www.minibikebrothers.nl, aanrader of afrader?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

uhm... ik heb niets zowat voorderest ja me tankzit combie licht in 2 stukken nooit gevallen :? bij maatje van me brak er stukje vant benzine filter af
uhm..... achtertandwiel krom
los zittend voortandwiel
ik had trouwens kromme voorvork
kuipdelen die niet goed passen gaatjes komen niet altijd overeen
verstopte carb.
meer niet echt volgens mij en ja bij iedereen is het anders als je een chinees hebt waa rniets aan mankeer vink ut knap of je rijd er nooit mee :lol:
Gast

Bericht door Gast »

hehe kortom je moet er niet mee gaan raggen :)
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb ook een bami bike gekocht bij de bike brothers, vrijdag besteld, maandag in huis...

Heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, behalve dat de ketting brak :? .. even een mailtje naar de bike brothers en ze zouden een nieuwe opsturen (afwachten dus).

Ik zit er over te denken om de vertanding wat kleiner te zetten achter (of voor groter) voor wat meer Top end speed op het rechte stuk. alleen die tandwieltjes zijn wel gruwelijk duur (V-racer)... :shock: iemand nog ideen waar ik kleinere tandwieltjes kan vinden? (kheb wel ff gezocht v-racer.nl enzo, maar die hebben alleen de 64 als kleinste achter)
Gast

Bericht door Gast »

hmz, ze hebben de website vernieuwd en prijzen verlaagd... het wordt nu wel heel erg verleidelijk om een bamibal te halen ...
Gast

Bericht door Gast »

Ik had mijn spider chopper vorige week donderdag besteld en zou hem vrijdag of zaterdag krijgen. Zaterdag was hij er echter nog steeds niet waarop ik een e-mail gestuurd heb. Zondag kreeg ik antwoord dan de remblokjes kapot waren gegaan van hun busje en werd mij verteld dat ik hem maandag zou krijgen. Vanaf dat moment heb ik elke dag moeten bellen waar hij bleef en kreeg steeds te horen dat hij die avond zou komen. Ik kreeg zelfs een keer iemand aan de telefoon die beweerde een schoonmaker te zijn en geen antwoord wist. Toen een vriend van mij later belde om te vragen of ze de "MTX-XR 50" in het zwart hadden wist hij echter wel direct het antwoord.

Uiteindelijk heb ik hem dan gekregen gisteren, een week later dus. Nu ontbreken zowel een toolkit en handleiding nog steeds. Ik was zelf ook niet thuis toen ze hem afleverden. Ik zou het liefste mijn geld gewoon terug vragen want ik ben het toch redelijk zat geworden. Ze geven echter geen geld terug dus dat is verder geen mogelijkheid...
Gast

Bericht door Gast »

ja dat had ik ook, maar ik belde er gewoon de hele tijd achteraan en bleef stug volhouden en uiteindelijk kreeg ik hem dan ook op tijd:)
Gast

Bericht door Gast »

Maarja, ze zijn met garantie weer wel aan te raden. Ze hadden hem alleen wel op tijd moeten sturen. Mijn handleiding en toolkit worden ook nog opgestuurd.
Gast

Bericht door Gast »

En hoe rijdt zo'n chopper?
Gast

Bericht door Gast »

Wel even wennen omdat het stuur wat hoog zit. Na een uurtje rijden was ik er echter wel redelijk aan gewend geraakt. Hij ligt wel super laag op de weg. Als je in je wijk gaat rijden moet je wel goed oppassen voor drempels :lol:
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

en politie :D
Randy
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 02 jan 2005, 22:04
Locatie: Enschede

Bericht door Randy »

Hoi,

[img]http://www.minibikebrothers.nl/product_ ... n_0019.gif[/img]

Ik heb een vraagje past dit filter, zonder aanpassingen, regelrecht op de orginele carb.

Alvast bedankt,

Groetjes Randy
Gast

Bericht door Gast »

@ Randy: Ja dat kan, Het is een universele lucht filter ..

Tim
Randy
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 02 jan 2005, 22:04
Locatie: Enschede

Bericht door Randy »

Hartstikke bedankt
Gesloten