GP Heinkezand

Fotos van minibike races (fotos van je bike kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

mensen ik ben het echt helemaal met Xander eens!!!!
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Idd, als je al die "Regels" opsteld zou je er natuurlijk ook wel goed op moeten controleren. Het zal niet altijd mogelijk zijn, maar zo kan je nog met grotere carburateurs rijden etc.

Rob
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

AAAH :shock: Niet doen! Ik wil ook nog zelfbouw gaan rijden! Ze controleren al goed zat!
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

bij de zeeuwse races al goed zat controleren??
grapjas
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

steurtje schreef:bij de zeeuwse races al goed zat controleren??
grapjas
Oohw ik d8 onk srry
Jah zo is het.
racertje

Bericht door racertje »

Bij de nmc's zijn het ook eigelijk de fabrieks fietsjes die uit elkaar gaan hoor...
Technishe controle geld natuurlijk voor alle bikes..
Xander

Bericht door Xander »

Ik bedoel, ik kan een 20 achter men 70 hangen, het vald togniet op.
als ik men initialen in men cilinder graveer, en ik zeg jaaah, ik heb men 50cc getuned :wink: , dan komt het ook geloofwaardig over.

en die achterrem onzin.
als er nu eens echt goed gecontroleerd werd, dan waren ze er ook achtergekomen, dat de achterrem nogsteeds alleen gemonteerd zit :!:

Xander.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

mensen is het niet verstandiger een nieuw toppic hier over te openen bij zeeuwse minibikeraces?
want hier word gewoon een toppic verpest waar foto's horen te staan dus....
Willemvisser

reactie

Bericht door Willemvisser »

Ik zie zoals verwacht een berg commentaar,maar ik lees niets over de hamvraag waneer jij [xander] de regelementen dan gaat doen en over hoe jij dan wel eens eff de organisatie gaat regelen want jij heb natuurlijk zoals gewoonlijk wel weer een berg te zeuren maar ja daar blijft het dan ook weer bij [hoe was het ook alweer de beste stuurl........]
afz;willem
Xander

Bericht door Xander »

inderdaad ja, beste stuurlui staan aan wal....

haha jullie maar zeggen dat ik niet sturen kan vergeleken met men broertje.
en dat achter mijn rug om.

ik heb geprobeerd mezself te vermengen in een discussie die gaande was, en toen hoefde het allemaal niet.
jullie wisten precies hoe alles moest...
jullie hadden een hoop ideeën die wel eens goed konden gaan werken enzo..


vervolgens word er een lijst met vrijwillige keurmeesters gemaakt,
allemaal leuk en aardig, net echt.

Maar dan moeten ze wel weer goed doen waar ze op gewezen zijn.

glenn heeft afgelopen keer met 1 rem gereden, er was niemand die het opviel.

hij lag in een deuk, zijn reactie: "tja hij zat er tog op.. de werking hebben ze niet eens bekeken"

vervolgens rijd ie in de top 3 en jullie maar klappen :roll:
goed gedaan glenn met 1 rem.....



de hamvraag die jij stelde, beantwoorde ik met er moet nog maar eens goed gekeken worden wat er nu allemaal fout is gegaan.

tijd voor een volgende discussie avond?

De ballúh Xander 8)
Willemvisser

reactie

Bericht door Willemvisser »

oraniseer jij die dan eff??
want ja je weet het allemaal zo goed hoe alles moet en dan kun jij eens gaan zeggen hoe we het allemaal moeten doen en dan kun jij de keurmeesters zelf uit zoeken want dan komt dat niet in ons straatje uit maar regel jij alles lekker zelf he? dan is het namelijk wel eerlijk
en kan jij zelf zeggen wat er wel kan en niet,oke?
zeg maar waar en waneer ik kom zeker!!!!!!!! oja de groeten nog aan je broertje he met z,n ene rem en dat hij maar niet meer moet komen zeiken!
afz;willem
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: reactie

Bericht door Carlos Keutel »

Willemvisser schreef:oraniseer jij die dan eff??
want ja je weet het allemaal zo goed hoe alles moet en dan kun jij eens gaan zeggen hoe we het allemaal moeten doen en dan kun jij de keurmeesters zelf uit zoeken want dan komt dat niet in ons straatje uit maar regel jij alles lekker zelf he? dan is het namelijk wel eerlijk
en kan jij zelf zeggen wat er wel kan en niet,oke?
zeg maar waar en waneer ik kom zeker!!!!!!!! oja de groeten nog aan je broertje he met z,n ene rem en dat hij maar niet meer moet komen zeiken!
afz;willem
Rap doet het door heel nederland, ik weet niet hoe, maar ze doen het. (niet dat ik zeg dat het makkelijk is!)
Jah zo is het.
Xander

Bericht door Xander »

Hoi carlos,

we zijn geen organisatie, het is een vrienden(haha) groep.



Meneer visser.

Jullie hebben aangegeven dat er overal aan gedacht was......
ga aub je eigen broertje afzeiken, mijn broertje heeft hier niks mee te maken.

het gaat erom dat hij op MIJN fietsje rijd, waar niks anders aan is, dan vroeger.
goede velgjes ipv 2verschillende, en ik heb eindelijk eens tijd gehad om dat blokje te verbouwen.
maar dat alles gaat buiten mijn broertje!!!!!!!!!

Xander.
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: reactie

Bericht door Carlos Keutel »

Willemvisser schreef:oraniseer jij die dan eff??
want ja je weet het allemaal zo goed hoe alles moet en dan kun jij eens gaan zeggen hoe we het allemaal moeten doen en dan kun jij de keurmeesters zelf uit zoeken want dan komt dat niet in ons straatje uit maar regel jij alles lekker zelf he? dan is het namelijk wel eerlijk
en kan jij zelf zeggen wat er wel kan en niet,oke?
zeg maar waar en waneer ik kom zeker!!!!!!!! oja de groeten nog aan je broertje he met z,n ene rem en dat hij maar niet meer moet komen zeiken!
afz;willem
Wowowow rustig mensen! Dit is geen afreageer topic (zou dat geen idee zijn? :P ) En als het een vriendengroep is, wil toch niet zeggen dat het moeilijker is om de regels na te leven?
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

mensen Xander zecht niet dat hij het wil regelen maar ik vind dat je toch eens serieus naar zijn comentaar moet kijken! hij denkt over alles na! want wat Xander zegt ben ik het tog mee eens dat er beter gecontroleert moet worden! ik reed ook zonder dodemansknop. owja en er schreef iemand dat er nu ECHT goed gecontroleerd zou worden bij HKZ maar die heeft toch een eind gelogen! enu wat Xander ook zecht heeft Glenn er niets mee te maken maar hij geeft ff een voorbeeld dat Glenn maar met 1 rem reed!!!!!
Plaats reactie