Wil mini crosser kopen, is dat kwaliteit??

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Wil mini crosser kopen, is dat kwaliteit??

Bericht door Gast »

Hallo,
Ik wil dus een mini crosse kopen, maar hoor dat het geen goede kwaliteit zou zijn, of dat alles meteen loszit en dat je meteen dingen moet vervangen enzo..
het gaat om de mini crosser die op www.mini-motors.nl te koop is, de 'dirty harrie'
Deze zelfde kan ik bij n_strijbos kopen, voor heel weinig geld, ik geloof 138 euro maar nieuw!
maar mijn vraag is of dit model genoeg kwaliteit heeft om een beetje door het bos te ridjen en op asfalt. dus niet echt voor de cross??
Alvast bedankt
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

nou zit denk gewoon hetzelfde blokje op als bij een racer, maar alleen het frame is anders dus net zo veel pk's en zo. Dus kun je dus egt niet mee door het bos rijden ofzo!!! :roll:
red devil

Bericht door red devil »

als ik je een tip zou mogen geven koop die er naas ! met weg bandjes

rijdt 100 x beter op de weg en als je op zand terrein gaat rijden kan dit lijkt me ook want je rijdt toch 80 % op straat lijkt mij met een mini want springen en cross heeft hij gewoon te weinig power voor :roll:
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

red devil schreef:als ik je een tip zou mogen geven koop die er naas ! met weg bandjes

rijdt 100 x beter op de weg en als je op zand terrein gaat rijden kan dit lijkt me ook want je rijdt toch 80 % op straat lijkt mij met een mini want springen en cross heeft hij gewoon te weinig power voor :roll:
die ernaast (dirty johnie) is geen blata trouwens staat er wel op!!!
red devil

Bericht door red devil »

:wink: had ik in de gaten maar toch !
Gast

Bericht door Gast »

jah, maar ik koop hem denk ik bij n_strijbos@hotmail.com, hij is van die inkoop actie, hij koopt dus deze week een container van 300 crossers in voor maar 145 euro per stuk, dat vind ik dus echt een koopje, en dat zijn precies dezelfde die minibikebrothers en mini-motors verkoopt zegt hij, ze gaan 65 en hebben 3.4 pk, dus het lijkt me wel wat, weinig geld, en gaan toch hard zat, en het uiterlijk van die crossers vind ik super, maar zit je daarbij net zo opgevouwen als op een minibike??
want ze zijn toch stukje hoger?
heeft iemand een foto als er een persoon op zo'n ding zit?
verder vraag ik me dus af of de kwaliteit wel goed is, om gewoon beetje van mijn huis naar vriend te rijden enzo, en beetje door de wijk?
bedankt
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Heb je een site oid waar die Strijbos die minicrosser aanbied? Heb namelijk misschien ook wel interesse daarin..
Bedankt :)

Rob
Gast

Bericht door Gast »

ik spreek hem gewoon via hotmail, dus n_strijbos@hotmail.com
maar hij heeft ook www.inkoopacties.net, maar daar staan heel veel acties van ook andere producten en dan moet je beetje kijken wat hij nu heeft, maar de crossers staan nog niet op die site, want die komen nog binnen, maar dan moet je hem gewoon ff toevoegen.
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

bassie schreef:ik spreek hem gewoon via hotmail, dus n_strijbos@hotmail.com
maar hij heeft ook www.inkoopacties.net, maar daar staan heel veel acties van ook andere producten en dan moet je beetje kijken wat hij nu heeft, maar de crossers staan nog niet op die site, want die komen nog binnen, maar dan moet je hem gewoon ff toevoegen.
Gewoon toevoegen op msn? Of mailtje sturen en zijn het dezelfde crosser als die "Dirty Harrie"?

Rob
Gast

Bericht door Gast »

as u hem toevoegt op msn, dan kunt u het best praten met hem, hij geeft mij vanavond de specificaties van de crossers plus de foto door, want hij heeft net een container met 3 verschillende soorten crossers, en de specificaties enzo van elke crossers plus foto geeft hij mij vanavond, dus ik weet niet of het dezelfde zijn als de dirt harrie.
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

bassie schreef:as u hem toevoegt op msn, dan kunt u het best praten met hem, hij geeft mij vanavond de specificaties van de crossers plus de foto door, want hij heeft net een container met 3 verschillende soorten crossers, en de specificaties enzo van elke crossers plus foto geeft hij mij vanavond, dus ik weet niet of het dezelfde zijn als de dirt harrie.
Oke is goed, ik stuur eerst wel even een mailtje en meld hem daarna misschien wel even aan op msn. Bedankt

Rob
Gast

Bericht door Gast »

maar dan antwoord op mijn eerder gestekede vragen graag,..??
alvast bedankt
Gast

Bericht door Gast »

Als ik jou was zou ik hem niet kopen. Ik heb ong. twee maanden zow'n crossertje gehad en het is werkelijk niks. Je rijd er een halfuurtje mee door het bos en hij geeft allerlei kwalen .. Naar mijn mening niet doen dus :o
Gast

Bericht door Gast »

wat voor een kwalen gaf hij dan? ging er echt snel iets kapot?
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

zo'n ding is nogmaals ook niet gemaakt om dingen mee te doen die je met een crosser doet, is dus eigenlijk gewoon voor over de weg :roll:
Gesloten