animo nieuwe inkoopactie??

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

animo nieuwe inkoopactie??

Bericht door Gast »

hallo,
ik ga een nieuwe inkoopactie over een maand ofzow houden, nu wil ik weten voor welke producten nou echt grote belangstelling is voor superlage prijzen.. vanalles va mini snowscooters tot go karts en van watergekoelde minibikes tot minibikes met zijspan, benzinesteps,mini choppers, replica minibikes, atv's,dirtbikes..etc..etc..
als jullie nou willen neerzetten waar nou echt veel belangstelling voor is, dan hoor ik het graag..
ik ga morgen op vakantie voor 3 weken, dus een reactie kan ik niet plaatsen..
alvast bedankt
uiteindelijk als ik weet waar veel animo voor is dan zal ik daar uit china regelen, en goedkope aanbiedingen op inkoopactie.net zetten..
Gast

Re: animo nieuwe inkoopactie??

Bericht door Gast »

bassie schreef:hallo,
ik ga een nieuwe inkoopactie over een maand ofzow houden, nu wil ik weten voor welke producten nou echt grote belangstelling is voor superlage prijzen.. vanalles va mini snowscooters tot go karts en van watergekoelde minibikes tot minibikes met zijspan, benzinesteps,mini choppers, replica minibikes, atv's,dirtbikes..etc..etc..
als jullie nou willen neerzetten waar nou echt veel belangstelling voor is, dan hoor ik het graag..
ik ga morgen op vakantie voor 3 weken, dus een reactie kan ik niet plaatsen..
alvast bedankt
uiteindelijk als ik weet waar veel animo voor is dan zal ik daar uit china regelen, en goedkope aanbiedingen op inkoopactie.net zetten..
als je in china gaat regelen voor een grote partij producten van al deze catagorieën tegen goedkope prijzen, dan zal ik maar gelijk een bedrijfje starten want het is zéééééér veel werk uiteindelijk en dat kun je niet naast een "normale" baan doen of als je uitkering hebt ook nie, alleen de invoer enzo is al een GIGA veel werk... en dan heb je zoieso kvk inschrijving nodig

dus als je effetjes nog toelicht of je kvk hebt en of jeje beroep hier van wilt maken.. want dat doe je niet zomaar eenmalig
Gast

Bericht door Gast »

hallo, ik doe zelf de inkoopactie dan op www.inkoopactie.net, de bikes krijg ik van iemand anders die aan het eind van de actie, al de bestelde en betaalde bikes uit china, de mensen kunnen dan bij die de bikes af halen of hij stuurt ze op de post.
dus ik beantwoord de vragen op inkoopactie.net en regel de inkoopactie gewoon, maar de levering van de bikes doet dus iemand anders die er wel verguning voor heeft enzo, maar ik wil dus weten, welke bikes is nou echt veel animo voor?? mag van alles van, als er markt voor is..
alvast bedankt
Gast

Bericht door Gast »

dit is gebasseerd op reclame of :?: :roll:
Gast

Bericht door Gast »

nee, ik wil jullie de gelegenheid bieden goedkoop bikes te kunnen leveren, dus wil ik weten waar de mensen geintereseerd in zijn.
Gast

Bericht door Gast »

Ik ben wel geinterreseerd in zo'n crosser, ik heb de vorige actie juist gemist. Zo een die 100 kilo kan dragen met een 47/49 cc blokje :)

Nu ben ik nog aan het twijfelen voor zo een crosser of een gewoone pocket bike, maar vermits ik er alleen thuis mee kan rijden en met een gewoone pocket niet op het gras kan lijkt mij een crosser de betere keuze.

Zouden er ook met weg banden komen ?
Dus crossertjes met van zo'n 76 cm hoog met 6,5 inch mini bike wieltjes met slicks of regenbandjes onder ? Dat rijd toch veel beter dan die met noppen.

Grtz
Ceke
Gast

Bericht door Gast »

Nog een vraagje, enig idee hoeveel het zou kosten hem naar belgie te sturen ? :)
Gesloten