politie en prive terein

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

jenske schreef:ja kijk ik ben bezig met hem wat minder geluid te laten maken als er tips zijn om hem minder geluid te laten maken zet ze er maar bij :lol:
Zoveel mogelijk demper wol erin doen :twisted: En je zou eventueel op zoek kunnen gaan naar een "stillere demper".
jenske

Bericht door jenske »

Minibike-Racer schreef:
jenske schreef:ja kijk ik ben bezig met hem wat minder geluid te laten maken als er tips zijn om hem minder geluid te laten maken zet ze er maar bij :lol:
Zoveel mogelijk demper wol erin doen :twisted: En je zou eventueel op zoek kunnen gaan naar een "stillere demper".
is glaswol ook goed?
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Uhm.. denk 't niet, maar weet het niet zeker!
Wacht anders maar even op iemand die het wel zeker weet :wink:
Gebruikersavatar
mark007
forum gebruiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 29 mar 2004, 20:56
Locatie: Dokkum

Bericht door mark007 »

koop een echte motordemper die is echt stil
[img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/audi-userbar.jpg[/img]
jenske

Bericht door jenske »

mark007 schreef:koop een echte motordemper die is echt stil
ah ja: waar kan ik die kopen,en hoeveel?
Gast

Bericht door Gast »

Die zijn volgens mij heel duur......
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

jenske schreef:ja kijk ik ben bezig met hem wat minder geluid te laten maken als er tips zijn om hem minder geluid te laten maken zet ze er maar bij :lol:
Vooral GEEN gaten in het perferele pijpje gaan boren :lol: Dat heb ik eens geprobeert, ik vond dat er maar belabbert wijnig gaatjes in zaten, mischien een ander dempertje erop lassen?
Jah zo is het.
Neluhz

Bericht door Neluhz »

perferele pijpje?
jenske

Bericht door jenske »

Neluhz schreef:perferele pijpje?
en wat mag dat zijn?
Neluhz

Bericht door Neluhz »

weet ik veel..
keutel denkt dat hij slim is, en gebruikt daarom moeilijke woorden,
allen die jongen heeft nog niet door dat wij allang weten dat hij die woorden gewoon opzoekt in een woordenboek...
of niet keutel?
:) :)
edit:
U hebt gezocht op perforeel:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.

ik denk dat keutel een pijpje met gaatjes bedoelt..
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Neluhz schreef:weet ik veel..
keutel denkt dat hij slim is, en gebruikt daarom moeilijke woorden,
allen die jongen heeft nog niet door dat wij allang weten dat hij die woorden gewoon opzoekt in een woordenboek...
of niet keutel?
:) :)
edit:
U hebt gezocht op perforeel:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.

ik denk dat keutel een pijpje met gaatjes bedoelt..
Jaa :D Dat bedoel ik, Mjah als zo'n boer als jy dat niet snapt he :wink: :P Grpje
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

hohoho ff niets tegen boeren ja!!! zonder boeren hebben jullie geen eten dus zouden jullie allemaal dood gaan ja whahahahaaha ff slim nadenken zoek eens opt internet ofzow en niet in een woorden boek dan weet je wat een boer is he :P

enu over EIGENTEREIN dat zecht het al het is van een persoon als de politie komt lekker laten komen het is EIGENTEREIN je mag er doen wat je wilt afgesloten of niet? het is en bleift EIGENTEREIN snappen je het nou eens want als ik aardbij plantjes wil planten en de politie komt en zecht die mag jij hier niet planten dan is dat toch ook geen waar?? want het is EIGENTEREIN afgesloten of niet het is en blijft van de eigenaar ze kunnen alleen komen voor geluids overlast ! daar krijg je toch maar een waarschuwing voor alst de eerste keer is 2e keer krijg je wel een boete of het is iemand anders en die weet niet dat jij al een waarschuwing hebt!
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Hahahahaha :D vandaar het grpje erachter aan :P Achter boeren staan nogal wat betekenissen (oraal luchtje ter ontluchting van maag !?!?!) Maar in ieder geval, politie en terijn, Vmij geld er wel iets van dat je op bepaalde tereinen niet mag rijden, ook niet met toestemming, Vmij is dat bij openbare gelegenheden of zoiets.
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ja parkeertereinen.
mare ik rij wel eens met de winter vant forum bij maatje van me die heeft boerderij en mooi plaats er voor oM OP mini te reiden dus doen we ook moet je echt niet denkn dat ze daar me mini afmogen pakken moeten ze anders niet proberen ook krijgen ze echt niet of ze moeten gaan schieten ja dan benk dood moeten ze zelf maar weten wat ze er mee doen mare nee die van mij krijgen ze niet hoor :P
Neluhz

Bericht door Neluhz »

Carlos Keutel schreef:
Neluhz schreef:weet ik veel..
keutel denkt dat hij slim is, en gebruikt daarom moeilijke woorden,
allen die jongen heeft nog niet door dat wij allang weten dat hij die woorden gewoon opzoekt in een woordenboek...
of niet keutel?
:) :)
edit:
U hebt gezocht op perforeel:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.

ik denk dat keutel een pijpje met gaatjes bedoelt..
Jaa :D Dat bedoel ik, Mjah als zo'n boer als jy dat niet snapt he :wink: :P Grpje
ik een boer?
jij woont in swolgen
Plaats reactie