G.P heinkenszand

Communicatie kanaal voor de zeeuwse minibike races.

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

en er werd nog wel gezecht dat ze ECHT GOED gingen keuren heb er niet zo veel van gemorken dus ik vind Kapelle word niets dooor gelaten waar iets aan mankeert wat niet mag volgens de regels dat vind ik en ja een pak ik heb er zelf een dus is makelijk praten zonder pak niet mee rijden maar goed ik denk als je goede kleren aan hebt is het ook goed en mensen echt een pak is echt veeeeel en veeeeeel veiliger en het is zeker voor je eigen veiligheid dus doe het nou ze kosten niet eens zo veel 2e hands!!!!!! zoek een teidje op zeelandnet of marktplaats en je vind echt de passende!!!!!!! heb ik ook gedaan. dus...... naja nu nog wat leuke reacties..... het was wel goed geregeld allemaal leuke baan niet al te lange rechte stukken en ja de putten in de weg kun je niets aan doen maar goed was een leuke dag ook met die stunt rijder!!! owja die schikane ofzow, die vond ik zelf iets te smal maar kan aan mij liggen :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Ik werd eens raar aangekeken omdat ik in een spijkerbroek reed met een lederen motorjas..............maar die spijkerbroek is een kevlar broek met overal protektie en dus lijkt me dat ook in orde. Regelmatig trek ik ook vol leer aan ligt aan de stemming :D
jeffrey_minibike

Bericht door jeffrey_minibike »

Nou ik ben 150 dan vind je echt geen passend motorpak.
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

motorfreak schreef:Ik werd eens raar aangekeken omdat ik in een spijkerbroek reed met een lederen motorjas..............maar die spijkerbroek is een kevlar broek met overal protektie en dus lijkt me dat ook in orde. Regelmatig trek ik ook vol leer aan ligt aan de stemming :D
Klopt.. deze spijkerbroeken verkopen wij trouwens ook thuis..

Zien eruit als normale spijkerbroeken...maar vind ze echt nie geschikt voor het pocketbiken..

Het is meer voor dagelijks gebruik op de motor, waarmee je zo even ergens heen kan gaan, zonder dat je eruit ziet als een motorrijder... De broek is namelijk het zelfde als een andere spijkerbroek
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

maar toch is het veiliger dan een normale spijkerbroek.
vind het wel goed dat hij dan toch die broek aan deed dan een gewone spijker broek :wink:
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Beter iets dan niet :)
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gast

Bericht door Gast »

Untiej Mini Racing schreef:
motorfreak schreef:Ik werd eens raar aangekeken omdat ik in een spijkerbroek reed met een lederen motorjas..............maar die spijkerbroek is een kevlar broek met overal protektie en dus lijkt me dat ook in orde. Regelmatig trek ik ook vol leer aan ligt aan de stemming :D
Klopt.. deze spijkerbroeken verkopen wij trouwens ook thuis..

Zien eruit als normale spijkerbroeken...maar vind ze echt nie geschikt voor het pocketbiken..

Het is meer voor dagelijks gebruik op de motor, waarmee je zo even ergens heen kan gaan, zonder dat je eruit ziet als een motorrijder... De broek is namelijk het zelfde als een andere spijkerbroek
Rare stelling dit.ergens heen gaan zonder dat je eruit ziet als een motorrijder :?
afijn tis off-topic eigenlijk 8)
Gast

Bericht door Gast »

jeffrey_minibike schreef:Nou ik ben 150 dan vind je echt geen passend motorpak.
Vlak bij jou in de buurt.....Jan PoppeMotoparts............daar hebben ze Revit in jouw maat :D
jeffrey_minibike

Bericht door jeffrey_minibike »

Ja das vast weer !CENSUUR! duur. Maarja voorlopig nog bezig met me mini :(
derbi master

Bericht door derbi master »

jeffrey_minibike schreef:Ja das vast weer !CENSUUR! duur. Maarja voorlopig nog bezig met me mini :(
Hey Jeff, ik heb nog een pak voor je aleen vrees dat ie aan de grote kant is... kom anders ffkes lanks een keertje kan je ff passen ;)

maar heeft iemand nog +/- 30MB Web ruimte???? want heb nog een stuk of wat filmpies :D aleen geen web ruimte genoeg.....
Gast

Bericht door Gast »

derbi master schreef:
jeffrey_minibike schreef:Ja das vast weer !CENSUUR! duur. Maarja voorlopig nog bezig met me mini :(
Hey Jeff, ik heb nog een pak voor je aleen vrees dat ie aan de grote kant is... kom anders ffkes lanks een keertje kan je ff passen ;)

maar heeft iemand nog +/- 30MB Web ruimte???? want heb nog een stuk of wat filmpies :D aleen geen web ruimte genoeg.....
Ik zal eens kijken of wij nog ruimte hebben op onze site www.zmvc.nl ............je leest het wel.
Gast

Bericht door Gast »

nog even over de race zelf, wie gaf me trouwens zo net voor de chicane een beuk met zijn schouder (bij de oneven). Ik ging echt bijna op mun plaat, was best wel ff pissed. Bleef gelukkig nog net op de been ... oeps.. fiets !
:wink:
Willemvisser

G.P heinkenszand

Bericht door Willemvisser »

kort om voor iedereen weer een geslaagde zeeuse race!!!!!
dacht ik zo
afz;willem
Gast

Bericht door Gast »

derbi master schreef:
jeffrey_minibike schreef:Ja das vast weer !CENSUUR! duur. Maarja voorlopig nog bezig met me mini :(
Hey Jeff, ik heb nog een pak voor je aleen vrees dat ie aan de grote kant is... kom anders ffkes lanks een keertje kan je ff passen ;)

maar heeft iemand nog +/- 30MB Web ruimte???? want heb nog een stuk of wat filmpies :D aleen geen web ruimte genoeg.....
Lycos heeft 50mb webruimtes :)
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Re: G.P heinkenszand

Bericht door de winter »

Willemvisser schreef:kort om voor iedereen weer een geslaagde zeeuse race!!!!!
dacht ik zo
afz;willem
nou heb gekeken en vond hem ook super :lol:

maar volgend jaar rij ik ook mee :!:
Plaats reactie