Neon Onder Minibike

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

ja moet ik ff kijekn maar waar zetten jullie het allemaal in vast welke plek in de minibike??
Bury

Bericht door Bury »

hey kun je niet neon op je bougie doen
Gast

Bericht door Gast »

@Blizz: aansteker ding kan je er zo afknippen dat is ook niet zo moeilijk...

@gost racer: kan overal waar jij maar wilt...beetje logish na denken hoe je m vast wilt zetten en het komt allemaal goed...kan bijv met tire wraps aan het frame ofzo..
Gast

Bericht door Gast »

en waar zetten jullie die accu ??
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Bury schreef:hey kun je niet neon op je bougie doen
Neon op je bougie? Hoe dat dan? een neon buis is in de kortste variant 10 cm, ik denk dat jij aan van die lichtgevende bougy kabels zit te denken net als bij orange country choppers. Ik weet zelf ook niet hoe dat heet of waar je het kunt krijgen (zou het wel graag willen weten ;) ) En als je zo'n ding van v-com er op zet, kan het zijn dat je vonk er minder op word? Ik weet dat zo niet zeker maar het lijkt me niet zo goed. omdat die neon waarschijnlijk ook op de min van het frame zit aangesloten, of in ieder geval in de buurt komt.
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

Wesly..! schreef:@Blizz: aansteker ding kan je er zo afknippen dat is ook niet zo moeilijk...

..

nee hoor dat kan niet in die aansteker ding zit een zekering dus dat kan niet :roll:
Gast

Bericht door Gast »

kheb die aansteker geval er ook af geknipt en op een 12volt accu gezet...en hij doet het nog steeds hoor :roll:
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Wesly..! schreef:kheb die aansteker geval er ook af geknipt en op een 12volt accu gezet...en hij doet het nog steeds hoor :roll:
... aansteek ding... Neon transformator :D
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

weetje ik heb een apart kastje erbij he...

aansteker geval --- kastje(met 2plugjes voor neon) --- neon buisjes...
^^^^^^^^^^
weg geknipt en die draadjes die aan dat kastje zitten aan de accu.... dus niet neon rechtstreeks op accu :)



(hoop dat jullie het nog snappen)
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Wesly..! schreef:weetje ik heb een apart kastje erbij he...

aansteker geval --- kastje(met 2plugjes voor neon) --- neon buisjes...
^^^^^^^^^^
weg geknipt en die draadjes die aan dat kastje zitten aan de accu.... dus niet neon rechtstreeks op accu :)



(hoop dat jullie het nog snappen)
Nee doh! jy hebt het een ietsie pietsie anders dan, normale mensen hebben 12volt ------ Neon transformator kastje (9000 volt) ------- neon buis (gewoon een stomme draad in een buisje)
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

ahahaha ik noe het ding aanstiker ding en iedereen noemt het zo heeft dat ding geen naam :P lijk me wel alles heb toch een naam :lol:
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

blizz schreef:ahahaha ik noe het ding aanstiker ding en iedereen noemt het zo heeft dat ding geen naam :P lijk me wel alles heb toch een naam :lol:
En waarom noem je het een aansteker ding als het een neontransformator heet!
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

aaahahaha omdat ik niet wist hoe het heet :lol:
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

yo mede bikers je kan beter geen neon nemen maar leds bij neon hoeft er maar 1 steentje of wat tegen te komen en pats kapot ik ben zelf ook bezig in de autotuning en ik ken veel mensen die dat ook doen
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

hondaxtreme schreef:yo mede bikers je kan beter geen neon nemen maar leds bij neon hoeft er maar 1 steentje of wat tegen te komen en pats kapot ik ben zelf ook bezig in de autotuning en ik ken veel mensen die dat ook doen
Nouw een steentje moet dan toch wel heel gericht zijn ;) Neon geeft gewoon een mooier licht, da's een feit. Maar led verlichting gebruikt een laag voltage (deze kan op een minibike aangesloten worden zonder accu met een beetje gepruts aan de uitknop ;) ) en led verlichting is een STUK duurder dan neon. Als je tenminste bright led's neemt. Anders is er wijnig te zien.
Jah zo is het.
Plaats reactie