tuning

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

tuning

Bericht door Gast »

als ik nouw een mooie sportluchtfilter op me chineesje zet gaat hij dan harder
ik heb gehoord dat hij dan mooier geluid maakt??

mvg mike
Gebruikersavatar
jordy 15
forum gebruiker
Berichten: 3177
Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Hij gaat als je em heel goed afstelt 5 km op te top harder, hij zal ook harder optrekken, maar zoveel merk je daar niet van.
Een mooier geluid gaat hij wel maken :D
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Gast

Bericht door Gast »

Je moet dan een groter sproeier erin doen, Maar heb het zelf ook geprobeert op een std. chinees het geluid is wat mooier maar verder merk ik er niet veel van, trekken merk ik niet en top gemeten is 2-3 km hoger.
Gebruikersavatar
jordy 15
forum gebruiker
Berichten: 3177
Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

grotere sproeier hoeft niet, ik zou eerst wat met je gasnaald proberen, een vriend van me kwam vanmiddag langs met zijn crossmotor.
Hij had een nieuwe powerfilter gekocht en nu liep zijn blok veel te hoog stationair, dus ik ff de gasnaald een standje naar boven gezet, en hij liep weer als een tierelier.
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Gast

Bericht door Gast »

De gasnaald verstellen heeft alleen met stationair te maken, als je hem hoger zet, trek je hem enkel sneller omhoog, en komt dan echt niet meer benzine door het sproeiertje heen. Als je een powerfilter monteerd, en dus meer lucht zal er ook meer benzine en dus een grotere sproeier in moeten.
Neluhz

Bericht door Neluhz »

....
dat is de stationair naald die jij bedoelt sccully...
Gast

Bericht door Gast »

Je kan ook met de gasnaald heb ik ook wel geprobeerd maar had hem op de 1 na onderste stand gezet maar toch liep hij niet lekker en dus aan het testen geweest met sproeiers.
Gast

Bericht door Gast »

kunne er BTW gwoon DO sproeiers in ?
Gast

Bericht door Gast »

Ja, er kenne dellorto sproeiers.
Gast

Bericht door Gast »

heeft iemand toevallig al een keer een powerfilter erop gezet?
En bij welke maat sproeier liep die toen het best?

Dan weet ik tenminste welke sproeier ik glijk pakken kan en hoef ik niej de hele tijd te teste :lol:


je kan btw die schuif die op de carb zit een eindje dichte zetten :)
Gast

Bericht door Gast »

Dat is denk bij iedere bike wel anders, ik heb er eentje opzitten, en ben van 68 naar 74 gegaan maar heb ook mijn gasnaald veranderd, zit nu eentje lager.
Gesloten