Minibike Quad!!

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Minibike Quad!!

Bericht door Gast »

Heeft iemand deze al eens zien rijden, is ook wel weer een vet speeltje om door de bochten te driften! 8) Is nog van Blata ook, dus zeker goede kwaliteit...



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Gast op wo 22 jun 2005, 22:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

gruwelijk.........

meer info? prijs?
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Leuke wending van blata ja, om ook een andere doelgroep aan te boren. Kzie het neit gebeuren dat ze op kartbanen gaan/mogen rijden, maar een crossbaan is natuurlijk wel lachuh :)

Daniel
Gast

Bericht door Gast »

gruwelijk.........

meer info? prijs?
Ik heb hem zien staan voor 499 engelse ponden, ik weet niet hoeveel euro dat is.
daans schreef:Leuke wending van blata ja, om ook een andere doelgroep aan te boren. Kzie het neit gebeuren dat ze op kartbanen gaan/mogen rijden, maar een crossbaan is natuurlijk wel lachuh :)

Daniel
Op een Gravel oval baantje ofzo, lekker driften
Laatst gewijzigd door Gast op wo 22 jun 2005, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
blanco220

Bericht door blanco220 »

hey was juist deze quadjes van blata aan bekijken.Advies prijs inc btw is 700€.Is niet veel eigenlijk.Hebben 3.4 pk mooi voor kinderen vind ik.
groeten
Gast

Bericht door Gast »

blanco220 schreef:Hebben 3.4 pk mooi voor kinderen vind ik.
groeten
Dikke waterkoeling erop maken met 15+ PK en dan is het ook leuk voor "grote kinderen" :wink:
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

daans schreef:Leuke wending van blata ja, om ook een andere doelgroep aan te boren. Kzie het neit gebeuren dat ze op kartbanen gaan/mogen rijden, maar een crossbaan is natuurlijk wel lachuh :)

Daniel
ziet er heel goed uit beetje 2.5 versie maar dan op 4 wielen :D
ik denk dat als deze een beetje doorbreken dat je ze straks wel op de kartbanen ziet ik bedoel waarom niet? er zitten mooie onroad bandjes onder :P denk nie dat het fijn is om met dit op de crossbaan te gaan rijden als je een beetje kijkt naar de verhouding en dat er geen schokdemper te bekennen is
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

ziet er wel leuk uit ja, maar om minibikers die die dan gaan kopen een miskoop te besparen dit is veel anders dan een minibike wand ik had een trike en moest daar egt op leren rijden terwijl ik al wel brommer kon rijden. maar ja die trike was nogal wat hoger en groter dus is nog ietsje moeilijker om te leren. voor de rest lijkt me wel leuk en alles valt te leren dusja :wink: ! en je kunt er trouwens egt niet mee crossen weet niet of je al wel eens met je minibike over onverhard patje hebt gereden maar dan tril je er letterlijk vanaf. en eigenlijk is dat bij die quad hetzelfde of je moet er vering opzetten :roll:
Gast

Bericht door Gast »

de winter schreef:ziet er wel leuk uit ja, maar om minibikers die die dan gaan kopen een miskoop te besparen dit is veel anders dan een minibike wand ik had een trike en moest daar egt op leren rijden terwijl ik al wel brommer kon rijden. maar ja die trike was nogal wat hoger en groter dus is nog ietsje moeilijker om te leren. voor de rest lijkt me wel leuk en alles valt te leren dusja :wink: !
Maar een trike is ook veel moeilijker dan een quad, omdat je maar 1 voorwiel hebt val je veel sneller om. Met een quad moet gewoon met je kont naast het zadel gaan hangen om niet om te vallen in de bocht en vooral gas blijven geven anders stuurt ie bijna niet (starre as).
Dus op zich zal het wel meevallen om het te leren. Het lijkt me ook wel mooi als ze er een paar kart wielen op maakte, nog meer grip! 8)
Laatst gewijzigd door Gast op do 23 jun 2005, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Ron-tje schreef:
de winter schreef:ziet er wel leuk uit ja, maar om minibikers die die dan gaan kopen een miskoop te besparen dit is veel anders dan een minibike wand ik had een trike en moest daar egt op leren rijden terwijl ik al wel brommer kon rijden. maar ja die trike was nogal wat hoger en groter dus is nog ietsje moeilijker om te leren. voor de rest lijkt me wel leuk en alles valt te leren dusja :wink: !
Maar een trike is ook veel moeilijker dan een quad, omdat je maar 1 voorwiel hebt val je veel sneller om. Je moet gewoon met je kont naast het zadel gaan hangen om niet om te vallen in de bocht en vooral gas blijven geven anders stuurt ie bijna niet (starre as).
Dus op zich zal het wel meevallen om het te leren. Het lijkt me ook wel mooi als ze er een paar kart wielen op maakte, nog meer grip! 8)
is dus niet zo heb toen paar testrondjes gereden toen ik die trike kogt en was eigenlijk precies andersom en denk maar niet dat je vol gas kan blijven geven dan zul je tog omvallen maar hoor het wel van iemand die hem koopt :wink:
Gast

Bericht door Gast »

de winter schreef:is dus niet zo heb toen paar testrondjes gereden toen ik die trike kogt en was eigenlijk precies andersom en denk maar niet dat je vol gas kan blijven geven dan zul je tog omvallen maar hoor het wel van iemand die hem koopt
Ok, dat zou kunnen want ik heb nog nooit op een trike gereden maar ik bedoelde dus met een quad en daar geld dat wel. Ik heb verschilldende keren op een wedstrijdquad van een vriend van me gereden en dan merk je echt wel dat dat moet. En zeker in vergelijking met een normale crosser/motor is het heel erg wennen....maar wel leuk 8)


quad van een maat van me
Gast

Bericht door Gast »

in drachten kan je hem ook kopen (kom er namelijk net weg en had ze zien staan), kijk hier staat die wel voor 700 euro, maar vind het wel echt voor kinderen want het is ook een vet klein zadeltje zou ik maar zeggen

linkje
Afbeelding
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

499 is ongveer 750 euro
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

hey Rik dit is een MINI QUAD en dat is gewoon net als een mini is niet zo moeilijk hoor! enu ik vind quad rijden moeilijker dan trike! quad donder je gouw om heb toen wel eens op een quad gereden en op die trike van jouw maar het verschil is duidelijk met die quad moet je echt goed hangen en dan nog kun je gou op 2 wielen gaan :P
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

ja maar tog is het heeel wat anders dan een gewoone minibike

rik
Plaats reactie