Black Widow Spider Chopper

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Black Widow Spider Chopper

Bericht door Gast »

Ik heb hem vandaag binnen gekregen :D

Ik heb even snel wat foto's gemaakt. Morgen zal ik even betere foto's making tijdens daglicht. Ik zal ze dan ook gelijk resizen zodat ik ze met [img] tags kan posten ipv zo :P

http://members.home.nl/pieterstroink/St ... IM0911.JPG

http://members.home.nl/pieterstroink/St ... IM0912.JPG

Vriend van me: http://members.home.nl/pieterstroink/St ... IM0910.JPG
Gast

Bericht door Gast »

mooi dingetje (jammer dat het chinees iss)

:twisted:
Gast

Bericht door Gast »

hoezo jammer dat het chinees is hij heb te minste iets :twisted:
ganta

Bericht door ganta »

heey
mooi mini hoor :lol: :lol:
dat word denk ik veel rijden voor jou deze dagen :lol: :wink:
veel plezier er mee :mrgreen:
Gast

Bericht door Gast »

blizz schreef:hoezo jammer dat het chinees is hij heb te minste iets :twisted:
gewoon de status...

net als hummer vs. honda
en
polini vs. luck7

maarja boeie hij ziet er gruwelijk uit...
Gast

Bericht door Gast »

maar jij zegt net jammer chinees en nu mooi ga is een mini kopen kom dan maar comentaar geven tegen iedereen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Gast

Bericht door Gast »

blizz schreef:maar jij zegt net jammer chinees en nu mooi ga is een mini kopen kom dan maar comentaar geven tegen iedereen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
k ga geen mini kopen... (half zelfbouw)
Gast

Bericht door Gast »

Bubba Sparxx schreef:
blizz schreef:maar jij zegt net jammer chinees en nu mooi ga is een mini kopen kom dan maar comentaar geven tegen iedereen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
k ga geen mini kopen... (half zelfbouw)
Ik wil me niet als moderator voordoen maar we zijn nu wel ver genoeg off topic gegaan :p Waarom zit je eigenlijk op inkoopacties.net te reageren als je geen mini wilt kopen?
Gast

Bericht door Gast »

8) 8) ziet er echt vet uit 8) 8)
choppertje is alleen wel een beetje groot of lijkt dat zo,
past niet echt makkelijk in de auto zeker?
maar dat mag de pret niet drukken :D :D
veel plezier dr mee :wink:

gr. mario
Gast

Bericht door Gast »

Thanks voor de reacties allemaal. Hij trekt wel aardig snel moet ik zeggen :shock: :lol:

Ik zal nog wel een keer wat foto's erbij maken en misschien nog een filmpje oid...
Gast

Bericht door Gast »

Eggy schreef:
Bubba Sparxx schreef:
blizz schreef:maar jij zegt net jammer chinees en nu mooi ga is een mini kopen kom dan maar comentaar geven tegen iedereen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
k ga geen mini kopen... (half zelfbouw)
Ik wil me niet als moderator voordoen maar we zijn nu wel ver genoeg off topic gegaan :p Waarom zit je eigenlijk op inkoopacties.net te reageren als je geen mini wilt kopen?
gaat je nix aan... that's my bizzniss....

maarre iss wel cool als je filmpie plaatst... :)
Gast

Bericht door Gast »

wel een beetje triest dat je commentaar geeft terwijl je zelf niets hebt...
Gast

Bericht door Gast »

Anonymous schreef:wel een beetje triest dat je commentaar geeft terwijl je zelf niets hebt...
sneu dat je "concludeerd" dat k nix hebt terwijl je nog nie weet wat k allemaal heb qua minibike onderdelen :?

en het is al helemaal triest dat je zo'n post plaatst onder vermelding van "gast" en niet eens van je eigen profiel (als je die hebt)

maarja k zei al that's my bizzniss in de hoop dat niemand een post ging plaatsen op grond van wat andere zeggen of op grond wat je zelf denkt..

maarja genoeg offtopic..

als iemand weer offtopic gaat reageren op mij post dan vraag ik aan moderator of ie topic wilt sluiten/verwijderen
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Deze "Gast" heeft geen profiel bij het forum..
als iemand weer offtopic gaat reageren op mij post dan vraag ik aan moderator of ie topic wilt sluiten/verwijderen
Het is je topic niet eens! Dus graag weer on-topic!
Gast

Bericht door Gast »

Laten we dit topic maar niet verkloten....


kvind het echt een mooi ding...ben zowiezo al fan van occ :D maken super mooie motoren ...en nu dit...egt TE vet...k hoop dat je snel nieuwe foto's maakt...


Greetz Wesly..
Gesloten