uitlaatpakking

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

uitlaatpakking

Bericht door Gast »

Hoi ik zoek een uitlaat pakking voor een race uitlaat weet iemand waar ik die kan krijgen

( het is voro een sjineesje)

gr Tristan
Gast

Bericht door Gast »

ga naar de brommerzaak, daar hebben ze vast iets wat er op lijkt, en anders kan je er wel eetnje die er op lijkt aanpassen, of zelf 1 maken uit van dat pakkingspul.
red devil

Bericht door red devil »

tristan .. als je je sport uitlaat er ffkes af haalt het onderse stuk en ffkes naar de uitlaat mond kijkt kan je zien welke pakking je er op kan doen ..
meschien past de pakking van een puch maxi er wel op .. ! en anders haal je toch ffkes knip pakking die je zelf kan knippen moet ook bij bouwman te halen zijn ! :wink:
Gast

Bericht door Gast »

tristan
ik had dat tog al gezegt toen je bij me was, gewoon pakkingpapier. knip je het zelf uit,mja jij niet luisteren he
Gast

Bericht door Gast »

nee mafferd ik heb dit topic toch al eerder geopend dan dat ik bij jouw wasz
Randy
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 02 jan 2005, 22:04
Locatie: Enschede

Bericht door Randy »

Hoi,

IK heb nu speciaal pakkings(papier) gehaald, wat tegen hitte kan. Dit op maat gesneden, ging wel moeizaam. Maar nu heb ik mischien een domme vraag. Moet de glimmende kant naar de uitlaat wijzen en de kant met letters naar de cilinder of andersom, of maakt dit niet uit.

Alvast bedankt,

Groetjes Randy
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Misterminibike schreef:ga naar de brommerzaak, daar hebben ze vast iets wat er op lijkt, en anders kan je er wel eetnje die er op lijkt aanpassen, of zelf 1 maken uit van dat pakkingspul.
HHAhahaha jy bent een mooie. Denk je dat je een uitlaatpakking kunt maken uit pakkingspapier? Dat brand direct weg. ik zou zeggen GOOGLE! waarom doet niemand dat! Na 1 keer zoeken had ik direct resultaat! Ik plaats geen link omdat je gewoon te lui bent!
Jah zo is het.
Randy
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 02 jan 2005, 22:04
Locatie: Enschede

Bericht door Randy »

Hoi,

Het is geen pakkingspapier. Ik heb het speciaal bij twentse motorenrevisie gevraagd. En hadden mij deze zaak aangewezen. Daar heb ik ook nog gevraagd of het wel tegen de hoge hitte kan. En dat kon makkelijk. Pakkingspapier heb ik al geprobeerd, en dat klopt, dat brand zo weg. Dit spul is 2 mm dik en heb ik heb het bij een speciale pakkings winkel gehaald. Dus het moet wel goed zijn. En ik ben zeker niet lui, ik heb hier ook al gezocht maar kon het niet vinden. Als jij geen site voor mij wilt geven, vind ik jouw lui.

Groetjes Randy
Gebruikersavatar
antonie
forum gebruiker
Berichten: 706
Lid geworden op: do 01 jan 2004, 22:22
Minibike:: zelfbouw
Locatie: haaksbergen
Contacteer:

Bericht door antonie »

Carlos Keutel schreef:
Misterminibike schreef:ga naar de brommerzaak, daar hebben ze vast iets wat er op lijkt, en anders kan je er wel eetnje die er op lijkt aanpassen, of zelf 1 maken uit van dat pakkingspul.
HHAhahaha jy bent een mooie. Denk je dat je een uitlaatpakking kunt maken uit pakkingspapier? Dat brand direct weg. ik zou zeggen GOOGLE! waarom doet niemand dat! Na 1 keer zoeken had ik direct resultaat! Ik plaats geen link omdat je gewoon te lui bent!
het is weer gezellig

het maakt niks uit hoe je de pakking monteerd,je mag zelf kiezen welke zijde
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
Randy
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 02 jan 2005, 22:04
Locatie: Enschede

Bericht door Randy »

Hoi,

Hartstikke bedankt, voor je reactie. Morgen de pakking maar eens monteren.

Groetjes Randy
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

antonie schreef:
Carlos Keutel schreef:
Misterminibike schreef:ga naar de brommerzaak, daar hebben ze vast iets wat er op lijkt, en anders kan je er wel eetnje die er op lijkt aanpassen, of zelf 1 maken uit van dat pakkingspul.
HHAhahaha jy bent een mooie. Denk je dat je een uitlaatpakking kunt maken uit pakkingspapier? Dat brand direct weg. ik zou zeggen GOOGLE! waarom doet niemand dat! Na 1 keer zoeken had ik direct resultaat! Ik plaats geen link omdat je gewoon te lui bent!
het is weer gezellig

het maakt niks uit hoe je de pakking monteerd,je mag zelf kiezen welke zijde
Daar hebben we het niet over...
Jah zo is het.
Randy
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 02 jan 2005, 22:04
Locatie: Enschede

Bericht door Randy »

Hoi,

Nou 2 keer heen rijden geweest en de pakking blijft nog helemaal perfect. Echt super, want ik had al verschillende dingen geprobeerd zoals gewoon pakkingspapier en een fietsband, allebei brandde zo weg.

Groetjes Randy
Gast

Bericht door Gast »

maak zelf(knip) een pakking van een melk pak.
2 laagjes en je heb een pakking.
maak je moet het wel om de zoveelste tijd doen want dan word het karton minder :D
Gesloten