Ik ben nieuw

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Ik ben nieuw

Bericht door Gast »

Hallo jongens ik ben nieuw in deze sport ik heb een aantal vragen ik ben 15 en ik wil een beetje fantsoenlijke bike hebbe is die foto wat? hij kost 250 euro en ik heb em dan bij *geen sponsor* moet je ff op miniracers klikken en dan de gene van 250 euro kan niet missen zijn maar 2 van plz geef je mening

Afbeelding

en verder nog zijn er veel regels van zo'n minibike bijv ik neem aan dat je er niet gewoon mee in je dorp stad mag rijden :P en hoe oud moet je zijn en moet je vaak nieuwe banden verwisselen als je elke dag rijd ? zuipt zo'n bike veel

het zijn veel vragen maar plz beanwoord ze of geef zelf nog meer antwoorden alvast bedankt jongens jullie zullen me vaker zien op dit forum hoop ik :wink:
Gast

Bericht door Gast »

UTFS, dit is nog een oude model (2004), je kan voor die geld beter een lucky7 bike kopen ofso....
deze bike kan je al voor 150 a 175 euro krijgen, en antw. op alle andere vragen kan je hier op het forum vinden
Gast

Bericht door Gast »

dus dit ding is !CENSUUR! :roll: oke ik ga naar die winkel en wat moet dan zeggen wat voor bike ik moet hebbe etc voor 250

btw die antwoorden kan ik niet vinden weetje wel hoeveel topics er zijn gepost

*trwns ik heb het in het verkeerde board gepost excuuses*
ganta

Bericht door ganta »

heey..
nee je mag niet in de stad/dorp rijden.. grote kans dat ie in beslag word genomen door polisie.
volgens mij rijden er al kinderen van rond de 5/6 jaar al mee aan races..
over de banden weet k niet maar volgens mij slijten ze niet zo snel.
verbruik: 2,1 ltr / 100 KM ( tenminste dat staat bij een lucky 7)
en ja ik denk ook dat je beter een lucky 7 kan kopen.. zijn een stuk goedkoper
Gast

Bericht door Gast »

heel erg bedankt dus ik moet vragen of er LUCK 7's zijn ?
Gast

Die goedkope bike

Bericht door Gast »

Daar leveren ze een Sendai Aikido voor. De goedkope bikes doen ze niet. Teveel problemen mee. Dus als je de goedkope besteld word je gebeld of gemaild en krijg je uiteindelijk een Sendai Aikido, verschil is wel dat de aikido dan in doos word geleverd zonder montage en dergelijke. Prima zaak verder die *geen sponsor*

greetz
Gast

Re: Die goedkope bike

Bericht door Gast »

Ik heb nu een nieuwe site gevonden www.pocketbike4u.nl daar staan wel allemaal luckys of niet? is die site beter dan *geen sponsor* en ik wil er 1 van 250 euri ongeveer wat zijn jullie meningen?
Gast

Re: Die goedkope bike

Bericht door Gast »

MuRd3rX schreef:Ik heb nu een nieuwe site gevonden www.pocketbike4u.nl daar staan wel allemaal luckys of niet? is die site beter dan *geen sponsor* en ik wil er 1 van 250 euri ongeveer wat zijn jullie meningen?
die eerste site die je noemt verkopen idd alleen maar lucky7 bikes (dit zijn de beste standaard chineese bikes)

je kan beter een "lucky7" bike kopen dan elk andere chineese bike, lucky7 bike zijn ook beter dan de standaard sendai bikes...
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

en je kunt ze herkennen aan een buizen frame :wink:
Gast

Bericht door Gast »

ok super bedankt guyz soon i have my own bike :lol:

btw bij die pocket bike blabla zijn wel allemaal luckys alleen als je bij techniek kijkt MOTOR: 1 CILINDER 47 CC 2,5 KW BIJ 8700 RPM is dat wel zo fantastish ?
Gast

Bericht door Gast »

MuRd3rX schreef:ok super bedankt guyz soon i have my own bike :lol:

btw bij die pocket bike blabla zijn wel allemaal luckys alleen als je bij techniek kijkt MOTOR: 1 CILINDER 47 CC 2,5 KW BIJ 8700 RPM is dat wel zo fantastish ?
dat zijn zobeetje alle chineesen, alleen de duurder (600 a 700 euro watergekoelde chineese bikes) hebben meer vermogen
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

MuRd3rX schreef:ok super bedankt guyz soon i have my own bike :lol:

btw bij die pocket bike blabla zijn wel allemaal luckys alleen als je bij techniek kijkt MOTOR: 1 CILINDER 47 CC 2,5 KW BIJ 8700 RPM is dat wel zo fantastish ?
Een gewone straat brommer mag maar 0.5 KW, dus 2,5 KW is al best veel voor zo'n klein beesie. Maar een chinees blijft sloom en slap, vergeleken bij de fabrieks natuurlijk.

Niels
Gast

Bericht door Gast »

Hoe hard gaat dees dan :oops:
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Waarschijnlijk een KM of 60.

Niels
Gast

Bericht door Gast »

ah das nog genoeg voor een begin
Gesloten