minibike valt uit....

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

minibike valt uit....

Bericht door Gast »

hallo,

ik heb een nieuwe minibike een crosser.
en hij start moeilijk en als hij start, valt hij uit onder het rijden,
meestal na 10/15 seconden. kunnen jullie mij helpen?

m.v.g Jelte
Gast

Bericht door Gast »

je choke (open doen als als die dicht staat)
en je moet niet gelijk vol gas geven omdat die nieuw is
gewoon even rustig rijden de 1e paar rondjes
en je boegie kapje kijken of die er goed op zit :D
meer kan ik niks bedenken waar het aan kan liggen.

hoop dat die het doet voor je...

gr..

wesley
Gast

Bericht door Gast »

Mijn choke staat open en mijn benzinekraan ook. Mijn bogie vonkt ook gewoon goed, maar het probleem is eigenlijk dat hij uitvalt, stationair lopen doet hij ook gewoon goed.

Alvast bedankt,

m.v.g Jelte
Gast

Bericht door Gast »

dat heb ik ook af en toe, heb je de tank helemaal gevult, en probeer hem een beetje op toeren te houden..
Gast

Bericht door Gast »

Ókee,
hij blijft wel gewoon lopen op toeren, en ik kan hem ook gewoon gas geven, als ik hem maar optil en op toeren houd.
Maar zodra ik hem in een laag toerental laat lopen en dan gas geef als ik erop zit, valt hij uit. Dus als ik 15 meter rijd valt hij uit. :cry:
Bedankt,

m.v.g Jelte
Gast

Bericht door Gast »

Als de minibike eenmaal loopt moet je niet vergeten de choke dicht te zetten, anders verzuipt hij na een tijdje.
Gast

Bericht door Gast »

Als ik de choke dicht zet valt hij uit....
Gast

Bericht door Gast »

Kunnen jullie mij a.u.b helpen? :cry:
Gast

Bericht door Gast »

eb ongeveer hetzelfde met me mini. Je kunt de choke voor een kwart open doen en dat doet ie het meestal wel.
Gast

Bericht door Gast »

okee zal ik nu even gaan proberen. :)
Gast

Bericht door Gast »

he je moet je choke toch open laten als je rijd ik had gehoort als je em start moet je je choke dicht en als je gaat rijden je shoke open of hoort het niet zo :?
Gast

Bericht door Gast »

blizz schreef:he je moet je choke toch open laten als je rijd ik had gehoort als je em start moet je je choke dicht en als je gaat rijden je shoke open of hoort het niet zo :?
Jawel, maar sommige mini's rijden gewoon beter met de choke voor 75%open en 25% dicht.
Gast

Bericht door Gast »

Beste mensen,

zou het niet kunnen zijn dat mijn carburateur gewoon smerig is ofzo? Want hij valt gewoon uit onder het rijden, of ou hij teveel of te weinig benzine krijgen?

groeten jelte
Gast

Bericht door Gast »

kan.... bekijk het zou ik zeggen. :)
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

kan dat je carb vies is had ik ook ineens hield i in ik maakte mn carb open en er zat allemaal oude olie in want in de fabriek worden de motoren al getest dus het kan dat er brandstof in blijft zitten en naar en tijdje scheid de olie zich en vestopt Alles en dan loop ie niej goed als en weineg toeren gemaak worduh
Gesloten