watergekoeld

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

watergekoeld

Bericht door Gast »

goeie dag ik ben hier nieuw ben levi en kom uit benschop (utr)heb jullie site gezien en vind het echt goed hoe jullie elkaar helpen ik heb nog niet zo veel verstand van minibike's daarom heb ik een vraag en hoop dat iemand mij daar mee kan helpen ik heb op marktplaats een thi chi gekocht en die stuurt niet goed want tussen het stuur zit het bekertje van de koelvloeistof en kan hem niet verplaatsen want die slang die er aan zit is ook aan de korte kant wie ken mij helpen ???????????gr levi
C:\Documents and Settings\levi\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\minibike
Gast

Bericht door Gast »

sorry mijn foto is niet gelukt als iemand een foto wilt omdat hij het niet snapt mail ik die wel naar je toe
mille
forum gebruiker
Berichten: 335
Lid geworden op: za 28 mei 2005, 11:53
Locatie: goes

Re: watergekoeld

Bericht door mille »

levi schreef:goeie dag ik ben hier nieuw ben levi en kom uit benschop (utr)heb jullie site gezien en vind het echt goed hoe jullie elkaar helpen ik heb nog niet zo veel verstand van minibike's daarom heb ik een vraag en hoop dat iemand mij daar mee kan helpen ik heb op marktplaats een thi chi gekocht en die stuurt niet goed want tussen het stuur zit het bekertje van de koelvloeistof en kan hem niet verplaatsen want die slang die er aan zit is ook aan de korte kant wie ken mij helpen ???????????gr levi
C:\Documents and Settings\levi\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\minibike
dit tankje eraf gooien want ze sluiten niet goed en een polini tankje kopen
kosten 10 a 15 euro slang inkorten en het tankje onder de benzinetank
stoppen en al je problemen zijn verholpen
ganta

Bericht door ganta »

levi schreef:sorry mijn foto is niet gelukt als iemand een foto wilt omdat hij het niet snapt mail ik die wel naar je toe
heey fotos kun je uploaden bij http://www.imageshack.us/
Gesloten