper maar ik vind die zwarte gewoon op de een of andere manier erg mooi terwijl volle kuipen normaal gesproken mijn voorkeur hebben. Die paar tientjes maken echter niet echt uit wat mij betreft.

Van die andere bike weet ik dat het een Luck7 bike is maar van deze weet ik niet hoe het met de kwaliteit zit. Dat is de enige reden dat ik twijfel. Eigenlijk zou ik dus langs moeten gaan bij die shop om zelf te kijken maar dat is wel wat ver weg.
Neluhz

Bericht door Neluhz »

je moet die kappen van je frame halen, staat veel mooier.
voor de rest: Mooie Fiets!
Gast

Bericht door Gast »

Eggy schreef:
bobbike schreef:hmm ze kosten hetzelfde, dan kun je voor dat geld toch beter een volle kuip nemen dan een halve?
Die zwarte is iets goedkoper maar ik vind die zwarte gewoon op de een of andere manier erg mooi terwijl volle kuipen normaal gesproken mijn voorkeur hebben. Die paar tientjes maken echter niet echt uit wat mij betreft.

Van die andere bike weet ik dat het een Luck7 bike is maar van deze weet ik niet hoe het met de kwaliteit zit. Dat is de enige reden dat ik twijfel. Eigenlijk zou ik dus langs moeten gaan bij die shop om zelf te kijken maar dat is wel wat ver weg.
Ik woon in Enschede en ben regelmatig bij de shop geweest, volgens mij zijn de bikes met halve kuip dezelfde kwaliteit als volle kuip want ze zitten in dezelfde doos, eerst werd er bij mij namelijk een blauwe halve kuip afgeleverd maar die mochten ze weer meenemen;)
Gast

Bericht door Gast »

Volgens mij is het dezelfde als die van deze gast dus ik ga ff zijn post history doorlezen enzo http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=4404
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Leuke bike.. Suc6 ermee!
Gast

Bericht door Gast »

@Eggy

die halve kuip is geen lucky 7...

dus ik zou als ik jou was voor de lucky 7 gaan, dat is kwalitatief één van de betere chinezen. Als je die met verstand in rijdt zul je er geen grote problemen mee krijgen.

kijk maar eens op http://www.lucky7pocketbikes.com

Edit: en dan bij lucky 7 quality

Groeten Bob!
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

lucky 7 hmmmzzz
ik zou toch voor een andere gaan , het frame is zeer goed van de lucky 7 maar de motoren sucks
hij trekt snel maar is vaag op zijn top en dan gaat hij nogal langzaam
hij begint ook tegen te stribbelen op zijn top
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ik heb een target en maat van me heeft ook een lucky 7 gekocht er zijn wat pluspunten als je ze vergelijkt maar ook wat minpunten vind ik. maar motorisch zijn ze volgens mij bijna hetzelvde. alleen andere demper.
en ik heb zo een kapje over me cilinder hij niet is wel makelijk dan komt er geen troep op je cilinder dus blijft ie goed koelen.

mare de frame's vind ik super gaaf bij lucky 7 :twisted:
Gast

Bericht door Gast »

bobbike schreef:@Eggy

die halve kuip is geen lucky 7...

dus ik zou als ik jou was voor de lucky 7 gaan, dat is kwalitatief één van de betere chinezen. Als je die met verstand in rijdt zul je er geen grote problemen mee krijgen.

kijk maar eens op http://www.lucky7pocketbikes.com

Edit: en dan bij lucky 7 quality

Groeten Bob!
Dit dacht ik ook ja maar was ik ondertussen al zeker van. Ik ben echter ook aan het kijken naar de V-Racer Nitro, Sendai Tai Chi en Polini 911 replica (bij wellink). De eerste twee worden namelijk hier 'in de buurt' verkocht dus ik ga daar gewoon een keertje langs om ze even te bekijken.

Die Midi bike die ik gepost had lijkt me echter ook wel vet met kilometer teller en lichten enzo. Daarmee kan ik echter alleen op parkeerplaatsen, industrieterreinen enzo rijden. Waarom mag je er eigenlijk niet mee op de kartbaan, mag je niet aan races doen of zelfs niet voor de lol erop rijden?
Gast

Bericht door Gast »

Ze zijn goed hoor de kuip is steviger inelkaar gezet dan al die andere chineesjes aleen je moet em goed nakijken voor dat je em haalt hij is in ieder geval beter dan die andere :o
Gesloten