Dirtbike

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Minibike-Racer

Dirtbike

Bericht door Minibike-Racer »

Hey Medeforummers :P

Een vraagje aan jullie. Ik ben misschien van plan om deze dirtbike te kopen:
http://www.inkoopacties.net/ia/3dmkmlnb/1/c1h58vqn

Alleen er staat bij dat er Max. 75Kg. op mag, maar als dat zwaarder word, wat worden dan de gevolgen ervan? :roll: (Weeg zelf nog geen 75)

Heeft dat niet alleen gevolgen voor je koppeling?

En nog iets! :P
Hebben die Dirtbikes gewoon dezelfde blokjes als de Chineze Minibikes? Zoja, kan ik dan op die Dirtbike ook gewoon de Tuning onderdelen zoals bijv. een Race koppeling of andere Carb. zetten?
Alvast bedankt :)

Rob

Edit: En zou je met zo'n Dirtbike ook op kartbanen mogen (Bijv. de kartbaan in Eindhoven als dat door zou gaan)?
Het zijn volgens mij bijna of helemaal dezelfde maten als van een Minibike..
Gast

Bericht door Gast »

qua gewicht zal ik de dirtbike nemen die 3 plaatse d'r onder staat (die van 158 euro) iets duurder maar kan tegen 100+ gewicht en als je wheelie zet bijvoorbeeld en neerkomt op de veervoork dan wordt je gewicht op de voorvork ver 2 voudigd boven de 75 kilo duss...
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Bubba Sparxx schreef:qua gewicht zal ik de dirtbike nemen die 3 plaatse d'r onder staat (die van 158 euro) iets duurder maar kan tegen 100+ gewicht en als je wheelie zet bijvoorbeeld en neerkomt op de veervoork dan wordt je gewicht op de voorvork ver 2 voudigd boven de 75 kilo duss...
Tja.. zit weer wel iets in ;) Want ik zal zeker wel een keer een wheely maken 8)
Maar die van 158 is ook gewoon een Chineesje en volgens mij zijn de specificaties van een Blata, maar dat weet ik niet zeker.. :roll:

Rob
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Mogen die bikes op het cirquit >?

Mvg

LArs
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gesloten