Probleem!!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Probleem!!

Bericht door Gast »

Ik heb dus sinds een paar dagen een NIEUWE minibike....
bij die zaak waar ik m gekocht had deed die het gewoon...
en nu wil ik m thuis starten......doet ie het niet :cry:

choke en benzine kraan gebruik ik ook....op allerlei manieren maar hij wil gewoon niet starten....hij heeft het 1x gedaan maar hij sloeg daarna gelijk weer af...:S

heb m ook helemaal na gekeken, krijgt benzine alles....

weet iemand het AUB?? (heb er namelijk nog geen mm op kunnen rijden:cry:)

EN JA IK HEB DE SEARCH GEBRUIKT MAAR KON NIET ECHT WAT VINDEN
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

kijk eens of je bougie vonkt

die kunnen zomaar opeens kapot gaan :?
paul

Bericht door paul »

gebruik je je choke wel? en je moet niet teveel gas geven tijdens het starten hij kan hierdoor verzuipen en dan sta je je eigen helemaal de klere te trekken je kan ook een spuitje pakken en en je bougie eruit draaien zorg dat je zuiger op ze bdp staat en spuit wat in je cilinder draai de bougie terug en start hem nog eens laat hem een tijdje lopen als die uitvalt dan heeft die dus alleen gelopen op de benzine die je in de cilinder heb gespoten blijfft die wel lopen dan krijgt die gewoon benzine vanuit je tankje

benzine kraan staat wel open open? controleer dat :!:
je kan ook nog proberen wat remmen reiniger in je carburateur te spuiten [niet te veel]
Gast

Bericht door Gast »

paul schreef:gebruik je je choke wel? en je moet niet teveel gas geven tijdens het starten hij kan hierdoor verzuipen en dan sta je je eigen helemaal de klere te trekken je kan ook een spuitje pakken en en je bougie eruit draaien zorg dat je zuiger op ze bdp staat en spuit wat in je cilinder draai de bougie terug en start hem nog eens laat hem een tijdje lopen als die uitvalt dan heeft die dus alleen gelopen op de benzine die je in de cilinder heb gespoten blijfft die wel lopen dan krijgt die gewoon benzine vanuit je tankje

benzine kraan staat wel open open? controleer dat :!:
je kan ook nog proberen wat remmen reiniger in je carburateur te spuiten [niet te veel]


jaah benzine kraan staat open...
ik heb nu zelf geprobeert om m met de boor te starten maar daar wilt ie ook maar niet mee starten :cry:
heb ook al geprobeert de bougie los te draaien benzine daar enz...maar hij wil het maar niet doen :S


ik snap er echt niks meer van het ding is nieuw :s

ik heb er opzich nog niet zoveel verstand van maar de bougie geeft wel kleine vonkjes...
paul

Bericht door paul »

ik zou terug gaan naar die zaak je koopt daar wat nieuws dus je hebt gewoon garantie zo niet moet je gaan 0uweh0ere daar bij die zaak dan maken ze hem egt wel
Gast

Bericht door Gast »

paul schreef:ik zou terug gaan naar die zaak je koopt daar wat nieuws dus je hebt gewoon garantie zo niet moet je gaan *uweh*ere daar bij die zaak dan maken ze hem egt wel


ja maar wat ik niet snap he? is dat toen ik m kocht die het gewoon deed, en nu ik m thuis heb dat die niet wil starten? dat klopt toch ook niet?

nja ik denk dat ik maandag maar terug ga naar die zaak dan...kijken hoe of wat....


Miss iemand nog tips ofzo? wat ik alsnog kan proberen???
paul

Bericht door paul »

Wesly..! schreef:
paul schreef:ik zou terug gaan naar die zaak je koopt daar wat nieuws dus je hebt gewoon garantie zo niet moet je gaan *uweh*ere daar bij die zaak dan maken ze hem egt wel


ja maar wat ik niet snap he? is dat toen ik m kocht die het gewoon deed, en nu ik m thuis heb dat die niet wil starten? dat klopt toch ook niet?

nja ik denk dat ik maandag maar terug ga naar die zaak dan...kijken hoe of wat....


Miss iemand nog tips ofzo? wat ik alsnog kan proberen???
als je een nieuwe minibike koopt moet je er eigenlijk nooit zelf aan klooien je koopt hem tenslotte nieuw dus je hebt gewoon garantie je moet het zo zien het is niet jou probleem dat jou minibike niet loopt het is HUN probleem want die zaak had jou wat goeds moeten verkopen nu kan die zaak er mischien ook niks aan doen want het blijven goedekope minibike's :roll: en daar kunnen nog wel eens wat fouten inzitten :wink:
mijn advies=zolang je garantie hebt moet je hier van profiteren :wink:

tip:vraag even of ze willen uitleggen hoe alles werkt mischien doe je toch wat verkeerd
Gast

Bericht door Gast »

Ik denk dat die verzopen is...

Draai de bougie er even uit, maak die goed schoon, trek even een paar keer aan het koort met de bougie eruit, draai hem er dan weer in en probeer hem te starten, desnoods met de choke iets open...
Gast

Bericht door Gast »

hij was iig niet verzopen...mja ik ben terug gegaan en ik heb ee nnieuwe gekregen en die doet het nu wel dus :)

iig thanx voor de reacties(Y)
Gesloten