Mijn Eigen Kleine Chineesje !

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Mijn Eigen Kleine Chineesje !

Bericht door Gast »

ENJOY !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding[/img][/url]
jenske

Bericht door jenske »

zijde die zaterdag bij ac cars gaan hallen?
stefano

Bericht door stefano »

Leuk dingetje,wat staat er op de 2e foto naast de bike?

Stefan
Gast

Bericht door Gast »

leuk dingetje hoor :D hoeduur was ie :roll:
Gast

Bericht door Gast »

@jenske : yep, bij adcars of atcbelgium om precies te zijn ...gisteren zaterdag grote lading aangekomen die in een mum van tijd uitverkocht was ( die dingen zijn nog hotter dan kaartjes voor U2 ! )

@stefan : da's het goddelijke lichaam van mijn meisje, waar jij naar mag kijken ( desnoods hijgend ), maar NIET mag aankomen ! :wink:

@hero : 275 met garantiecertificaat voor 3 maand wisselstukken ( waar ze zich volgens andere klanten ook aan houden )
jenske

Bericht door jenske »

ja ben zaterdag ook geweest achter de mijne!!
Thomas

Bericht door Thomas »

Aah het is zo een dat ik het over had :http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=4549
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Leuke bike veel plezier ermee :)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gast

Bericht door Gast »

jenske,

welk model heb jij ?

Bedankt Ruud !
jenske

Bericht door jenske »

Gast

Bericht door Gast »

Heb jij aanpassingen aan rem of ketting moeten doen ?

Mijn achterwiel voelt stroef aan als ik eraan draai ... normaal ?
jenske

Bericht door jenske »

neen.maar ik zou u voet stuntjes niet te hard aan draaien ik heb zo al 1stuk dus zeker niet doen!!!allen mijn gaskabel hangt wat laas maar hij rijd zeer goed gisteren is mee gereden! jammer dat we zo ver van elkaar wonen of we konden is samen gaan rijden!
Gast

Bericht door Gast »

voetsteuntjes BLEVEN niet aan poten ..heb dan klein stukje ijzerdraad gebruikt om steuntjes te fixeren ...

Ga trouwens niet onnozel doen met dat ding : heb Suzuki GSX 750 en WEET dus al redelijk goed wat er zowal op 2 wielen kan voorvallen :wink:
nismocoupe

Bericht door nismocoupe »

ja maar het verschil is dat als je valt of een schijvertje met de gsxr doet dat je het mss en of wss niet meer zal navertellen met de pocket zal de schade niet zo erg zijn :wink:
Gast

Bericht door Gast »

guy5927 schreef:Heb jij aanpassingen aan rem of ketting moeten doen ?

Mijn achterwiel voelt stroef aan als ik eraan draai ... normaal ?
had dat probleem ook,heb een uurtje ofzo liggen prutsen aan het afstellen van de remklauw,plaatje beetje rechter plooien enzo tot ie soepel draait,de mijne wou op de 2de dag bijna niet meer starten,de gaskabel zat erg los heb em effe lekker strak gezet aan de carburator en de gashendel,bougietje van ngk erin en nu start ie bij de eerste trek. \:D/
Gesloten