opvoer probleem

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

opvoer probleem

Bericht door Gast »

ik heb mijn v-racer extreme opgevoert met zo,n carbonpijp ,butterfly
,rocketkey ,racemembraam en snel luchtfilter maar hij loopt nog steeds precies 49km
en geen meter harder!
hoe kan dit? ligt het aan carb afstelling?
Gast

Re: opvoer probleem

Bericht door Gast »

[quote="nikkels"]ik heb mijn v-racer extreme opgevoert met zo,n carbonpijp ,butterfly
,rocketkey ,racemembraam en snel luchtfilter maar hij loopt nog steeds precies 49km
en geen meter harder!
hoe kan dit? ligt het aan carb afstelling?[/quote]

Dit kan, je zou toch iets van verschil moeten merken. Vooral een betere trekkracht. Maar denk niet dat je nu ineens 70km/uur gaat rijden hé, je hebt enkele kleine aanpassingen gedaan aan je v-racer, maar het "echte" opvoerwerk is toch nog een ander verhaal hoor.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Re: opvoer probleem

Bericht door de winter »

nikkels schreef:ik heb mijn v-racer extreme opgevoert met zo,n carbonpijp ,butterfly
,rocketkey ,racemembraam en snel luchtfilter maar hij loopt nog steeds precies 49km
en geen meter harder!
hoe kan dit? ligt het aan carb afstelling?
als je nou voor al dat geld wat je aan dit hebt uitgegeven een goede snelle cilinder had gekogt had dat meer zin gehad :wink:
Neluhz

Bericht door Neluhz »

hij hoort wel sneller te gaan, maar dat kan aan je afstelling liggen.

merk je wel verschil met optrekken, of dat ook niet?
snelle luchtfilters bestaan trouwens niet..
Gast

Bericht door Gast »

Je zou nu met zwaardere vertanding kunnen rijden, dan loopt hij dus wel harder als 49. Maar je zou nu wel sneller op moeten trekken, kijk ook ff naar je bougie kleur.
Gast

Bericht door Gast »

Ga eerst eens echt opvoeren, ipv al die 10 Euro dingetjes te doen. carbonnen pijpje, membraanklepje en luchtfilter zijn echt geen dingen waar die sneller van gaat hoor. Een ander membraanklepje kan alleen sneller open en dicht gaan. Het levert verder niks op, behalve wanneer die ook om meer vraagt, bijv bij een grotere cilinder. Voor een luchtfilter geldt hetzelfde.
Gesloten