welke uitlaat?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

welke uitlaat?

Bericht door steurtje »

hallo,
me vader zij dat hij een uitlaat voor me mini wou kopen maar welke moet ik nou nemen? hij zelf vond die van v-racer met carbon demper wel wat maar is dat ook wat? want ik wil toch wel wat trekkracht winnen en wat snelheid een km of 5 tot 7.
ik hoor graag reacties wat jullie mij advieseren! :wink:
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

ik zou een scooter terug loop nemen en dan omlassen
Gast

Bericht door Gast »

Die uitlaat met carbon demper heb ik op het forum nog niet gezien dat iemand anders hem ook heeft. Hij ziet er ook niet echt goed uit, ik vind de vorm van het expansie gedeelte er een beetje lomp uitzien. Hij begint en eindigt gelijk, de andere 2 passen niet zomaar had ik gelezen. Dus dan kan je idd beter een scoter pijp nemen, of 1 van de andere twee van v-racer en die pas maken.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

die met carbon demper is zekers wel goed
David Appel ( van v-racer heeft hem zelf ook ) hij ziet er idd wel beetje lomp uit maar die uitlaat is zeker wel wat ik heb op zijn bike gereden met die uitlaat en trekracht heb je zeker .. :wink:
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ik heb scooter pijp liggen maar heb er ff geen tijd voor om die er passend voor te maken dus.... maar veel trekkracht of valt het mee? ook onderin? en kwa snelheid?
Gast

Bericht door Gast »

Heeft iemand foto's waarop de carbon demper pijp onder een minibike hangt?
Gast

Bericht door Gast »

Ja ik heb die carbon pijp, maar ik had juist minder trek kracht. Maar hij is ook niet perfect afgesteld. Ik heb wel foto's ervan maar ik weet niet hoe ik ze hier kan neer zetten :oops: hij is scheef vanagter.. maja as iemand me ff kan zegge hoe je hier fotos op zet...?
Gast

Bericht door Gast »

Ik was laatst bij Multibike en daar stond een minibike met zo'n carbon demper... En die stond helemaal scheef :S... ik geloof niet dat ze helemaal zijn aangepast voor de chineesjes.
Gast

Bericht door Gast »

Kan kloppen... Mijne staat ook helemaal scheef vanachter... maar het is een helemooie uitlaat. Wel zonde (zeker voor die prijs) Maar kan iemand mij vertellen hoe je fotos hier neer zet?
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

heeyy

k dacht dat jij net een nieuwe technigas uitlaat had gekocht? :?
of ben je die nu al beu? :P
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ik heb nieuwe techniegas....
Gast

Bericht door Gast »

foto's moet je ergens naartoe uploaden, zijn ook speciale sites voor, imagehack, photobucket enzo geloof ik. (Ik doe het altijd naar me eigen website-server.) De link (kan ook rechtermuisknop > eigenschappen > url) van de afbeelding kun je hier dan met de img tags plaatsen. [img]url%20afbeelding[/img]
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

@ Steurtje: Ten eerste is het Tecnigas

Ten tweede: www.imageshack.us je foto hosten en dan 'hotlink for website' copy pasten, en klaar is kees!

Groet

AE
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

AngelEyes schreef:@ Steurtje: Ten eerste is het Tecnigas

AE
ja sorry dat bedoel ik
Gast

Bericht door Gast »

Is een omgelaste technigas echt zo goed? Als dat zo is zou ik dat wel willen proberen dan. Ik kan namelijk eventueel bij iemand lassen.

Maakt het eigenlijk uit of het een technigas is of een gianelli? Of een ander merk ofso?
Gesloten