nieuwe inkoopactie met minibikes

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

nieuwe inkoopactie met minibikes

Bericht door Gast »

tenallereeste wil ik geen reclame maken hiervoor omdat ik een bloed hekel aan de eigenaar van deze bedrijf heb...

maar er is een nieuwe inkoopactie gekomen kijk: http://www.inkoopacties.net/ia/3dmkmlnb\
welke minibike is het beste om te kopen uit de "minibike" sectie? en welke is het beste om te kopen uit de "dirtbike" sectie?

ook al zijn er niet echt veel verschil tussen deze bikes wil ik graag van jullie deskundige weten welke tog de beste keus zijn? :D
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

op die site staat een Blata Dirtbike met gewoon weg bandjes met profiel voor nog geen 160 euro :shock: :?
Gast

Bericht door Gast »

Nicolaas-racing schreef:op die site staat een Blata Dirtbike met gewoon weg bandjes met profiel voor nog geen 160 euro :shock: :?
http://www.inkoopacties.net/ia/3dmkmlnb/1/5qpbwffn deze?

hoe weet je dat deze van blata iss? welke kenmerken?
hij iss idd wel de beste specs daaro en is bestendigd tegen 110+ kg load gewicht en de rest kan maar tot 70 kg :?
Gast

Bericht door Gast »

Het is een chinese replica van de Blata minimotard, het is geen dirtbike.

Hier staat de orginele: http://www.derouerace.nl/blata/blata26.htm
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

kijk maar bij het stuurtje daar staat heel klein Blata




Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

jup ziet er verekt uit als een blata... maar bij blata zeggen ze dat ie van hun 39cc heeft en on inkoopacties.net 49cc :roll:

nog meer vergelijkingen?
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Dan is het gewoon de luiheid van de inkoper geweest. Die is natuurlijk gewoon ergens een plaatje gaan zoeken.

Een blata voor nog geen 160 euro, lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.
ganta

Re: nieuwe inkoopactie met minibikes

Bericht door ganta »

Bubba Sparxx schreef: ...
welke minibike is het beste om te kopen uit de "minibike" sectie? ...
ben ik eigelijk ook wel benieuwd naar...
maar als ik deze vergelijk met pocketbike4u.nl(waar ik mijn mini wou kopen) dan lijkt dit frame een stuk
minder sterk...
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

nee dat kan bijna geen blata zijn :roll: voor dat geld koop je velgen van blata :P
Gast

Bericht door Gast »

daans schreef:Dan is het gewoon de luiheid van de inkoper geweest. Die is natuurlijk gewoon ergens een plaatje gaan zoeken.

Een blata voor nog geen 160 euro, lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.
de bike daaro worden aangeboden tegen de inkoop prijs + beetje winst (vergeleken met andere aanbieders) + de kosten van de site de verkopers zijn er niet op uit om mensen zo veel mogelijk geld af te troggelen maar ze verkopen deze bike uit oa hun intresse in deze bikes maar wel zodat ze er nog redelijk van kunnen leven..

ik weet het nie precies maar k heb gehoord dat een grote partij (normale) chinese bikes (1000 bikes) + schipping 43.000 euro koste dus dat zal wel ong. uitkomen op 38 euro per bike...

dus dan zal zo'n minimotard van blata vanuit de fabriek denk ik rond de 100 a la 120 euro kosten... en ik denk dat ze de prijs van hun bepalen na gelange de uiterlijk van deze bikes..

Dan is het gewoon de luiheid van de inkoper geweest. Die is natuurlijk gewoon ergens een plaatje gaan zoeken.
dit denk ik niet, want als je de uiterlijke overeen komsten ziet :shock: en ik denk ook niet dat een dergelijke chineese fabriek de naam blata mag voeren/gebruiken evenals de naam honda erop...
Gast

Bericht door Gast »

Afbeelding

Hier een wat betere foto van de chinese Blata minimotard.
Gast

Bericht door Gast »

die prijzen gaan nergens over ... kan je na gaan wat die gasten verdienen per bike op minibikebrothers en pocketbike4u
ganta

Bericht door ganta »

maar welke zou je nou beter kunnen kopen?
die van inkoopactie of pocketbike4u ??
ik zou zelf dan voor die van pocketbike4u gaan..
t lijkt dat ie sterker frame en voorvork heeft, of maakt dat niet zo heel veel uit??
Gast

Bericht door Gast »

maar mijn vraag is nu is die minimotard op inkoopacties.net nou egt een blata?

lijkt 99,9% op elkaar...
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Bubba Sparxx schreef:maar mijn vraag is nu is die minimotard op inkoopacties.net nou egt een blata?

lijkt 99,9% op elkaar...
Ik weet bijna zeker dat het geen Blata is, want die kun je echt niet zo goedkoop krijgen hoor.

Maar het zijn wel echte toffe bikes 8)

Rob
Gesloten