Welke chinees is dit juist?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Welke chinees is dit juist?

Bericht door Gast »

Welke chinees is dit juist?En hebben deze een degelijke levensduur mits het nodige onderhoud en regelmatig alles vastdraaien?(en zonder misbruik :) )
Ik heb toch een heel goeie kennis van 2-takt, wat waarschijnlijk wel handig is bij deze chineesjes...?
Afbeelding

Waarschijnlijk is dit model van zelfde makelij?
Afbeelding
Afbeelding

Wat is het verschil met dit model?Behalve de prijs dan ook8) .

Afbeelding

BEDANKT

ps sorry dat mijn eerste post direct een vagevuur van vragen is :oops:
Gast

Bericht door Gast »

Gebruik eens de zoekfunctie van het forum. Menig vragen zijn reeds beantwoord geweest door andere leden en deze zijn snel te vinden hoor als je effe zoekt.

ps: sorry voor zo een antwoord op je eerste vraag :D
Gast

Bericht door Gast »

Natuurlijk heb ik al (lang) gezocht maar ik vond dit type model niet direct terug en zeker toch niet echt meer degelijke info.
Madness

Bericht door Madness »

Ze zien er voor mij niet zo verschillend uit behalve dat de een een ander dempertje heeft en wat blauw geeloxeerd alu.
En persoonlijk vind ik de onderste bike er wat beter uit zien :wink:
Maar wat wil je met de bike gaan doen??
Gewoon voor het pleziertje?
Gast

Bericht door Gast »

Madness schreef: Gewoon voor het pleziertje?
yup
Heb het vroeger een paar keer gedaan in de karting waar je er kon huren maar ik had enkel weet van de dure polini's en nu is mijn oog gevallen op de goedkopere plezier bikes.
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

de onderste heeft een ander frame ,andere achterbrug en een andere voorvork.
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Gast

Bericht door Gast »

Is dit dan toch een voelbaar meer solide pocketbike?of is het verschil miniem?
Bedankt voor de info.
Gast

Bericht door Gast »

Ik denk dat ik me er hier ééntje zal aanschaffen
http://www.abbconsultancy.be/
of hier
http://users.skynet.be/pocketfun/
Zijn goed afgewerkt voor dit type model, de prijs is goed en zijn beide op 30km afstand.
Gast

Bericht door Gast »

Robby, ik zou NIET via die abb-dingens gaan ....dat is zo'n grabbelbak-koopjes-site die waarschijnlijk niet voor na-service kan zorgen ...

Je tweede keus lijkt me beter : Is zeker geen top-kwaliteit ( welke chineesjes wel ? :roll: , maar ik ben tot nu toe zééér tevreden over het bikeje dat ik bij pocketfun gekocht heb ...
Gast

Bericht door Gast »

[quote="guy5927"]Robby, ik zou NIET via die abb-dingens gaan ....dat is zo'n grabbelbak-koopjes-site die waarschijnlijk niet voor na-service kan zorgen ...

Je tweede keus lijkt me beter : Is zeker geen top-kwaliteit ( welke chineesjes wel ? :roll: , maar ik ben tot nu toe zééér tevreden over het bikeje dat ik bij pocketfun gekocht heb ...[/quote]

Ben gistere er ook 4 stuks gaan halen. Maar zijn nu weer volledig uitverkocht. Er waren er genoeg, maar is echt een mierennest hoor. :-)
Service heb ik echt geen klagen, reserve-onderdelen gewoon meegekregen. Echt goede service.
Gast

Bericht door Gast »

lorre schreef:Ben gistere er ook 4 stuks gaan halen. Maar zijn nu weer volledig uitverkocht
Shit
Toevallig niet gehoord wanneer ie er weer binnenkrijgt?
Gast

Bericht door Gast »

nope, echt niet. Maar weet alleen dat je tijdig mag reserveren indien je nog een wil deze vakantie :-)
Gast

Bericht door Gast »

POcketfun aka atcbelgium krijgt per maand maar 1 of 2 grote ladingen binnen ... wachttijd draait meestal rond een maand ...Reserveren MOET je doen wil je erbij zijn ... als je heel zeker wilt zijn geef je een voorschot ...

Het is echt DE hype van 2005 , die krengen ...
Gast

Bericht door Gast »

De onderste is een watergekoelde chinees ...
Gast

Bericht door Gast »

lijkt me sterk
Gesloten