de nieuwe blata elite 14 (1ste in nederland)

Fabrieks bikes (BEHALVE chinese bikes) - Factory bikes (except chinese bikes)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

jesse-13

Bericht door jesse-13 »

De baan is wel groot daarzo :lol:
Ik ga er morgen ook heen
Gast

Bericht door Gast »

gruwelijkkkkkKKKKK :shock: :twisted:
Gast

Bericht door Gast »

VREEEEEEEEEEEEEEEEEEEED :wink:
Gebruikersavatar
bekfire
forum gebruiker
Berichten: 618
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 23:15
Locatie: hoedekenskerke (zeeland)

Bericht door bekfire »

dat aparaatje is wel prijzig geweest zeker?? maar zeker heel erg bruut :twisted:
kit replica!
luuky
forum gebruiker
Berichten: 100
Lid geworden op: za 02 jul 2005, 19:11
Locatie: almelo
Contacteer:

Bericht door luuky »

hallo mensen

eerst ff voor melvin als je daar met de zelfde vertanding als in eefde rijd kan je lekker mee komen ik rijde tenmiste met de zelfde vertanding als in eefde.

verders is de bike zeker snel heb ook een andere elite 13 wrs staan waar ik tot nu toe op heb gereden maar dit is dan echt bruut.
en ja hij was zeker prijzig maar dan heb je ook wat goeds zeg ik altijd.
verders hoop ik jullie vanavond te zien in emsburen.
wij hebben dit vorige week met de importeur van blata (wim kuste) en met (henk wassink) van slick96. geregeld dat we hier dus elke week kunnen trainen. maar wel op voorwaarde dat iedereen even een matje mee neemt voor onder zijn of haar mini.


greetzz luuky
www.racingteamoostnederland.tk
blanco220

Bericht door blanco220 »

hey ik wil deze bike met kerstmis ook kopen daarom een paar vraagjes.
Is deze onderhoudsvriendelijk of heb je hier heel veel werk aan.
Is deze standaard in orde of moet je van alles nog veranderen.
Hoe komt het dat de minibikes zo goedkoop zijn in verhouding met polini enz...
Slechtere kwaliteit?
groeten je bike is echt prachtig
luuky
forum gebruiker
Berichten: 100
Lid geworden op: za 02 jul 2005, 19:11
Locatie: almelo
Contacteer:

Bericht door luuky »

heyz

deze bike is makkelijk te onderhouden maar ik denk niet dat jij deze bike zo makkelijk kan krijgen.
zoals ik al in het begin stuk heb gezet zou dit alleen een demo model zijn en zouden eerste niet gemaakt worden, ik heb dus voor elkaar kunnen krijgen dat ze hem voor mij zouden maken. dit komt namelijk omdat ik de importeur van blata goed ken.
zodoende heb hij voor mij de mooite gedaan.
de prijzen van blata hebben altijd lager gelegen dan polini en dm enzo.
maar de kwaliteid is zeker niks minder.

greetz luuky
www.racingteamoostnederland.tk
***KEVIN***

Bericht door ***KEVIN*** »

op internet staat deze bike overal te koop
in deze kleuren,
maar inderdaad een hele toffe bike ,
wat behaald hij ongeveer aan top met km/ph ?
greetz[/list]
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

luuky schreef:heyz

ik denk niet dat jij deze bike zo makkelijk kan krijgen.
zoals ik al in het begin stuk heb gezet zou dit alleen een demo model zijn en zouden eerste niet gemaakt worden.

greetz luuky
vreemd, ik heb begin maart met Vincent Timman (Blata import) gepraat en die zei me dat hij de Blata 14 modellen gewoon voor me kon bestellen in elke gewenste kleur.
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
blanco220

Bericht door blanco220 »

ja ik heb de dealer gebeld en kan ze zo bestellen.Raar wat je me nu vertelt.
zie ook blata import.nl prijslijst staat daar ook
groeten
Gast

Bericht door Gast »

hallo mensen

ten eerste is vincent timman geen importeur van blata tenminste niet in nederland. er zit in nederland 1 blata importeur en dat is wim kuster.
ik heb de foto inderdaad ook op het internet zien staan en zodoende wou ik hem ook hebben. ik heb toen drie keer tehoren gekregen dat hij niet gemaakt zou worden. toch heeft wim voor mij de foto naar de fabriek gemaild en hebben ze hem gemaakt het zit namelijk zo.
de blata fabriek heeft verf baden en van die kleuren wijken ze normaal gesproken niet af. dit zijn de standaard kleuren blauw, zwart, donker paars, rood enzo maar niet de kleur oranje.
ik heb ook drie maand op mijn bike moeten wachten.
en als de bike op het internet tekoop staat dat weet ik, ik heb ook naar verschijnene toegebeld en ze zijden dat ze hem konden leveren. ik gevraagd of ze hem konden bestellen krijg je even later het bericht niet in het oranje leverbaar. maar wat er in de prijslijst staat kan wel kloppen de prijs van de bike wist ook al wel maar dat was van andere kleuren. wat precies de top van de bike is weet ik niet maar ik heb ook nog een elite 13 wrs staan de oude van barry wassink (rijd voor het blata-import team) deze is vorig jaar op de varselering geklokt op 140km per uur met een lasergun. wat ik wel weet is dat mijn nieuwe bike sneller is dan de oude.
maar miscchien dat hij nu wel leverbaar zou zijn in deze kleur dat ze hem niet meer als showmodel zien dat kan ik niet zeggen maar waarschijnelijk word het moeilijk hem zo te bestellen ik heb er tenminste drie maand op gewacht. en de fabriek zou hem eerst niet maken.

groeten luuky
MX_Melvin
forum gebruiker
Berichten: 999
Lid geworden op: vr 30 apr 2004, 15:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

140km/h????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Dat is wel erg hard op een minibike.. :lol: :lol: :lol:
luuky
forum gebruiker
Berichten: 100
Lid geworden op: za 02 jul 2005, 19:11
Locatie: almelo
Contacteer:

Bericht door luuky »

hallo melvin

ja dat is die gele elite 13 van mij die wat ik van barry wassink heb gekocht. hij is er vorig jaar mee op de varselering geklokt op 140 tijdens de demo met de wegracers.
dit staat ook wel in het bericht waar hij mee op tv gelderland is geweest.

groeten luuky
www.racingteamoostnederland.tk
blanco220

Bericht door blanco220 »

ah je zit hier over de kleur te praten.Maar ik wil gewoon de blata elite 14r
blauw model.Ik dacht dat je bedoelde dat de blata elite een showmodel was
groeten
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

140 Kmph ..Geloof je het zelf
je hoeft de Media niet altijd te geloven
140 kmph hahahaaha :lol:
Plaats reactie