hoe hard rijd die van jou?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

hoe hard rijd die van jou?

Bericht door Gast »

hoe hard rijd die van jou, daarbij wat heb je eraan verandert en wat licht eronder. wat voor bike heb je en hoeveel weeg je.
vind ik wel ff leuk om te weten.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

heb een lucky 7 minibike

rijd 60-65 met racekoppeling

ga binnenkort een fat-pipe van v-racer bestellen en meschien ook die Bigbore Higpressure kit

weeg 55 kilo :wink:
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Re: hoe hard rijd die van jou?

Bericht door de winter »

souly schreef:hoe hard rijd die van jou, daarbij wat heb je eraan verandert en wat licht eronder. wat voor bike heb je en hoeveel weeg je.
vind ik wel ff leuk om te weten.
hoe hard rijd die van jouw trouwens?
Gast

Bericht door Gast »

mijne weet ik niet precies, maar een buurjongen reed 45 op een teller van brommer die 10 afweekt en reed dus 55.
mijne rijd iets harder,zal een keer 57 zijn en ik weeg 60
ik heb een 3de spoelpoort erbij gemaakt,weet nog niet hoe hard hij rijd

setup: powerfilter...race koppeling afstelbare met 2 vlakken...andere pijp weet niet welke....groter tandwiel achter...en had mn pooten heel iets bewerkt.

heb een chineesje lucky7
ben zelf benieuwd hoe hij nu rijd maar koppeling kapot geknalt.
heb ook al startpiloot geprobeert maar dan valt hij uit (iemand ervaring mee dat hij wel harder reed?????)
Gast

Bericht door Gast »

oja hij kon powerwheely's maken
voor die die het niet weten wat het is--> wheely's zonder aan je stuur te trekken,dus alleen maar gasgeven.

vet he chinese powerwheely's haha pfieuww
Gast

Bericht door Gast »

Mijne rijd 85km/u,getest langs een motor op de weg.
Is een watergekoelde blata(replica).
red devil

Bericht door red devil »

roy isz dat ding van glenn bij jou ook al geknapt this wat :wink:

tristan reed 45 op mijn teller jah die wijkt ong 10 km af mja

hou er maar op dat die van jou 60 km/h echte rijdt .. :wink:

:D roy weet je al wiek nou ben dan je mocht zelf bij me sleutelen

BTW .. mijn minibike weet ik nog niet hoe hard die loopt want hij moet nog gaan lopen haha :P mja als ik nou eens echte 70 km/h haal benk erg blij :D
Gast

Bericht door Gast »

Ik denk 60 met mijn 75 kg. Binnenkort maar even kilometerteller aanschaffen...
Gast

Bericht door Gast »

Mijn bike sendai aikido loopt nu 61 digitaal, hij is niet helemaal meer standaard er zit een powerfilter + grotere sproeier, racemembraam en een rocketkey heb ik nog liggen maar die zet ik er deze week wel op en kijk wel of hij beter loopt.
Gast

Bericht door Gast »

oke dan meeste gaan nog best hard..
hoe hard trekken die dan?

ik heb gister mn derde spoeler getest, zelf gemaakt. vriend van mij heeft ff koppeling gefixt en verstevicht. nu trekt ie echt super en hij jankt een stuk meer in de toeren. top weet ik nog niet. durf niet egt de straat meer op,zijn er 2 inbeslag genomen eergister hier een dorp naast.

defcom (kneedijzer) helpte bij mij niet,ik had het in de poorten gesmeert zodat het mengsel meer naar boven word gestuurt,maar dat spul is meer weerstand geworden en heb ik er dus uitgehaalt.

heel misschien ben ik vanaaf in eefde maar moet ik nog bekijken anders rijd een vriend van mij alleen en die ga ik dalijk ook even tunen 3de spoel en timing veranderen.


RHT helpt tog wel ofniet tristan
Gast

Bericht door Gast »

ff die van mark getuned en rijd lekker alleen iets veller laten oppakken en hji rijd als een gek. behoorlijke toeren alleen wil dat na vakantie ff gaan meten.

mijne met startpiloot geprobeert, hielp geen zak heb ik eerder bij de scoot al geprobeert met een brakke cilinder daar hielp het ook niet bij.
valt hij gewoon uit
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb een Lucky 7... Rijdt op de fietscomputer 63 km/h en ik weeg 70 kg
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

souly schreef:oke dan meeste gaan nog best hard..
hoe hard trekken die dan?

ik heb gister mn derde spoeler getest, zelf gemaakt. vriend van mij heeft ff koppeling gefixt en verstevicht. nu trekt ie echt super en hij jankt een stuk meer in de toeren. top weet ik nog niet. durf niet egt de straat meer op,zijn er 2 inbeslag genomen eergister hier een dorp naast.

defcom (kneedijzer) helpte bij mij niet,ik had het in de poorten gesmeert zodat het mengsel meer naar boven word gestuurt,maar dat spul is meer weerstand geworden en heb ik er dus uitgehaalt.

heel misschien ben ik vanaaf in eefde maar moet ik nog bekijken anders rijd een vriend van mij alleen en die ga ik dalijk ook even tunen 3de spoel en timing veranderen.


RHT helpt tog wel ofniet tristan
Welke gereedschappen heb je gebruikt voor die 3e spoelpoort?
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

souly schreef:oja hij kon powerwheely's maken
voor die die het niet weten wat het is--> wheely's zonder aan je stuur te trekken,dus alleen maar gasgeven.

vet he chinese powerwheely's haha pfieuww
Voor andere mensen: Powerwheely's = Autowheely ;)
Gast

Bericht door Gast »

bobbike schreef:Ik heb een Lucky 7... Rijdt op de fietscomputer 63 km/h en ik weeg 70 kg
Staat ie origineel?
Plaats reactie