Alternatieve trekstarters...

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Alternatieve trekstarters...

Bericht door Gast »

Zijn er geen derdepartij fabrikanten ofzo die degelijke trekstarters maken?
Of stevige trekstarters die compatibel zijn op de chinezen?
Zoals deze die er al wat steviger uit ziet dan de compleet plastieken versie.
Afbeelding

De boormachine methode lijkt me niet echt praktisch.

Bedankt
Gast

Bericht door Gast »

Niemand?? :cry: :cry:
Weet er iemand of de polini versie op een chinees gaat?
Of iemand een foto van?Is moeilijk te vinden namelijk.
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

gaat niet geloof ik
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Nopes,

Die jij laat zien lijkt veel op die van de Tai Chi. Is een ander aantrek systeem dan die van de goedkopere versies.

Daniel
Gast

Bericht door Gast »

Shit hmm ik zal bij mijn volgende trekstarter toch die pawl eens moeten koken zoals sommige zeggen of kijken voor die alu of metalen versie.

Vandaag eens geprobeerd met boormachine en het is net of ik te veel compressie heb om dit vlot te kunnen doen :?
Gast

Bericht door Gast »

*robby* schreef: Vandaag eens geprobeerd met boormachine en het is net of ik te veel compressie heb om dit vlot te kunnen doen :?
My sentiments exactly ....maar een maat van mij, die ook zijn chinees aan geen kanten meer in gang kreeg, probeerde zo'n spraybus voor op je luchtfilter te spuiten en hij startte vrijwel direct !

Dus : nieuwe trekker + spuitbus halen .. dit zou het ei van columbus moeten zijn ....
Gast

Bericht door Gast »

guy5927 schreef:
My sentiments exactly ....maar een maat van mij, die ook zijn chinees aan geen kanten meer in gang kreeg, probeerde zo'n spraybus voor op je luchtfilter te spuiten en hij startte vrijwel direct !

Dus : nieuwe trekker + spuitbus halen .. dit zou het ei van columbus moeten zijn ....
Van die remmenreiniger of start-it dinges?
Ik zal morgen zo'n busje kopen.
De trekstarter was garantie maar de verkoper heeft maar dinsdag terug trekstarters binnen.
Gast

Bericht door Gast »

Start-it dingens, inderdaad ... 4 euro of zo ....

ennneeuh ... heb hier al iets gelezen over het terugdringen van die veer in de behuizing van de trekstarter ...moet je daar superhandig voor zijn of is dat voor iedereen haalbaar ?
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

start-it dingen? kan iemand mij vertellen wat dit is, ja ok een spuitbus met een speciaal goedje erin maar wat houdt het precies in? dank


@guy5927: mbt die trekstarterveer, moet je ff de zoekfunctie gebruiken, ik weet zeker dat je hier wat over kan vinden, er is een topic waarin verschillende methoden worden gegeven hoe je die veer r weer goed inkrijgt. Succes
Gast

Bericht door Gast »

Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

kijk daar heb je wat aan dat zou moeten passen he
:D
Gesloten