nieuw hier en meteen een vraag

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

nieuw hier en meteen een vraag

Bericht door Gast »

hoi,
ik ben nieuw op het vlak van pocketbikes.Maar ik heb deze dingen al enkele maanden geleden gezien en ik vind ze werkelijk prachtig.
En het lijkt me reuze tof om met zulke bikes te rijden.Ik heb al wat opgezocht en kwam bij deze uit http://users.skynet.be/pocketfun/

dit staat op de site
Gegevens i.v.m pocket bikes: Dimension(mm): 920X440X515
G.W./N.W.(kg): 25/23 Wheel: 10X3.5"/10X3.5"
Motor type: 1-Cylinder,2-Stroke Displacement(C.C.): 49
Torque: 2.4n.m/8000rpm Oil Type(Engine Oil Mixing): 1:25
Cooling Item: AIR Starter system: PULL-UP
Revolving mode: chain driving Transmission: Stepless speed change
Brake Device(Front/Rear): Disc/Disc Tank Volume(L): 2,4l
Max Speed(km/h): 70 km/h Max Load(kg): 110
Carton Size(mm): 1050X385X590

kan iemand me dan ook vertellen of dit goede pockets zijn om mee te starten ?
alvast bedankt
mvg
Gast

Bericht door Gast »

Om te starten zijn het prima mini's, gewone chineesjes, dus probleempjes zul je er altijd mee houden.

Maar gebruik de zoekfunctie eens, je bent al nummer 10352345 die dit vraagt.

groeten Bob
Gast

Bericht door Gast »

wat zijn dan wel goede bikes waar je weinig stukken aan hebt ?
ik ben totaal een noob op het vlak van deze dingen dus ik zou in hemelsnaam niet weten welke onderdelen ik op moet letten en wat ik er allemaal aan moet veranderen...........
ik kan niet hoger gaan dan 600 a 750 ( dat is wel het maximum)
en sorry dat ik deze vraag voor de 10352345 keer stel :oops:
mvg
Gast

Bericht door Gast »

hey,
ik heb er nog géén problemen mee gehad en heb hem nu al bijna meer dan een maand :D . Je hebt verschillende soorten chinezen van verschillende kwaliteit, deze zijn toch wel verbeterd. Toen ik op zoek was heb ik er inderdaad gezien die van ermbarmelijke kwaliteit waren maar deze waren in orde.

greetz




Bastaens N. schreef:wat zijn dan wel goede bikes waar je weinig stukken aan hebt ?
ik ben totaal een noob op het vlak van deze dingen dus ik zou in hemelsnaam niet weten welke onderdelen ik op moet letten en wat ik er allemaal aan moet veranderen...........
ik kan niet hoger gaan dan 600 a 750 ( dat is wel het maximum)
en sorry dat ik deze vraag voor de 10352345 keer stel :oops:
mvg
jenske

Bericht door jenske »

ik ben zaterdag ook een gaan hallen van: http://users.skynet.be/pocketfun/ zijn zeer goed!!
Gast

Bericht door Gast »

Bastaens N. schreef:wat zijn dan wel goede bikes waar je weinig stukken aan hebt ?
ik ben totaal een noob op het vlak van deze dingen dus ik zou in hemelsnaam niet weten welke onderdelen ik op moet letten en wat ik er allemaal aan moet veranderen...........
ik kan niet hoger gaan dan 600 a 750 ( dat is wel het maximum)
en sorry dat ik deze vraag voor de 10352345 keer stel :oops:
mvg
Als je 600 a 750 euro hebt kijk even naar de Sendai Tai Chi, V-Racer Nitro (watergekoeld, 39cc) en Lucky7 Velocity (ook 39cc en watergekoeld)...

Ik zou voor de laatste gaan, deze is op eBay bij Welink goedkoper dan de rest maar zal denk ik qua kwaliteit niet onder doen voor de rest. Richard D heeft deze bike op dit forum dus hij weet daar meer vanaf :P
Gast

Bericht door Gast »

of mischien 2e hands blata :roll:
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Het zijn wel mooie bikes, als je er geld in steekt kunnen ze hard lopen, alleen het is een goede prijs tot kwalitijt verhouding, houd daar rekening me ;) Het is hetzelfde als je zo'n dure mp3 speler van philips haald of gewoon zo'n merkloos ding. Goedkoop, maar de kwalitijt lijd er wel onder...
Jah zo is het.
Gesloten