De beste koop ?!?!?!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

De beste koop ?!?!?!

Bericht door Gast »

Hoi
ik wil samen met paar vrienden zo'n minibike kopen via minibikebrother, alleen er zijn 2 soorten die 60 lope en die 70 lope heeft iemand daar ervaring mee of er ook echt verschil zit in snelheid ofdat t allebei ongeveer even hard gaat ??
greetzzz
Gast

Bericht door Gast »

de snelheid die ze aangeven zijn niet de werkelijke snelheden van die bike en als nog ligt het aan het gewicht van de "bestuurder" hoe hard ie gaat
Gast

Bericht door Gast »

jah ok en weet iemand dan welke kwalikatief beter is de gewone minibike of die superminibike die 10km/h harder moet gaan ??? aangezien de prijs gelijk is......
Gast

Bericht door Gast »

zijn allebei even slecht, aan de foto's te zien verkopen ze ook nog 2004 modelen...
Gast

Bericht door Gast »

wat voor 1 is wel goed dan hoorde iets over lucky7 ? dat deze welbeter waren ........ ?
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

ja klopt die ze bij brothers verkopen zijn bijna allenmaal lucky 7.
ik heb er ook een en die geeft geen problemen.
ik zou de gewone kopen.
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Gast

Bericht door Gast »

bij minibikebrothers hebbe ze niet meer lucky7 bikes die hebbe ze wel bij pocketbike4u.nl dus.... en deze schijnen beter te zijn in kwaliteit als die andere bamischijfbika's dus denk dat ik zo 1 ga bestelle tenzij mense nog meer tips hebbe ?
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb naar pocketbike4u.nl gebeld ze behandelen je egt fantastisch die site is gewoon de perfecte minibike site voor mij Het zijn alleen minibikes he geen onderdelen shit mah je kan alles vragen btw die prijsen verschillen door de stickers omdat de bovesten niet goed verkochten zijn die 125 en de rest is 140 en met dure stickers 270 zelfs maja verder netjes voor elkaar ik woon helemaal in friesland en omdat ik er 3 bestel willen ze persoonlijk met eigen bus komen brengen anders dan heb ik 90 euro verzend kosten en nu maar 30 voor 3 persone dus harstikke aardig man perfect voor elkeaar toppie :wink:
Gast

Bericht door Gast »

klopt :) heb net met "Jan" van pocketbike4u gemailed en hij kwam ook 3 stuks langs brengen voor mij en 2 vrienden dus... ik krijg ze donderdag binne als het goed verloopt :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Voeg me ff toe aub aan je msn lijst dj_bartjeuuhhh@hotmail.com
ganta

Bericht door ganta »

MuRd3rX schreef:Ik heb naar pocketbike4u.nl gebeld ze behandelen je egt fantastisch die site is gewoon de perfecte minibike site voor mij Het zijn alleen minibikes he geen onderdelen shit...
ohw.. iik had daar ook over gevraagd in een e-mail.. dit kreeg ik terug:
onderdelen is ook geen probleem, al gaat er weinig kapot.
maar ik ga morgen even bij hem lang als ik er aan denk zal ik er nog wel even naar vragen :wink:
Gast

Bericht door Gast »

jah idd geschikt bedrijf, ook nog 60 eu korting geregeld :P 3 voor 750 maar 1 x 30 euro verzend kosten :D en dan brengt ie ze persoonlijk langs donderdag dusss :)
Gast

Bericht door Gast »

huh 750 ? welke heb je dan de duursten en dan korting geregeld ? of heb je middelsten want die zijn 240 en als je 750 deelt kom je op 240..... dus ik denk dat je bedoelt dat het totaal kost :720 en dan heb je nog 30 euro versendkosten 750 aaah :oops: ik snap em =;
Gast

Bericht door Gast »

hehehe jaajaa ff denke he :P jah anders werd t 3 x 240 + 3 x 30 ;)
Gesloten