ZELFBOUW NK 2005 verslagen / uitslagen

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

De wedstrijd tijden op MYLAPS.COM van de zelfbouw

bekijk ik altijd omdat ik wil wat voor tijden er gereden zijn.
19
46%
bekijk ik altijd wegens leuke intresse.
9
22%
bekijk ik wel eens voor de fun.
7
17%
bekijk ik nooit.
6
15%
 
Totaal aantal stemmen: 41

minibike#46
forum gebruiker
Berichten: 167
Lid geworden op: do 10 feb 2005, 02:17
Locatie: Hoogeveen

NMC Stadskanaal

Bericht door minibike#46 »

Het was weer een mooie dag gisteren in stadskanaal!!!!
Ik was extra vroeg gekomen in verband met de plek maar het was schijnbaar niet vroeg genoeg omdat er al veel mensen zaterdag er al sliepen omdat de TT zaterdag was geweest...

De eerste tijd training ging best goed,de baan reden we dit keer linksom,voor velen viel het niet mee om de baan andersom te rijden voor mij ging het veel beter als rechtsom...daarom was de tijd goed vond ik,ik had een 8ste tijd van 30.752 de tijd maakte niet echt veel verschil dan als ik de baan rechtsom rijd maar ik vondt de baan linksom veel lekkerder rijden...de tweede tijdtraining was voor mij klote de tijd die ik had was goed 30.414 beter als de vorige kwalificatie maar voor mijn gevoel kon de tijd beter dat kwam mede doordat er achterblijvers op de baan waren die de snellere rijders er niet langs lieten...

De start ging vrij goed maar minder snel als de vorige keer dat kwam waarschijnlijk omdat ik mijn setup van mijn motor iets had aangepast in verband met het warmere weer moest ik iets groter met mijn sproeiermaat en had ik dus mijn gasnaald niet laten zakken...
De start ging goed ik zat naast kevin van tienen#35 een beetje drukken met z'n allen en dan met de hele menigte door de eerste bocht heen ik zat zeker bij de eerste 10 daarna moest ik de strijd aangaan met kevin van tienen nadat ik een stuurfout had gemaakt kwam jeroen wildeman mij voorbij en zat dus tussen ons in nadat hij keven in had gehaald zag ik dat de afstand groot was tussen mij en jeroen met nog 1 ronde te gaan zette ik alles op alles om er voorbij te komen en dat lukte dus had ik nog net op een paar honderd meter kevin achter mij gelaten door een mooie strijd en toch nog geeindigd op een mooie 10de plaats...

De 2e manche ging perfect ik had een bliksem start het ging goed,met z'n allen hard door de eerste bocht heen,ik zat naast Roel Loos en ging nog voor hem door de bocht,na 1 of 2 ronden kwam roel mij voorbij aan het einde van het rechte stuk ik probeerde hem te volgen maar ik kon hem niet meer blijven volgen...na een paar ronden met niemand voor mij te hebben gereden kwam ik tot mijn verbazing Hank Kok tegen die ik eigenlijk nog graag ik wou halen,in het bochtenwerk remde ik zo naar Hank toe en ik de binnenste bocht van het circuit probeerde ik er steeds tussen te steken was niet lukte omdat hank steeds de deur dichtgooide probeerde ik het een paar ik buitenlangs maar dat wou al helemaal niet,ik probeerde het bijna bij elke bocht maar steeds op het rechte stuk schoot hank er weer als een speer er vandoor en moest ik het van het uitremmen hebben om weer dicht bij hem te komen na een paar ronden het geprobeerd te hebben was de finishvlag er al en was ik geeindigd op een verrekte mooie 7 de plaats...tijdens de wedstrijd zag ik Jeroen Wildeman#21 net voor de finish staan,volgens hem had hij een lege benzine tank :oops: ik zal de volgende keer proberen om niet meer te lachen Jeroen....hahahaha

De 3e manche ging ook goed alleen ik kon bij de start Kevin van Tienen#35 niet voor blijven en moest dus weer flink sturen om hem voorbij te kunnen gaan,maar ik had de druk ook van achteren omdat Jeroen Wildeman#21 mij echt op de hielen zat het was een supermooi groepje om te strijden zoals altijd,op het einde van het rechte stuk ging ik erg laat in de remmen waarbij ik erg wijd uitkwam en Jeroen mij dus direct voorbij kwam,ik probeerde hem nog terug te pakken door direct weer snel op het gas te gaan en te proberen om er naast te blijven,we ginnen met 3 man door de bocht,Kevin voorop Jeroen daarachter en ik buitenom ernaast,omdat ik er met een aardige snelheid eromheen wou ging ik te hard,en remmen kon haast niet meer omdat ik al in het gras was beland en dus rechtdoor ging, daar maakte Pascal Nijdam mooi gebruik van,ik moest daarna flink strijden om pascal voorbij te kunnen komen maar met nog 1 ronde te gaan stak ik hem voorbij en bleef ik hem nog gelukkig voor om alsnog 10e te worden...

Wat ik ook nog erg mooi vond,en waarschijnlijk nog meer luchtkoelers mooi vonden was dat Henk de Ruiter (ex minibiker)weer na bijna een jaar weer op een minibike staptte en gewoon weer mee reed en ook nog vooraan reed met de minibike van Teunis Kroes,hij was die dag een keer als 4e geeindigd en een keer als 1e!!! maar de 3e manche kon hij jammer genoeg niet afmaken omdat z'n ketting vast sloeg in z'n achterwiel maar toch nog 16e was geworden...

Het is een supergave baan om op te rijden en voor mij erg fijn om linksom te rijden,het was weer een super gezellige warme dag...
Voor de eerste NMC wedstrijd weer van start gaat zijn er eerst nog 2 anderen, de EK wedstrijd op 14 augustus waar ook zelfbouwers die dag rijden,met nu jammer genoeg nog maar 12 rijders,en er is nog een open bekerwedstriijd in Mill wat een straten circuit is...dus het is jammer genoeg nog een lange weg te gaan voordat de 7e NMC op 10 september weer op stadskanaal van start zal gaan,maar voor die tijd eerst nog genieten van de wedstrijden van het EK in Stadskanaal...

Ferdi Beeuwkes#46
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: NMC Stadskanaal

Bericht door üntiej#21 »

minibike#46 schreef:...tijdens de wedstrijd zag ik Jeroen Wildeman#21 net voor de finish staan,volgens hem had hij een lege benzine tank :oops: ik zal de volgende keer proberen om niet meer te lachen Jeroen....hahahaha
ja joh..lach maar :wink:

Ik ben trouwens rennend de finish over gegaan..

Toen ik lekker aan het rennen was.. zag ik het bordje van "1 ronde tegaan' voor m`n neus.. en dat was dus geen prettig gevoel... 500 meter rennen met een motor, helm en pak aan in 28 graden is geen pretje !..

dus ik even wachten..en wachten... en wachten..totdat de man op de eerste plaats mij voorbij ging en afgevlagd werd..waarna ik er achteraan kon rennen om tog te finishen op de 12e plek.

Al met al niet slecht voor een hardloper !
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

@ untiej...


arme student?? of gewichtbesparing??

heeft iemand dit op film:D?
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo allemaal.

Hier zijn ze dan de uitslagen van de 6e cub wedstrijd te Stadskanaal.

1e POLE 1e pole

2e POLE 2e pole


1e Manche 1e manche

2e Manche 2e manche

3e Manche 3e manche

Tip: op de lijsten van MYLaps. com kun je ook nog op de naam van iedere rijder klikken en kun je de afzonderlijke ronde tijden per rijder bekijken


Dag uitslag 5e cub wedstrijd Stadskanaal.

1e Marty Linders
2e Ed Luiten
3e Denny v/d Boogaard
4e Henk de Ruiter
5e Sjoerd v/d Weiden
6e Hank Kok
7e Roel Loos
8e Fedie Beeuwkens
9e Henry Bosman
10e Jeroen Wildeman

Hierbij de stand van het kampioenschap.


Afbeelding

Het was weer een leuke wedstrijd dag in Stadskanaal, We hadden ook nog een oud kampioen aan de start staan wel te verstaan HENK de RUITER rijdend op de motor van Teunis Kroes, die zijn motor ter beschikking had gesteld.
Marty Linders had daardoor wat meer tegenstand en moest er echt voor rijden, hij moest in de 2e manche ook toezien dat Henk de Ruiter de 1e plaats voor hem weg pakte.

Voor de 3e plaats gaat nu echt gestreden worden want Ed Luiten heeft deze plaats overgenomen van Hank Kok en ook Sjoerd v.d. Weide staat heel dicht bij, dit kan voor de laatste 3 wedstrijden dus nog een mooi gevecht worden.

Ook staan nu de schrap resultaten er bij, dus dit is de rieele punten verdeling.
Je kan nu zien hoeveel punten er bij elke rijder nog geschrapt worden.

Het verslag zal binnen kort volgen.

We hebben nu een zomer stop en zullen pas weer rijden op 10 September weer te stadskanaal.

Maar we kunnen ook nog rijden tijdens het EK op 11, 12, 13, en 14 Augustus dit zal plaats vinden op de kartbaan te stadkanaal.

En op 28 Augustus is er nog de open beker wedstrijd in Mill, ook hier zijn niet NK rijders van harte welkom.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Vet ! 8)

Kben 10e over de dag geworden
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
jesse-13

Bericht door jesse-13 »

Zozo :lol:

Nee hoor je hebt goed gereden untiej 8)
minibike#46
forum gebruiker
Berichten: 167
Lid geworden op: do 10 feb 2005, 02:17
Locatie: Hoogeveen

nmc

Bericht door minibike#46 »

Yes en ik 8ste achter Roel Loos geeindigd het was een perfecte dag voor de score,de volgende keer hoop ik 3x 7e te worden,het zal wel een verrekte mooie strijd worden als de minibike puch klasse er volgend jaar waarschijnlijk is....misschien heet het dan wel de minimaxi nmc cup 8)
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: nmc

Bericht door üntiej#21 »

minibike#46 schreef:Yes en ik 8ste achter Roel Loos geeindigd het was een perfecte dag voor de score,de volgende keer hoop ik 3x 7e te worden,het zal wel een verrekte mooie strijd worden als de minibike puch klasse er volgend jaar waarschijnlijk is....misschien heet het dan wel de minimaxi nmc cup 8)
haha !

jahzeker ferdi !.. kan je nu al vertellen dat dat echt echt echt donders mooi word !..

strijden om de podiumplekken !..komen aardig wat mannen voor in aanmerking denkik !.. Nu nog bezig met het maken van een snellere brommert :wink:
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
minibike#46
forum gebruiker
Berichten: 167
Lid geworden op: do 10 feb 2005, 02:17
Locatie: Hoogeveen

foto's

Bericht door minibike#46 »

zijn er nog mensen die foto's gemaakt hadden afgelopen zondag?Joost misschien,normaal zijn ze al snel te vinden op het internet.,..
mvg ferdi
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: foto's

Bericht door üntiej#21 »

minibike#46 schreef:zijn er nog mensen die foto's gemaakt hadden afgelopen zondag?Joost misschien,normaal zijn ze al snel te vinden op het internet.,..
mvg ferdi
Joost z`n papa had wel weer gefilmd ja !

maar ivm met Joost zijn Toetsperiode op school, komen de fotos wat later dacht ik
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Jvdw#59

Re: foto's

Bericht door Jvdw#59 »

Untiej Mini Racing schreef: Joost z`n papa had wel weer gefilmd ja !

maar ivm met Joost zijn Toetsperiode op school, komen de fotos wat later dacht ik
Klopt :)

Ga van het weekend wel bezig.. maar worden er niet erg veel denk ik, want de beelden (van mij) zijn niet al te spectaculair (linksom sucks imo).. :o
Gast

Bericht door Gast »

:D :D :D :D :D leuk verslag :D :D :D :D :D
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo allemaal

De zomerstop zit er weer op, as zaterdag rijden we weer.

Zaterdag 10 September 7e cub wedstrijd te Stadskanaal inschrijving vanaf 9.00 uur & keuring, traning vanaf 9.45 uur, inschrijfgeld 35 Euro.

Er zullen deze keer 2 Pole traningen zijn en 3 wedstrijd manches.

Het adres is Aviaweg 2 te Vledderveen.

Hierbij de website http://www.kcnn.nl/
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo

Zo de eerste wedstrijd na de zomerstop zit er weer op, en het was me het daagje wel zeg, temperatuurtje van een gr of 25 prima race weertje weer.

En het ging weer lekker vandaag, zelf weer op het podium 3e :D , ondanks de zware valpartij in de eerste traning.
Ik ben namelijk met een gang van +/- 60 op een minibike gereden die op de baan lag na een valparty en kon deze onmogelijk meer ontwijken en reed er vol boven op.
Wat licht in te hoofd na de valparty en de duim gekneust daarnaast de voorvork krom en het frame verbogen maar met goede hulp van een aantal rijders liep de bike weer halverwege de 2e traning en was er niets dat er op wees dat er nog wat mis was met de bike.


Hier vast de eerste 3 van de zelfbouw:

1e Marty Linders (is nu kampioen zelfbouw 2005) =D> \:D/

2e Ed Luiten.

3e Hank Kok.

Door de 2e plaats van Ed ben ik wat kostbare punten verloren, dus zullen we in de laatste 2 wedstrijden echt aan de bak moeten om bij de eerste 3 te eindigen.
Door het 2 x uitvallen van Denny zijn Ed en Hank weer flink ingelopen op Denny die 2e staat, dus er is nog vanalles mogelijk.

Uitslagen volgen snel.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo allemaal.

Hier zijn ze dan de uitslagen van de 7e cub wedstrijd te Stadskanaal.

POLE POLE

1e Manche 1e manche

2e Manche 2e manche

3e Manche 3e manche

Daguitslag in punten Dag totaal punten

Tip: op de lijsten van MYLaps. com kun je ook nog op de naam van iedere rijder klikken en kun je de afzonderlijke ronde tijden per rijder bekijken


Dag uitslag 7e cub wedstrijd Stadskanaal.

1e Marty Linders
2e Ed Luiten
3e Hank Kok
4e Teunis Kroes
5e Sjoerd v/d Weiden
6e Roel Loos
7e Antony Roos
8e Danny van de Boogaart
9e Henry Bosman
10e Ferdi Beeuwkes

Hierbij de stand van het kampioenschap.


Afbeelding



Ook staan nu de schrap resultaten er bij, dus dit is de rieele punten verdeling.
Je kan nu zien hoeveel punten er bij elke rijder nog geschrapt worden.

Volgende wedstijd zaterdag 24 september te ZWOLLE kartbaan KARBA.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Plaats reactie