andere hz frame wel mee aan nederlandse kampioenschap??
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
andere hz frame wel mee aan nederlandse kampioenschap??
heeey,
ik heb dus het nieuwe hz frame(het buizenframe) en toen vroeg ik me af mag je daar nou wel mee doen met nederlandse kampioenschap of mag dat ook niet??http://www.hz-bromshop.nl/index3_bestan ... %20n.t.jpg
ik heb dus het nieuwe hz frame(het buizenframe) en toen vroeg ik me af mag je daar nou wel mee doen met nederlandse kampioenschap of mag dat ook niet??http://www.hz-bromshop.nl/index3_bestan ... %20n.t.jpg
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Berichten: 3658
- Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Hmmm.. wie dan ? nog nooit opgevallen !Koen schreef:Op dit moment rijdt er ook een persoon met een HZ-bromshop frame bij het NK. Het kan dus wel.. mits de bike verder is afgebouwd volgens de regels..
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
even voor de duidelijkheid................. dit staat op de site van RAP..
TECHNISCH REGLEMENT
1 Algemene eisen betreffende pocketbikes
1.1 Onder een zelfbouwmotor verstaan we een pocketbike met:
- een zelfgebouwd frame (dus niet !CENCUUR!), waarvoor een
maximale seriegrootte van 10 stuks geldt.
- een motorblok met carters van een in Nederland !CENCUUR!
bromfiets (dus niet voor competitie-doeleinden ontworpen). De
carters van het motorblok mogen worden bewerkt en gelast mits de
originele krukas lagerzittingen aan twee zijden met elkaar zijn
verbonden door de originele carterdelen.
TECHNISCH REGLEMENT
1 Algemene eisen betreffende pocketbikes
1.1 Onder een zelfbouwmotor verstaan we een pocketbike met:
- een zelfgebouwd frame (dus niet !CENCUUR!), waarvoor een
maximale seriegrootte van 10 stuks geldt.
- een motorblok met carters van een in Nederland !CENCUUR!
bromfiets (dus niet voor competitie-doeleinden ontworpen). De
carters van het motorblok mogen worden bewerkt en gelast mits de
originele krukas lagerzittingen aan twee zijden met elkaar zijn
verbonden door de originele carterdelen.