klein vraagje

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

klein vraagje

Bericht door Gast »

toen ik achter mijn minibike ben geweest vroeg ik met wat ik het beste mijn ketting smeerde, die man zei niet smeren zo laten. ik kan dit moeilijk geloven 8) dus mijn vraag aan jullie wat ist het beste om de ketting te onderhouden

greeettttzzzz
Gast

Bericht door Gast »

gewoon wat sileconen spray ofzo.
Gast

Bericht door Gast »

Gewoon bij de fietsenmaker een spuitbusje gaan halen voor je ketting te smeren.
Ik gebruik WD40,da is eigenlijk een alles smeerder.
Wel ne rare kerel waar je jouw bike gekocht hebt als die zegt da je de ketting niet moet smeren.Moet het maar eens proberen ze niet te smeren en zo te gaan racen....
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

WD 40 is goed genoeg voor zo`n kettingkje.. en het spettert niet je hele motortje eronder.. in tegenstelling tot sommige "echte" kettingsmeer middelen
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

was ik van plan om wd40 te gebruiken maar wou zeker zijn. thx voor de reply's :wink: toen ik die man vroeg hoe ik hem het best inreed zei hij dat moet niet dat komt door de aluminium cilinder :? rare man
Gast

Bericht door Gast »

[quote="cabriofahrer"]was ik van plan om wd40 te gebruiken maar wou zeker zijn. thx voor de reply's :wink: toen ik die man vroeg hoe ik hem het best inreed zei hij dat moet niet dat komt door de aluminium cilinder :? rare man[/quote]

Jup, ken er zo nog. Vele mensen die dwaze uitspraken doen. Daarom dat ik motormechanica gevolgd heb. Dan doe je zo een "dwaze" uitspraken niet. :twisted:
Gesloten