Boxen op minibike

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Laat dan maar zitten een versterker kopen van €150,- lijk wel gek als ik dat doe :P
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Vind al beetje gek als je boxen op je mini bouwt :roll:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Raytje192 schreef:Vind al beetje gek als je boxen op je mini bouwt :roll:
Waarom denk je dat ik zo sarcastisch reageer :P Dat doe je neit op een minibike, dat doe je op een pimp chopper of zo :D hahahaha. Maar je kunt nog altijd gewoon een 6 volt versterkertje uit je computer speaker halen, dat kan oko he :p Maar dan heb je ook een accu / batterij nodig.
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

Pimp my Pocketbike :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

ik zou het geld uitgeven aan tuning! boxen op je minibike, denk dat je weinig van de muziek zal horen, ja als je stilstaat maar je wil toch juist rijden met je bike! of niet dan!

Groet

AE
Gast

Bericht door Gast »

Tuurlijk wel tid toch gewoon voor de fun net als minibiken
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

blizz schreef:Tuurlijk wel tid toch gewoon voor de fun net als minibiken
WATTE :x Vertel een voetballer maar eens dat voetbal een spel is, dan krijg je een gelijke reactie als je hier van mij krijgt Minibikes zijn NIET voor de fun AAAAAAH :wink: hehe
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

mischien vindt jij dat ik vindt het wel voor de fun :wink: :lol:
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

precies je bent alleen serieus bezig als je op een baan gaat rijden en wedstrijden dus buiten omdat is het voor veel mensen just FUN
Gast

Bericht door Gast »

Carlos Keutel schreef:
ganta schreef:heey

Ik weet niet of het kan maar mischien moet je eens proberen een kleine
accu er aan verbinden??...alleen naar de box toen... zoiets hed een vriend
van mij ook alleen dan naar een adapter(ofzo iets)

Maar leuk bed8 zo'n box 8) leuk voor op een stunt dag om te showen 8)

greetz '']|['' (()) ||\\//||
Niet doen, blaas je je mp3 speler op :lol: Je gaat naar een autozaak, Je koopt daar een versterker van 6 verstand over electro dit voor je wil doen.
Of je koopt gewoon een setje computerboxjes voor een tientje. Haalt die uit elkaar en zet een 12 volt accupack op de printplaat. Want deze boxjes bevatten bijna allemaal interne 12 volt aansluitingen. Dus gewoon de transformator eruit slopen.
Gast

Bericht door Gast »

of je doet oordopjes in je mp3 en doet die in je oren :D, of zet een extra zitje op je bike en zet frans bauer achter op :D, nee, vind dat van die computerboxen wel goed idee, lekker klein, en komt best mooi geluid uit
Gast

Bericht door Gast »

Misterminibike schreef:of je doet oordopjes in je mp3 en doet die in je oren :D, of zet een extra zitje op je bike en zet frans bauer achter op :D, nee, vind dat van die computerboxen wel goed idee, lekker klein, en komt best mooi geluid uit
Ik weet ook zeker dat het werkt want vroeger had ik wel eens een accupack in zo'n boxje gebouwd. Dat ging goed hard. :o

De geluidskwaliteit is natuurlijk niet in vol frequentie bereik maar daar gaat het nu niet om 8)
Gast

Bericht door Gast »

nee maar ik ga nu eerst neon er onder doen :lol:
Gesloten