wheelie met een chinees

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

wheelie met een chinees

Bericht door Gast »

Hoi,

Kan je met een chinees ( http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... 4559794587 ) ook een wheelie maken en zo ja, hoe begin je eraan ?
Iemand tips hoe je wheelies kan leren ?
ganta

Bericht door ganta »

ik weet niet cker of een chinees genoeg kracht heeft om hem op het achterwiel te krijgen... maar je moet veel gas geven en een beetje trekken aan het stuur.. EN natuurlijk heel veel oefenen
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

deze bike heeft waarschijnlijk niet genoeg trek kracht

moet je de tandwielen aanpassen 8)
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

Lelyracing schreef:deze bike heeft waarschijnlijk niet genoeg trek kracht

moet je de tandwielen aanpassen 8)
of heeeeeel hard aan stuur trekken :wink:
Gast

Bericht door Gast »

en dan ga je heel hard onderuit :lol:
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

blizz schreef:en dan ga je heel hard onderuit :lol:
ligt eraan he hoe goed ie ut kan ...

mare het best lijkt me gewoon kei lichte vertanding....dan rij je wel nie hard maar je kan nie alles hebbe he
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

ik heb het ook geprobeert met dezelfde bike en hard aan het stuur trekken lukt het niet alleen mee hoor je moet ook wel heel wat trekkracht hebben
Gast

Bericht door Gast »

lolzz wheelies op een bamibike wil makkelijk ! gewoon goed oefenen hoor en power zat teminste mijn lucky wel gewoon goed evenwicht houde ;) oefen op je fiets ofzo :P
Gast

Bericht door Gast »

bij mij lukt het als ik best hard rij dan hoef ej maar beetej aan stuur trekken en ik heb een chineesje
ganta

Bericht door ganta »

;;___Lange P3P schreef:lolzz wheelies op een bamibike wil makkelijk ! gewoon goed oefenen hoor en power zat teminste mijn lucky wel gewoon goed evenwicht houde ;) oefen op je fiets ofzo :P
hehe ik denk toch dat een fiets heel wat makkelijker is :P
ik maak wheelies met m'n omafiets (als het mee zit) makkelijk tussen de 5 en 10 meter (en dan vliegt me ketting er af :roll: :P )
Zou het ook lukken om achterstevoren om je minibike te rijden?? Lukt mij tenminste wel met me fiets.. :P
ik denk dat ik nog wat te oefenen heb als k me mini heb :lol: :P
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Op mijn omafiets is het een eitje.. Kan makkelijk heel het fietspad van 50 meter ofzo af wheely en ook nog is een stukje met 1 losse hand..

Maar met minibike is wel stuk moeilijker.. Gewoon veel oefenen ;)
Gast

Bericht door Gast »

juhhh heb me mini nog maar een dag maar wel al btje geoefent samen met kameraadjes duss t word nog wel wat :P :roll:
Gast

Bericht door Gast »

altijd ervoor zorgen dat je 1 vinger op het achterremhendel hebt
zodat asl je bijna achterover gaat hem snel kunt indrukken dan gaa je meteen weer naar voren


mvg remco(wheeliemaster)
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

remcomvpp schreef:altijd ervoor zorgen dat je 1 vinger op het achterremhendel hebt
zodat asl je bijna achterover gaat hem snel kunt indrukken dan gaa je meteen weer naar voren


mvg remco(wheeliemaster)
nadeel daar van is da je hard neerklapt :wink: en daar knapt hij nie van op vlgns mij
ganta

Bericht door ganta »

mini-biker15 schreef:
remcomvpp schreef:altijd ervoor zorgen dat je 1 vinger op het achterremhendel hebt
zodat asl je bijna achterover gaat hem snel kunt indrukken dan gaa je meteen weer naar voren


mvg remco(wheeliemaster)
nadeel daar van is da je hard neerklapt :wink: en daar knapt hij nie van op vlgns mij
of je vliegt achter over en je hebt je, je, je... uhmm.. ik weet niet hoe je et noemt.. maar de achter kant in het ergste geval afgebroken :P
Gesloten