Warmlopen MT4

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Warmlopen MT4

Bericht door Gast »

Ik heb een probleempje met het warmlopen van mijn MT4 (v-racer)
Na een ronde of 6 krijgt die zo warm dat je bijna niet meer aan het reservoir kan komen!! Ik heb alle waterslangen gestoken van Blata met alsook het reservoir van Blata, mijn waterpomp draait goed, daar heb ik een nieuwe o-ring moeten opleggen, want de vorige was in 2 gesprongen..

Iemand nog een idee? Zou het kunnen zijn dat er iets aan de radiator is? Nuja, ik heb al gekeken en daar vindt ik persoonlijk niets aan die mis zou zijn..

Oja, ik heb geen tijd gehad op de search te gebruiken, dus daarvoor mijn excuses!! :)
Gebruikersavatar
hiuy
forum gebruiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 09 apr 2005, 21:13
Locatie: antwerpen-zwijndrecht

Bericht door hiuy »

hoi,ik heb deze ook maar dan wel een beetje anders (opgetuned),en heb hierbij die radiator maar vervangen want die was maar brak en werkte niet zoals ie moest,heb er eentje van polini ondersteken om precies te zijn die van de GP3 de laatste nieuwe :wink: .en ander vraagje rij je indoor of outdoor want kan ook wel liggen aan kleine afstanden indoors .na al de veranderingen die ik heb gedaan aan mijn v-racer heb ik tot hiertoe nooit meer één overkoker gehad. .GRTZ.
Gast

Bericht door Gast »

Ik rij altijd indoor, en het zijn idd wel redelijk kleine stukken..maar het is niet zo erg dat ik een overkoker krijg ze, enkel dat hij enorm warm loopt.

Kan je ook tegenkomen dat de boel warm loopt, als er teveel slip op de kopeling zit, maar die staat normaal gezien perfect!
Gesloten