Hoe repareren?!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Hoe repareren?!

Bericht door Gast »

Weet er soms iemand met welk product je de kuip van een V-racer kan repareren? Het is omdat ik al een paar keer ferm tegen de grond ben gegaan en deze is nu wat gekraakt, maar ik heb er al vanalles opgedaan en niets dat die boel redelijk goed samen kan houden!! 2 componenten en polyester..noppes!
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

heb zelf ook wat barstjes maar ze blijven scheuren, denk dat je het best een nieuwe kuip kan kope!
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Ik weet niet welke polyester je hebt gebruikt.. Maar met polyester kun je echt wel deze kuipen en tankzitcombi's maken..
Gast

Bericht door Gast »

Met welke werk jij dan juist Koen? Het is gewoon, de polyester blijft hechten ze, maar die kraakt net zo snel als het zitje zelf..
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Met polyester moet het zeker wel lukken hoor.
Met het Gamma merk lukt het ook gewoon beetje verharder erdoor etc. en dan moet het makkelijk lukken..

Maar je zou het eventueel ook kunnen plamuren?

Rob
Gebruikersavatar
hiuy
forum gebruiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 09 apr 2005, 21:13
Locatie: antwerpen-zwijndrecht

Bericht door hiuy »

en als je nieuwe koopt doe het dan al op voorhand.kraakt ie heelemaal ni meer :wink:
Gebruikersavatar
antonie
forum gebruiker
Berichten: 706
Lid geworden op: do 01 jan 2004, 22:22
Minibike:: zelfbouw
Locatie: haaksbergen
Contacteer:

Bericht door antonie »

gebruik je alleen de polyester of ook de matjes.
je kunt gewoon meerdere matjes over elkaar heen leggen zodat het wat steviger wordt.
het lijkt mij sterk dat je het niet kunt repareren.
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

antonie schreef:gebruik je alleen de polyester of ook de matjes.
je kunt gewoon meerdere matjes over elkaar heen leggen zodat het wat steviger wordt.
het lijkt mij sterk dat je het niet kunt repareren.
Je pakt secondelijm, je pakt een stuk dik buigbaar plastic (zijl of egaal wat) Je doet secondelijm op dit plastic, (je houd het stuk plastic vast met een doekje of zo!) je drukt dit binnen in de kuip tegen het gesceurde dinges aan en je laat dit hard worden, Dan vul je de scheur op met epoxyhars (2componentenlijm) En goed afvegen. Dat houd het wel ;) maar wel voorzichtig! Dit is secondelijm! (waarom poliester niet werkt op chinees kuipje, omdat dit spekglad plastic is ;) Mischien ff schuuren?)
Jah zo is het.
Gesloten