nieuwe minibiker

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

nieuwe minibiker

Bericht door Gast »

hoi
ik ben dus nieuw hier ik kom uit antwerpen en rij op een chineesje
een aikido die op de moment nog standaard is
ik ben gisteren voor de eerste keer naar het circuitje aan cardoen geweest en ik heb me echt wel goed geamuzeerd samen met nog twee vrienden die ook een eigen bike hebben
als het volgende dinsdag goed weer is ben ik zeker van plan om nog eens te gaan dus als er mensen zijn van jullie die ook van antwerpen en omstreken komen kunnen we mischien eens met zen allen afspreken
Gebruikersavatar
Jantjuh #96
forum gebruiker
Berichten: 829
Lid geworden op: di 11 jan 2005, 21:36
Locatie: Tilburg [NB]
Contacteer:

Bericht door Jantjuh #96 »

Hee..

Ik was gisteren ook bij Antwerp Karting. Hoe zag je er ongeveer eruit, misschien heb ik wel een foto van jou :wink:.

Groeten Jantjuh #96
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
Gast

Bericht door Gast »

ik zat op een zwart grijze aikido met een zwart grijze crosshelm ik heb samen met twee maten van me nog even in de pits staan praten met die cameraploeg die er rond liep
die maten van me rijden op een zwarte tai chi en de andere op een grijze aikido met paarse vlammen
en heb je zelf ook gereden of was je toeschouwer
Gebruikersavatar
Jantjuh #96
forum gebruiker
Berichten: 829
Lid geworden op: di 11 jan 2005, 21:36
Locatie: Tilburg [NB]
Contacteer:

Bericht door Jantjuh #96 »

Sorry, ik heb geen foto..

Maar ik weet al wie je was, want ik was samen met een neefje van mij en die is gek op vlammen en er waren vlammen op jou maat z'n Aikido.

Ik was met een zelfbouw minibike, maar na een paar rondjes was de accu op en we konden hem niet meer opladen :(. En mijn neefje van 5 jaar had ook een Aikido bij. Dat was een Ducati Fila Replica. Hij had ook een paar keer gereden op dat Chineesje. Dat was wel een wonder want de dag ervoor reed hij nog op zijwielen :P.
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
Gast

Bericht door Gast »

kan geen kwaad joh
ja die maat van me valt wel op met zen flames maar alleen spijtig dat ie een koprol heeft gemaakt en nu is zen lak een beetje beschadigd maarja dat hoort erbij zeker op de mijne staan ook al wel wat krassen
en ik denk dat ik weet wie je neefje was ik heb nog even samen met hem gereden je zag wel dat ie nog niet zo ervaren was maar als ie nog wat oefent zal ie me wel voorbijkomen
dat vind ik eigenlijk echt niet eerlijk al die kleinere kereltjes hebben echt een serieus gewichts voordeel waarom ben ik toch zo groot :cry:
Gebruikersavatar
hiuy
forum gebruiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 09 apr 2005, 21:13
Locatie: antwerpen-zwijndrecht

Bericht door hiuy »

:o ik zal je dan ook nog wel eens zien ,ik ben er elke dinsdag :d.nu nog eff met de GRC maar binnen kort met een stamas.
groetjes steven.
Gast

Bericht door Gast »

tot dindag dan ik zal er met een zwart grijze aikido zijn
Plaats reactie