politie en prive terein

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

jenske

politie en prive terein

Bericht door jenske »

heb jij de toesteming nodig van de politie als jij op prive terein rijd?
want ik krijg hier gezaag aan mijn ooren dat ik hier niet mag rijden maar heb de toesteming van de eigenaar van dit terein!!!
Gast

Bericht door Gast »

laat maar zagen, als je op prive terrein rijd heb je alleen toestemming
nodig van de eigenaar.
de politie heeft er zelfs niks over te zeggen.

het enige waar ze iets van kunnen zeggen is de geluidsoverlast.

gewoon lekker doorknallen :twisted:
jenske

Bericht door jenske »

ah maar ja het is wel wat luid.
kunde daar een boete van krijgen?
jeffrey_minibike

Bericht door jeffrey_minibike »

Zit er wel een hek om wat afgesloten kan worden?
Anders mag et ook niet.
jenske

Bericht door jenske »

het is op een school dus ja een heken met grote gaten in met 1poort die open staat.
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Dat openhek moet je zo ie zo afsluiten.

En een boete voor geluidsoverlast kun je wel degelijk krijgen.

Groeten,

Daniel
jenske

Bericht door jenske »

ja die school is een openbare plaats dus je iedereen kan daar in en uit wanneer hij wil is dat erg?door zoon dome oude man kan ik niet meer rijden :cry: ik had hem beter omver gereden dan te stoppen maar ja
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

jenske schreef:ja die school is een openbare plaats dus je iedereen kan daar in en uit wanneer hij wil is dat erg?door zoon dome oude man kan ik niet meer rijden :cry: ik had hem beter omver gereden dan te stoppen maar ja
Zoals je zelf al zegt ... een openbare plaats ... dus je mag er niet rijden.

Groeten,

Daniel
Gast

Bericht door Gast »

een vriend is laast ook aan gehouden
en hij kreeg een waarschuwing
en die politie agent zei tegen heb je kan beter op pakeer terein rijden
voor hun gaat het niet om dat ze op de weg rijden maar voor kleine kinderen enzz dus je mag wel op pakeer terein :D
jenske

Bericht door jenske »

daans schreef:
jenske schreef:ja die school is een openbare plaats dus je iedereen kan daar in en uit wanneer hij wil is dat erg?door zoon dome oude man kan ik niet meer rijden :cry: ik had hem beter omver gereden dan te stoppen maar ja
Zoals je zelf al zegt ... een openbare plaats ... dus je mag er niet rijden.

Groeten,

Daniel
ja maar ik rij helemaal achteraan en daar staan een paar huizen en iemand van daar is komen klagen :evil:.en waar ik rij komt er niemand.
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

De discussie is al zo vaak gevoerd en telkels proberen jullie excuses te vinden om het wel te doen.

Dit zijn de feiten:

Je mag niet op een parkeerterrein rijden als deze toegankelijk is voor overig verkeer.

Je mag niet op priveterrein rijden als deze toegankelijk is voor overig verkeer.

Je kunt overal weggestuurd worden ivm geluidsoverlast.

Ga je rijden op een plek dat geen kartbaan/circuit is bestaat de kans dat je bike wordt afgepakt.

Voor de rest moet je het zelf weten, onderhand weet je denk ik wel wat mag en wat niet, doe je het toch, tja dan loop je een risico.

Groeten,

Daniel
jenske

Bericht door jenske »

danku daans
Gast

Bericht door Gast »

Lijkt me duidelijk.
Dus alleen racen op afgesloten niet openbaar toegankelijke terreinen en geen geluidsoverlast veroorzaken!
Als je overdag raced op afgesloten terrein zal de politie niet snel over geluid zeuren. :wink:
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: politie en prive terein

Bericht door Carlos Keutel »

jenske schreef:heb jij de toesteming nodig van de politie als jij op prive terein rijd?
want ik krijg hier gezaag aan mijn ooren dat ik hier niet mag rijden maar heb de toesteming van de eigenaar van dit terein!!!
yep, als het toegestaan is op dit terein (wat je mag) , en je niet boven het geluids limiet komt, Die mensen moeten niet zeuren ;)
Jah zo is het.
jenske

Bericht door jenske »

ja kijk ik ben bezig met hem wat minder geluid te laten maken als er tips zijn om hem minder geluid te laten maken zet ze er maar bij :lol:
Plaats reactie