is dat nu goed of niet?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

is dat nu goed of niet?

Bericht door Gast »

hallo minibikers,

ik heb een vraagje.... je kan toch gewoon brommix in je minibike gooien zonder dat je problemen krijgt????

bedankt alvast voor jullie reacties

david :idea:
Gast

Bericht door Gast »

gebruik eens de zoekfunctie
Gast

Bericht door Gast »

neej het kan niet, in de gebruiksaamwijzing staat 1 op 25 dat is 40 ml smeering per liter
brommermix heeft 20 ml op 1 liter.
correct me if i'am wrong..........
Gast

Bericht door Gast »

dat iz toch alleen voor het in lopen. heb nou 3 tankjes ervan leeggereden en rijd nou 1:50 (zelfgemaakt want het schijnt flut oli te zijn wat ze er in gooien bij brommix) en heb geen problemen :lol:
Gast

Bericht door Gast »

wiebren schreef:neej het kan niet, in de gebruiksaamwijzing staat 1 op 25 dat is 40 ml smeering per liter
brommermix heeft 20 ml op 1 liter.
correct me if i'am wrong..........
Iedereen heeft het over 1:25. Maar als je het boekje goed leest, staat er (althans bij mij) dat er tijdens het inrijden 1:25 moet worden gemixt. Daarna 1:40.... En het boekje spreekt zichzelf ook tegen wat verderop in de tekst staat dat hij op 1:50 moet hebben.

Dus na het inrijden op 1:25 kan er makkelijk 1:40 worden getankt.

Ik heb pas 3 tankjes gereden dus misschien moet je mij niet serieus nemen..... maar de info haal ik uit het boekje.
Gast

Bericht door Gast »

minibiker990 schreef:dat iz toch alleen voor het in lopen. heb nou 3 tankjes ervan leeggereden en rijd nou 1:50 (zelfgemaakt want het schijnt flut oli te zijn wat ze er in gooien bij brommix) en heb geen problemen :lol:
gebruik jij je minibike echt om te racen of alleen voor de fun want als je intensief rijd moet ie toch echt beter worden gesmeerd.
1op50 bij de pomp is meestal de allergoedkoopste koop castrol TTS of andere full sentetyse olien.
Gast

Bericht door Gast »

ik rij intesief voor de fun :lol: ik heb net 1:50 getankt en heb geen problemen. maar je hebt wel gelijk dat het dan beter gesmeerd moet worden dan gooi ik er wel wat oli bij
Gesloten