V-racer Nitro Sport gesmolten kappen??

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
JaMeSoN

V-racer Nitro Sport gesmolten kappen??

Bericht door JaMeSoN »

Ik heb een paar dagen geleden een v-racer nitro sport gekocht nou heb ik er al een paar keer op gereden. toen ik een paar rondjes had gereden was er op me linker kuip aan de onder kant op de hoogte van uitlaat een gedeelte weg gesmolten ( bol gaan staan).

hoort dit of niet? :?: :!: :?:

ik zat er al aan te denken om het een of ander weg te freezen met een dremel en dan race gaas der achter plakken


alvast bedankt voor je reactie
[/b]
Gast

Bericht door Gast »

Het hoort niet, Ik denk dat je het beste even met je bike terug kan gaan naar v-com ..
Gast

Bericht door Gast »

hey jameson het is wel eens vaker voorgekomen bij andere mensen
dat hun kap wegsmolt. tip koop geen nieuwe kap want je zult zien dat ie ook begint te smelten dus wat je zelf al zei vrezen en gaas achter zetten . heb je meteen ook voetverwarming :D
mvg remco
Gast

Bericht door Gast »

er is ook gevlochten touwte koop speciaal voor om de uitlaat te widen,dan komt er minder warmte van af.
wat je ook kan proberen is je eerste stukje uitlaat zo verdraaien dat ie verder van de kap afkomt.
dus bij de cilinder de moertjes iets los en verdraaien,dan weer goed vast zetten.

succes ermee.

gr. mario
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: V-racer Nitro Sport gesmolten kappen??

Bericht door Carlos Keutel »

JaMeSoN schreef:Ik heb een paar dagen geleden een v-racer nitro sport gekocht nou heb ik er al een paar keer op gereden. toen ik een paar rondjes had gereden was er op me linker kuip aan de onder kant op de hoogte van uitlaat een gedeelte weg gesmolten ( bol gaan staan).

hoort dit of niet? :?: :!: :?:

ik zat er al aan te denken om het een of ander weg te freezen met een dremel en dan race gaas der achter plakken


alvast bedankt voor je reactie
[/b]
Heb je geforceerde koelin of wat? (ik weet niet veel van de v-racers)
Jah zo is het.
Gast

kapje

Bericht door Gast »

ik heb zelf ook ene nitro sport en ik heb precies het zelfde probleem..
van onder aan me kuip ook..
ik heb gewoon de soldeer bout gepakt en het kunstof snijertje dr op gezet..
effe de vijl dr door gehaalt en schuurpapierjte
en klaar is kees..

suc6, want dit is de enigste oplossing..

groet benji
Gast

Bericht door Gast »

de uitlaat van een v racer liqiud cooled heeft geen boutjes in de cilinder
uitlaat werkt met veren
mille
forum gebruiker
Berichten: 335
Lid geworden op: za 28 mei 2005, 11:53
Locatie: goes

Re: V-racer Nitro Sport gesmolten kappen??

Bericht door mille »

JaMeSoN schreef:Ik heb een paar dagen geleden een v-racer nitro sport gekocht nou heb ik er al een paar keer op gereden. toen ik een paar rondjes had gereden was er op me linker kuip aan de onder kant op de hoogte van uitlaat een gedeelte weg gesmolten ( bol gaan staan).

hoort dit of niet? :?: :!: :?:

ik zat er al aan te denken om het een of ander weg te freezen met een dremel en dan race gaas der achter plakken


alvast bedankt voor je reactie
[/b]
gewoon de kuip eraf gooien gaat op den duur toch kapot de plastic bevestiging punten onderaan de kuip breken ook na een week af
en kun je het stuur is in een normaale houding zetten :?
Gesloten