valt weg

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
hondaxtreme

valt weg

Bericht door hondaxtreme »

yow mede minibikers
ik heb en probleem met mn minibike als ik gas geef lijkt ut wel of de benzine op is ik heb al mn carb sgoongemaakt tank en leidingen en lugtfilter ik denk dat ut mn membraam is zou dat zo zijn wat anders koop ik n race membraam wat ik tog al van plan ben greets
Gast

Bericht door Gast »

kijk als eerst even rond staan genoeg topic's met de zelfde vraag of gebruik de zoekfuntie..
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

zoekfunctie werkt voor geen f*uck en ik heb al rondgekeku
Gast

Carb? Valt Uit?

Bericht door Gast »

Is het ook als hij warm is? Anders moet je hem even warm laten worden en kijken of hij het nog doet?
Gast

Bericht door Gast »

Denk dat je sproeier niet goed is kijk ff naar je bougiekleur en kijk ook gelijk wat voor een sproeiermaat je nu hebt. Als hij uit stilstand afslaat als je gas geeft is je sproeier te klein. Maar het kan ook je choke zijn, doe moet je wel goed gebruiken.
Gast

Re: valt weg

Bericht door Gast »

hondaxtreme schreef:yow mede minibikers
ik heb en probleem met mn minibike als ik gas geef lijkt ut wel of de benzine op is ik heb al mn carb sgoongemaakt tank en leidingen en lugtfilter ik denk dat ut mn membraam is zou dat zo zijn wat anders koop ik n race membraam wat ik tog al van plan ben greets
Ik heb hetzelfde probleem...
Gast

Bericht door Gast »

kijk ff of het membraam goed is, dicht het goed af, staat het krom etc.
staat choke goed, blijft de vlotter niet hangen??
anders is het de sproeier
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

als ie warm is doet ik het ook en heb alles gecleand in mn carb lugtfilter
maar ik ga morge race-membraam kopen en ik gebruik ook de choke
8)
Gast

Bericht door Gast »

sproeier verstopt?? misschien
schroefje

Bericht door schroefje »

:D

Ik heb dit dus ook aan de hand gehad met mijn orginele carb,Kijk eens naar je benzine kraan daar zit een rubberte in (een goedkoop stink ding) best kans dat die je benzine toevoer verstopt dus zodra je vol gas gaat geven levert hij te weinig benzine aan.
Gesloten