Beginner #1

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Beginner #1

Bericht door Gast »

:oops:

nja ik heb op internet ook een minibike gezien en maar gekocht.. komt volgende week dinsdag als het goed is.. :D
kan eigenlijk niet wachten om het te zien.. mja:D

deze fotos stonden bij de advertentie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik moet 200 euro betalen voor 1...
nu heb ik hem gekocht een lees hier op het forum allemaal verhalen over chinese bikes enzo..:O
voor het geld zou het wel niet egt een goede 1 zijn... ofwel...(A)
de gozer waarbij ik ze koopt komt uit heerenveen en zegt dat hij ze uit duitsland haalt...
mizg dat jullie weten of dit ook een gewoon goedkope/slechte mininbike is..

ik hoop dat jullie ff beetje reagere..(A)

alvast bdankt;)

Mazzollss
Gast

Bericht door Gast »

nu heb ik hem gekocht een lees hier op het forum allemaal verhalen over chinese bikes enzo..:O
voor het geld zou het wel niet egt een goede 1 zijn..

voor het geld is het een mooi bikeje, hele mooie prijs voor een mooie chinees,, maar (als je de zoekfunctie had gebruikt had je het gezien) de kwaliteit van een chineze minibike is gewoon niet egt super, je kan er niet elke dag lekker op rijden, je zal vast wel dagen hebben dat je niks kan omdat er het 1 en ander is afgebroken of wat dan ook, of terwijl, er gaan dingen stuk, maar voor dat geld is het een mooie bike, en kapotte dingen kan je wel weer vervangen, kwaliteit prijsverhouding is goed, als je het forum een goed doorkijkt (zoekfunctie), zie je genoeg vragen en antwoorden waar je kan zien wat je er aan kan doen om je minibike langer goed te houden (bijv bouten nakijken/vervangen, ketting op de goede spanning houden (1/2 cm) en dat soort dingen, veel plezier er mee verder :))
Gast

Bericht door Gast »

heey hendrik k heb dezelfde naam als jou en k heb de 2e minibike :P lol en jij hebt um voor een heel mooi prijsje k heb die van mij voor 275 gekocht dus...
Gesloten